• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Samurai schreef:
    Hmm... ik wil wel mee doen, maar ik heb nog nooit aan een RPG meegedaan, zo Idunno -.- :s En ja ik heb dat van wat een RPG is gelezen x'D

    Gewoon doen ouwe!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil wel een dame van hoge klasse invullen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    Ik wil wel een dame van hoge klasse invullen.

    Gaat uw gang. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rol: Dame van hoge klasse
    Volledige naam: Caitlynn Weaver
    Bijnaam: Katy
    Leeftijd: 21
    Karakter: Katy is meer dan enkel een mooi snoetje. Ze leest enorm veel boeken uit de bibliotheek van haar ouders. Ze kan maakt vaak droge en gevatte opmerkingen die iedereen uit haar klasse als ongepast bestempelen maar anderen vaak laat huilen van het lachen. Ze heeft een eigen willetje en drijft dat steeds door. Ze is ook redelijk opvliegend, wat ze altijd inslikt en er achteraf hysterisch over doet tegen haar vriendinnen.
    Uiterlijk:


    Liefdesleven: Haar vader wilt haar uithuwelijken aan sir Carter.


    Wapen:
    Taak op het schip:
    Extra's: Ze houdt van paardrijden en schilderen. Ook speelt ze piano.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    weetje... Fuck it, ik doe gewoon ^^
    even de computer aan zetten en dan wil ik wel even 1 van de bemanning invullen (:
    ohja mag ik vragen in welk jaar het ongeveer afspeeld?

    Samurai schreef:
    weetje... Fuck it, ik doe gewoon ^^
    even de computer aan zetten en dan wil ik wel even 1 van de bemanning invullen (:
    ohja mag ik vragen in welk jaar het ongeveer afspeeld?

    Rond 1800. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mag ik meedoen als een dame? Of zijn die allemaal al bezet? -te lui om alles te lezen:"D-

    &Btw, wat is Mary - Sue?:'Ddomdomdom

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 15:45 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Mag ik meedoen als een dame? Of zijn die allemaal al bezet? -te lui om alles te lezen:"D-

    &Btw, wat is Mary - Sue?:'Ddomdomdom


    Mary Sue is een rol die zeg maar perfect is. Ook dingen als 'mooiste van allemaal' etc. vallen onder een Mary Sue rol.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oke, ik was het een beetje vergeten -shame on me-

    Rol: Crew Tholomew's schip
    Volledige naam: Elvira Montgomery
    Bijnaam: Eli
    Leeftijd: 15
    Karakter: Ze is nou niet bepaald slim, zeg maar gerust dom. Maar ze kan hard werken en zou niet zeuren als het haar te moeilijk wordt. Alleen wanneer iemand zich met haar bemoeit of commentaar levert kan ze dit nog wel eens verkeerd opvatten. Ze is behoorlijk wantrouw, maar wanneer ze echt met iemand bevriend is en vertrouwd, is ze erg aardig.
    Uiterlijk:


    Liefdesleven:
    Wapen: Ze houd totaal niet van wapens ze vecht liever met haar handen, maar voor de zekerheid heeft ze altijd een dolk bij zich.
    Taak op het schip: scheepsjongenmeisje, mag alle kut karweitjes opknappen
    Extra's: Ze is opgegroeid op een boerderij waar ze altijd hard moest werken om eten te krijgen. Aangezien ze daar graag weg wou had ze besloten daar te vertrekken en mee te gaan op zee.

    Haha, oke ik weet niet of het goed is? En zeg maar als ik iets moet veranderen. En ze is inderdaad een beetje jong, maar scheepsjongens waren ook ongeveer tussen de 11-16 jaar.

    Ait, nog wat meer, in ieder geval een van elke rol ait. ;D
    Dan kunnen we beginnen~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nohwait, ik wil toch meedoen als dame. :3 Let me think about a .. personage!:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nohwait, ik wil toch meedoen als dame. :3 Let me think about a .. personage!:'D

    Take your time. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eventueel laten we de crew van het vijandelijk schip weg, dan kan de kapitein daarvan de crew erbij verzinnen en shit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rol: Dame en als die er nog niet was: de verraadster.
    Volledige naam: Esmée Sophia O'Hare.
    Bijnaam: Heeft ze niet.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Ze is ontzettend lief, maar ongelooflijk naïef. De slechtste leugenaar zou haar nog iets wijs kunnen maken. Ze is ook wel eigenwijs en kan soms egoïstische opmerkingen maken, maar daar excuseert ze zich ook meteen voor. Ze heeft wel zelfvertrouwen, maar het is toch makkelijk voor bepaalde personen om haar te raken. Denk daarbij vooral aan mensen die groter en/of sterker zijn.
    Uiterlijk: Ik beschrijf haar wel gewoon: Ze heeft lang zwart haar dat reikt tot aan het midden van haar rug, maar meestal heeft ze dit opgestoken zitten in een losse knot (in haar gezicht hangen altijd aan beide kanten twee plukken haar los, omdat er íéts in haar gezicht moet zitten). Ze is van gemiddelde lengte en een dun postuur. Mensen zeggen vaak dat ze erg serieus kijkt, maar dat is haar gewone gezicht.
    Liefdesleven: Geen man en dat vindt ze eigenlijk ook wel prima. Ze ziet vanzelf wel wanneer ze de ware tegenkomt.
    Wapen: Durft ze niet eens mee om te gaan.
    Taak op het schip: Dat ligt eraan, zit ze nu bij de "slechterik" op het schip of niet?x;
    bemanning: Heh?:'D
    Extra's: Ze werkt dus voor de kapitein van het andere schip, tegen haar wil in.


    Goed zo?D:


    everything, in time

    Ja, hij's awesome, je hebt de rol van slechterik. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)