• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    weetje ik ga ook gewoon reageren als ik het verkeerd doe zeg ff please :3

    lissabeth montgomery:
    ik schrobde het dek totdat ik werd afgeleid door de kapitein en zijn kraai. terwijl hij rond ijsbeerde voelde ik de trillingen van zijn voetstappen op het hout. daarna hielden ze ineens op. kapitein Adrackam was gaan zitten. "gestrand" kakelde hij. ik kon het niet laten en reageerde op wat hij zei: "alweer." hij keek me aan. "God, ja, alweer. Wat wil je eraan doen, tot de goden van de oh zo geweldige zee bidden?" vroeg hij geiriteerd. ik gaf geen antwoord want dat zou alleen maar meer kritiek opleveren. En ik was trouwens niet eens gelovig dus waarom zou ik bidden? ik ging weer verder met het dek. de kapitein klom naar beneden en ik keek hem na. ineens deed hij zijn hoed af en stelde zichzelf voor. Daardoor werdt ik nieuwschierig.


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Rol: Verstekeling op vijandig schip.
    Volledige naam: Eleanor Reigns.
    Bijnaam: - (komt misschien nog? :P)
    Leeftijd: 19 lentes jong.
    Karakter: Eleanor is een erg schuw, stil en mysterieus meisje. Ze vertrouwd mensen niet snel en zegt ook erg weinig. Toch flapt ze er als ze erg geïrriteerd raakt nog wel eens een bijdehante opmerking uit, waar ze later vaak spijt van heeft of zelf nog wel van schrikt. Als ze je dan toch begint te vertrouwen zul je merken dat ze een erg lief en zorgzaam meisje is, dit komt met name omdat ze vroeger vaak voor haar broertje moest zorgen. Toch zal de angst om weer bedrogen of in de steek gelaten te worden nooit helemaal verdwijnen, ze zal je nooit helemaal vertrouwen, althans.. Dat is wat ze denkt.
    Uiterlijk: Klik
    Eleanor is klein van stuk met een naar slank neigend postuur. Ze heeft groen/bruine ogen en lange rood/bruine haren die hier en daar krullen. Ze is vrij bleek en ondanks dat ze dakloos is doet ze er alles aan om er nog gewoon goed uit te zien, ze neemt af en toe hier en daar een baantje en koopt daar voornamelijk spullen mee om zichzelf mee te verzorgen. Voedsel en drinken krijgt ze meestal door 't te stelen.
    Liefdesleven: Ze heeft wel eens een vriendje gehad, meerdere keren zelfs, maar het liep vaak uit op niks, omdat de mannen een rijkere of mooie damen zagen. Hierdoor voelde ze zich bedrogen en ze vertrouwd mensen daarom ook niet snel meer.
    Wapen: Ze durft geen wapens te gebruiken, daar is ze ook te lief voor. En als het er op aankomt dan gebruikt ze alles wat ze maar vinden kan.
    Taak op het schip: Naja, nog niks dus.
    Extra's: Eleanor woonde vroeger samen met haar ouders en broertje in een klein huisje, ze waren niet erg rijk, maar wel een erg gelukkig gezinnetje. Op een dag werd dat ruw verstoord door een paar overvallers. Ze kwamen binnen en vermoorden haar ouders en broertje, Eleanor had zich verstopt in de kast en had alles aan moeten zien, vervolgens namen de mannen geld en dergelijke mee en verdwenen weer. Eleanor was bang en vluchtte, ze was toen nog maar 10 jaar en dus ook dakloos én wees. Ze kreeg geld door te bedelen, kleine klusjes en later verschillende kleine baantjes. Vroeger kocht ze hier voornamelijk eten mee en soms wist ze zelfs een overnachting ergens te regelen, maar later wilde ze er niet bijlopen als een armoedige zwerver. Daarom begon ze ook kleding te kopen van het beetje geld dat ze had, zeep, een borstel en noem maar op. Zo heeft ze ook het idee dat het minder opvalt als ze over straat loopt.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is ze goed? -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elvira Montgomery
    Ik staarde vanaf het dek naar het eiland waar we gestrand waren. Ik had pauze genomen zonder het te vragen, ik werd gewoon doodziek van altijd maar het zelfde werk, het dek schrobben. Ik zat dan misschien nog niet zo lang op het schip en had geen ervaring, maar ze konden me toch wel iets beters laten doen?
    Ik begon om me heen te zoeken naar mijn zus, maar kon haar niet zo snel vinden. Wel hoorde ik voetstappen over het dek lopen, de kapitein. Meteen borrelde er een angstig gevoel op, ik deed niks en zat hier alleen maar een beetje om me heen te kijken. Al snel vervaagde dat gevoel toen hij naar beneden liep en voet aan land zette. Ik zag hoe hij zijn hoed af zette, maar kon niet horen wat hij daar bij zei. Ik volgde zijn blik en keek naar een paar onbekende dames. Aan hun kleren te zien van een hoge klasse. Het waren het soort mensen dat me nog viezer en nog minder lieten voelen dan dat ik al was.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 16:55 ]

