• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, het duurde zo lang.. Ik dacht ik begin maar eens :']

    Scarlett Stevens
    "Ja, gewoon Noordoost aanhouden." Ik knik en kijk uit over de zee. Nergens is land te zien, alleen donkere golven. Meneer Crite heeft me nog niet verteld waar we heen gaan, en ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. "Waar varen we eigenlijk heen? Of heeft u nog geen bestemming gekozen?" Dat laatste lijkt me onlogisch, want waarom zouden we anders een koers hebben? Maar ach, hij zal er wel zijn redenen voor hebben.

    Haha nice

    Felattio Crite

    Ik keek op van de vraag en grinnikte. Ik ging wat dichter bij haar staan. Ik legde mijn mond bij haar oor, 'Soms heb je zin spontaan te varen, geen idee waar je uit komt. Maar zoiets kan je alleen als je weet waar je vandaan kwam.. Wil je ooit terug gaan.' Ik fluisterde zachtjes. 'Maar we leggen aan in Port Royal. Ik moet daar iets ophalen. Vervolgens, zouden we eventueel een spontaan reisje kunnen maken. ' Ik grijnsde,


    We're all mad here.

    Dus jullie beginnen zonder de topicstarter? Dat is best lullig xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dus jullie beginnen zonder de topicstarter? Dat is best lullig xo

    Mjah, er was al een paar keer gezegd dat we zouden beginnen.. Dus ik dacht dat iedereen het een beetje vergeten was ofzo, of gewoon niet de eerste wou zijn :\
    Als we nog moeten wachten zeggen jullie het maar ^^

    da lijkt mij wel logischer... oke we moeten wel lang wachten maar de topicstarter is degene die met het idee is gekomen du vin ik persoonlijk dat we hem moeten laten beginnen.


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Oke, sorry dat ik begonnen was :]
    Ik zal dan in ieder geval nu wachten op de TS ^^

    lololol, jullie mogen beginnen~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik spring wel in als ze aan land gaan, moet nl. ook nog iemandmaken en heb nog geen tijd (gehad) enzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zeg, zit die verraadster al op het goede schip of op de slechte?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Zeg, zit die verraadster al op het goede schip of op de slechte?

    Goede schip. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Goede schip. c:


    Ohw, da's nou jammer. De sexy persoon zit op het andere schip!:'D
    nokidding
    Maar blijft zij daar, of gaat zij af en toe heen en weer naar haar 'baas'?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ohw, da's nou jammer. De sexy persoon zit op het andere schip!:'D
    nokidding
    Maar blijft zij daar, of gaat zij af en toe heen en weer naar haar 'baas'?

    Bepaal 't zelf maar -wbw-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    lololol, jullie mogen beginnen~


    Oh, in dat geval schrijf ik verder, als niemand er verder bezwaar tegen heeft ^^

    Scarlett Stevens
    Ik voel hoe de kapitein achter me komt staan en onwillekeurig begin ik te blozen, zeker wanneer ik zijn fluisterende stem hoor. Zijn adem is warm, en enigzins ongemakkelijk is het wel, al kan ik niet zeggen dat ik het vervelend vind. "Maar we leggen aan in Port Royal. Ik moet daar iets ophalen. Vervolgens, zouden we eventueel een spontaan reisje kunnen maken." Ik draai mijn hoofd een stukje en zie het hoofd van de kapitein een stuk dichterbij dan ik verwachte. Hij grijnst, en ik glimlach terug. "Ach ja, spontane en onbezonnen daden zijn meestal het leukst." Al kunnen ze ook slecht uitpakken. Ik denk aan hoe ik zonder te twijfelen aan boord ging van The Hangman's Damnation en sla mijn ogen neer. Zoiets gaat me niet nog een keer gebeuren. Ik wend mijn gezicht af van dat van de kapitein en kijk weer uit over het water. "Dus, Port Royal. Zal het nog lang duren voor we aankomen?"

    Ik begin zodra Tholomew of zn Crew begint 8) Nu zijn de vijanden bezig zie ik


    Signature:

    Comar schreef:
    Ik begin zodra Tholomew of zn Crew begint 8) Nu zijn de vijanden bezig zie ik


    me to!


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...