• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    aaah sorry voor de late reactie!

    Rol: Crew Tholomew's schip
    Volledige naam: lissabeth Montgomery
    Bijnaam: liss of monty
    Leeftijd: 15
    Karakter: lissabeth is zo iemand die altijd opdraait voor dingen die anderen doen. vaak krijgt ze gemopper over zich heen. verder is ze nou niet echt heel cique of netjes. het kan haar niet schelen hoe ze eruitziet of wat andere mensen van haar denken. ze is best slordig maar ondanks dat heeft ze een mooi snoetje. ze houd niet echt van werken maar kan het wel. ze is erg brutaal en zorgt vaak voor onrust op een schip. voor een meisje is ze redelijk sterk maar wel onhandig. ze kikt ongelooflijk op gevaar en spanning. dat vind ze echt geweldig! haar droom is om de beste zwaardvechter ooit te worden en les te krijgen van een ervaren iemand.

    Uiterlijk:



    Liefdesleven: maby ooit een leuke scheepsjongen ofzo? XD
    Wapen: haar favoriete wapen is een zwaard! ze wil er later zelf eentje maar tot nu toe heeft ze die niet. ze heeft alles voor een zwaart over. soms kijkt ze mee bij een smid hoe die gemaakt word. ze wil later les krijgen van een prof. momenteel heeft ze een zelfgemaakte vlindermes en een athame.
    Taak op het schip: scheepsmeisje, mag alle kut karweitjes opknappen. ook helpt ze de smidt op het schip soms mee bij het maken van wapens.
    Extra's: samen met haar tweeling zus is ze opgegroeid op een boerderij waar ze altijd hard moesten werken. lissabeth vond het maar een saai leventje. ze wilde spanning en gevaar! en geen koeien melken... daarom besloot ze mee te gaan op zee met haar zus.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:26 ]


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Hier is mijn personage, uiterlijk beschreven..

    Invullen:
    Rol: Crew Tholomew's Ship
    Volledige naam: Jean Pierre von Wirm
    Bijnaam: Jean of Pierre
    Leeftijd: 35
    Karakter: Pierre is een typische piraat. Vrijwel vaak tot altijd serieus. Houd iedereen altijd in de gaten en is niet echt een prater, tenzij het er op aankomt dat iemand iets verkeerd doet of hij iets verdachts ziet. Hij loopt altijd rond op het schip. Hij kan het goed met de kapitein en andere crew vinden. Ook vind hij zijn geweer erg belangrijk, hij kan niet zonder. Hij vind de dames die mee aan boort zijn genomen maar niks. Hij zal zich ook nooit tegen zijn eigen kap'n keren. Hij heeft een Franse afkomst en dus ook een nederlands/frans accent.
    Uiterlijk: Zwart kort haar, donkerbruine ogen, een sik, altijd een zwarte band om zijn voorhoofd die hij nooit afdoet, leren kleding en een ijzeren helm op.
    Liefdesleven: Hij vindt liefde pure onzin.. Zover bekend is..
    Wapen: Een Arquebusier, een oud frans wapen. En een zilver kort zwaard
    Taak op het schip: Iedereen in de gaten houden, patrouilleren en de omgeving in de gaten houden.
    Extra's: Hij komt uit (wat toen nog een dorp was) Bordeaux, daar is hij geboren en opgegroeit, hij ontmoette daar de vrouw van zijn leven. Later verdronk die in de zee, sindsdien is Pierre aan boort gegaan van Tholomew's Ship omdat hij dan altijd op zee is, waar zijn vrouw in verdronk.

    I guess this is enough? ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 10:58 ]


    Signature:

    When are we actually starting?


    Signature:

    Comar schreef:
    When are we actually starting?

    Na morgen bro, morgen heb ik mijn talkshowproject, samen met BabyJezus. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Na morgen bro, morgen heb ik mijn talkshowproject, samen met BabyJezus. ;D


    Okee, helemaal goed :Y)


    Signature:

    Gaan we eigenlijk nog beginnen? ^^

    Vluuv schreef:
    Gaan we eigenlijk nog beginnen? ^^

    Yup! How about vanmiddag? c;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Yup! How about vanmiddag? c;


    That's fine by me. :'DD

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 15:27 ]


    We're all mad here.

    Ik claim de scheepsarts van de The Hangman's Damnation :Y)
    Uitleg komt vanavond of morgen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 15:58 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik claim de scheepsarts van de The Hangman's Damnation :Y)
    Uitleg komt vanavond of morgen.

    Sure. C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Moet de rest eigenlijk niet in de eerste post worden toegevoegd?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Moet de rest eigenlijk niet in de eerste post worden toegevoegd?

    Jawel, just gimme a moment please, ik ben half aan het Quizletten, half een filmpje aan het monteren voor school. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Doe rustig aan ^^ Iedereen heeft de tijd, toch? =P


    Signature:

    Mehehe, dan begin ik maar gewoon :]
    Niet zo lang, maar we moeten ergens beginnen, niet waar? ^^

    Scarlett Stevens
    Ik loop door de donkere gangen in het schip, als ik eindelijk bij de trap naar het dek aan kom. Ik houd niet van die donkere, bedompte ruimtes benedendeks. Nee, liever ben ik in de frisse, zilte lucht op het dek. "Kap'tein!" roep ik naar meneer Crite, en ik zie hem opkijken van het roer. "Ik neem het wel even over, u kunt gaan rusten als u wilt." Ik loop het trapje op en neem het roer van hem over. Ook al heb ik niet veel verstand van schepen, ik heb dit vrij snel onder de knie gekregen. "Liggen we nog op koers?" vraag ik over mijn schouder aan de Kapitein.

    yayeenbegin!

    Felattio Crite


    Ik glimlachtte, de wind waait in mijn gezicht terwijl de zon op mijn hoofd schijnt. Het was een mooie dag en ik voel wat zweet langs mijn gezicht lopen. Ik keek uit over de zee, hij was prachtig. 'Kap'tein!' hoorde ik van het dek afkomen. Ik keek op, 'Hm?' "Ik neem het wel even over, u kunt gaan rusten als u wilt." Scarlett liep het trapje op, ik glimlachtte naar der en knikte. Ik was niet echt een man van woorden. Ik ging achter haar staan en keek nog eens uit op de zee. Ik hoorde Scarlett's stem weer 'Liggen we nog op koers?' 'Ja, gewoon Noordoost aanhouden' glimlachtte ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 13:51 ]


    We're all mad here.