    Rol: Crew HM
    Volledige naam: Jack W. Wilton
    Bijnaam: Jack, doc
    Leeftijd: 25
    Karakter: Jack is een sarcastische, arrogante slimmerik met een geweldig goed geheugen. Hij is snel op zijn tenen getrapt en neemt graag wraak. Hij kan ook best vriendelijk zijn, maar dat is alleen tegen zijn vrienden. Als hij je niet moet, is de kans miniem dat daar verandering in komt. Hij houdt niet van nieuwkomers. En hoewel hij een echte rotzak kan zijn, doe je beter aardig want anders snijdt hij de volgende keer dat je een arts nodig hebt 'per ongeluk' een beetje te ver of helemaal verkeerd.
    Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, niet buitengewoon sterk maar wel heel snel en lening. Zijn neus is een keer gebroken tijdens een vechtpartij, waardoor hij een beetje scheef staat.
    Liefdesleven: Vrouwen vind hij geweldig, zolang ze niet zeuren of huilen. Ergens zit er wel tederheid in hem, maar die moet nog door de juiste vrouw geactiveerd worden.
    Wapen: Een stiletto, boven de standaard revolver en rapier. En wat scalpels.
    Taak op het schip: Scheepsarts
    Extra: Jack is een geniale arts, 99% kans op herstel als je je door hem laat behandelen. Hij ziet het ook als een erezaak om iedereen die bij hem komt te genezen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 12:18 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jack, schuilnaam van Abby -wbw-

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik zat stilletjes in een hoekje in het ruim, er stonden velen kisten waar ik me achter verborgen hield. De laatste keer was ik in Engeland, ik bevond me daar al een tijdje en had flink wat gestolen, helaas waren ze daar achter gekomen. Al gauw zaten ze me op de hielen en moest ik vluchten, ik kon daar niet zo gauw weg totdat ik dit schip plots zag. Het was een geschenk uit de hemel. Ik was stiekem aanboord geglipt en had me verstopt in het ruim, daar zat ik nu al een tijdje. Vaak als er iemand kwam was ik bang dat ik gesnapt werd, want ik stal zo nu en dan ook wat voedsel uit de keuken. Tsja, ik moest ergens van leven. Waarschijnlijk dachten ze dat ze last hadden van katten of ratten die het voedsel stalen en die geluiden veroorzaakte. Soms was ik zo bang dat ik niet durfde te slapen, bang dat ik zou gillen in mijn slaap, praten of zou gaan slaapwandelen. Nu zat ik weer gewoon stilletjes af te wachten, hopend dat de reis niet lang meer zou duren, veel langer zou ik me namelijk niet verborgen kunnen houden en ik wilde weer graag aan land. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik ging iets verzitten. Dit was mijn hoekje. Het donkere hoekje waar niemand het grijze muisje Eleanor Reigns zou zien. Hoopte ik dan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 20:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, Jack's blik op die foto ook echt.. Awesome :']

    Scarlett Stevens
    Rustig sta ik van de wind te genieten als de kapitein al weer terugkomt. "Liggen we nog op de juiste koers?" Ik knik. "Ja, alles gaat goed tot nu toe." Hij kijkt over het water uit en vanuit mijn ooghoeken bekijk ik hem. Waarom heb ik toch het gevoel dat hij mij bekijkt, terwijl ik naar hem sta te staren? Alsof hij mijn blik ook kan voelen draait hij zich om en glimlacht naar me. Ik glimlach snel terug. "Vind je het niet geweldig, varen op zee?" Ik knik. "Ja, de zee is heel mooi. Rustgevend en tegelijkertijd zo krachtig." Hij lacht, komt op me aflopen en klopt me op mijn schouder. "Ik ben trots met zo'n goede stuurvrouw als jij." Ik glimlach terug, verrast door zijn compliment, en kijk hem na terwijl hij weer wegloopt. Nee, het is echt onmogelijk hoogte van hem te krijgen. Zeker als hij even later wéér het dek op komt, deze keer met een vrouw. Een gevangene, als ik het me goed herinner. Hij klimt de mast in, komt weer naar beneden en bindt haar vast. Als hij zijn kamer in loopt neem ik de dame in me op. Ze is duidelijk van hoge klasse, net als ik vroeger, dat kun je in een oogopslag zien. En ze is ook niet op haar mondje gevallen. Ze staart me aan, en ik kijk terug. Staarwedstrijden win ik altijd, dus kom maar op. Dan knalt de kapitein zijn deur open, en verbaasd kijk ik hem aan. Shit, weggekeken. Ach ja, het was geen officiële staarwedstrijd. "Wat is er, m'neer de Kapitein?"

    Leef weer op :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fellatio Cride

    "Wat is er, m'neer de Kapitein?" Mijn ogen gingen naar Scarlett, ik glimlachtte. "Ik weet het niet, iets voelt hier niet goed. " zei ik hoofdschuddend. Ik liep naar onze gevangene en keek haar nog eens diep aan. "Zeg eens, nu jij hier bent denk je dat er iemand je zoekt?" Ik pakte haar bij haar mond vast en kneep hard in haar gezicht, wat ervoor zorgde dat ze een vissenmond kreeg. Bij deze gedachte schoot ik kei hard in de lach. Ik streek met mijn hand een lok uit haar gezicht, "Ben je veel waard voor iemand? Zou iemand veel geld voor jou geven?" Ik keek haar diep aan


    We're all mad here.

    Oke jongens, jullie hoeven niet te stoppen, hoor, maar ik ben van morgen tot en met dinsdag weg. ;x


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Esmée O'Hare.

    Oh, dus ze wil een staarwedstrijd? Steevast kijk ik terug naar de andere vrouw, terwijl ik me afvraag waarom ze me niet komt helpen. Misschien is ze ook wel slecht, dat zou me niet verbazen. Damn, ze is een waardige staar-tegenstander. Ergens vliegt een deur open, maar ik weiger mijn blik af te wenden, totdat mijn tegenstander dat wel doet. Ik win! Toon geen angst, dat is mijn motto op dit moment.
    Nu kijk ook ik naar de deur, waar de kapitein staat. Hij praat met de vrouw en komt vervolgens weer op mij aflopen. Laat me toch met rust, vieze man. Ik wil antwoord geven op zijn eerste vraag, maar ik krijg de kans niet aangezien hij mijn gezicht bij elkaar knijpt. Ik kijk hem boos aan, want het doet nogal zeer. Vervolgens lacht hij me uit en strijkt met zijn hand een lok haar uit mijn gezicht. Die gozer heeft lef, denk ik terwijl ik mijn gezicht afwend. 'Ja, ja die mensen zijn er. Maar die mensen betekenen ook gelijk je dood,' zeg ik bot terug en staar net langs hem heen. Volgens mij is er storm op komst, aan de donkere lucht te zien.


    everything, in time

    Felattio Crite

    haar hoofd was afgewonden. 'Ja, ja die mensen zijn er. Maar die mensen betekenen ook gelijk je dood,' haar stem klonk nog steeds bot en vijandig. Ik zocht waarnaar ze keek en draaide me om. Storm, mooi precies wat ik nodig had. "Ik geef je wat bedenk tijd. In ruil voor je diensten, krijg je geld, onderdak en warme maaltijden. In ruil voor geen diensten, krijg je dat alles niet. Blijf je 24/7 vastgebonden. Tot ik je kan verkopen of je kan afgooien op een eiland waar niemand komt. Met niks, geen geld, geen eten.. geen kleren; HELEMAAL NIETS.' Ik grijnsde. "Make up your mind' Na die woorden viel de regen in tonnen naar beneden. Ik signde iets naar Scarlett en liep mijn kantoor in.


    We're all mad here.

    (got a name change 8) )


    Signature:

    Mensen, ik heb een superpraktisch idee gehad. Als de namen van de personages op het vijandelijke schip blauw kleuren en op het andere rood, is het een stuk overzichtelijker (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:03 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat is inderdaad een goed idee :o
    Ik stem voor ^^