• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ikke doe mee!

    Rol: Crew Tholomew's schip
    Volledige naam: Terrance Jones
    Bijnaam: Terry
    Leeftijd: 21
    Karakter: Met de meeste dingen kijkt hij graag de kat uit de boom, hij is stil en afwachtend, behalve als het om vrouwen en rum gaat, daar is hij dol op. Of geld, want dat leid hem naar beide. Hij heeft een vreemd soort humor die niet iedereen even waardeerd.
    Uiterlijk:


    Liefdesleven: Scharrels, meer niet.
    Wapen: Korte sabel en een Flintlock -pistool-
    Taak op het schip: Deel van de gewone crew.
    Extra's: Terrance zit al zeker een jaar op het schip 'The Hangman's Damnation'. Daarvoor heeft hij al op enkele andere (piraten)schepen meegevaren. Hij gelooft niet dat vrouwen aan boord ongeluk brengen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:54 ]


    Your make-up is terrible

    Hé, komt die crew elkaar tegen? Want anders wil ik wel iemand op 't vijandig schip x]

    En mogen er ook vrouwen in de bemanning? [aa'] (Ja ik faal in mannen spelen)

    Of anders een vrouw die stiekem meegaat door zich in 't ruim te verstoppen?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hé, komt die crew elkaar tegen? Want anders wil ik wel iemand op 't vijandig schip x]

    En mogen er ook vrouwen in de bemanning? [aa'] (Ja ik faal in mannen spelen)

    Tuurlijk komen ze elkaar tegen, vaak genoeg zelfs. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nu kan ik niet kiezen *facepalm*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Ikke doe mee!

    Rol: Crew Tholomew's schip
    Volledige naam: Terrance Jones
    Bijnaam: Terry
    Leeftijd: 21
    Karakter: Met de meeste dingen kijkt hij graag de kat uit de boom, hij is stil en afwachtend, behalve als het om vrouwen en rum gaat, daar is hij dol op. Of geld, want dat leid hem naar beide. Hij heeft een vreemd soort humor die niet iedereen even waardeerd.
    Uiterlijk:


    Liefdesleven: Scharrels, meer niet.
    Wapen: Korte sabel en een Flintlock -pistool-
    Taak op het schip: Deel van de gewone crew.
    Extra's: Terrance zit al zeker een jaar op het schip 'The Hangman's Damnation'. Daarvoor heeft hij al op enkele andere (piraten)schepen meegevaren. Hij gelooft niet dat vrouwen aan boord ongeluk brengen.


    Issie goed zo?


    Your make-up is terrible

    Jij bent de topcistarter, zeg eens wat jij er het liefst nog bij hebt.

    1) Vrouw in bemanning 8D
    2) Vrouw op vijandelijk schip.
    3) Een vrouw die stiekem mee vaart door zich in 't ruim te verstoppen ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeh, een nieuwe RPG!! :3
    Ik doe mee ^^
    Even een goed plaatje zoeken en een persoontje bedenken hoor :]

    Zie nu pas dat er zeeeeer weinig mannen zijn -kucht- maar ik kan dat echt niet :L anders spring ik wel in als er meer mannen zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veel vrouwen is toch leuk -wbw.


    We're all mad here.

    Ik wil ook best gezellig meedoen ^^ Heb nog nooit RPG op een topic gedaan xD wel op veel MMORPG games, dus weet wel hoe t gaat. Nu nog even character bedenken..


    Signature:

    Rol:Crew Vijandig schip
    Volledige naam: Scarlett Stevens
    Bijnaam: Zelf vindt ze Scar altijd wel stoer klinken, maar ze is nog nooit zo genoemd door iemand.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Scarlett is een slimme, nuchtere vrouw. Ze kan het met de meeste mensen goed vinden, tenzij het echt enorme klootzakken zijn. Verder is altijd overtuigt van haar eigen gelijk, en als iemand het in zijn hoofd haalt haar tegen te spreken zal ze hem of haar ook zeker duidelijk maken dat er niet met haar wordt gespot.
    Uiterlijk:


    Verleden/Liefdesleven: Scarlett is opgegroeid in een rijke havenstad. Haar jeugd was vredig, maar vrij saai. Niet dat ze dat ooit een probleem heeft gevonden, ze vond het allemaal wel best. Scarlett is slechts één keer verliefd geweest: Op de beruchte Kapitein Tholomew Crimson Adrackam. Omdat ze nog wat jonger en heel naïef was is ze meegegaan op zijn schip, in de hoop dat hij haar op zou merken. Daar kwam ze er echter achter, na meerdere malen afgewezen te zijn, dat hij niet geïnteresseerd in haar was en dat ook nooit zou worden. Ze was weggelopen van huis en ze wist dat ze na deze schande niet meer welkom zou zijn bij haar familie. Daarom is ze aan boord gegaan aan het schip van Tholomews ergste vijand: Felattio Strutter Crite. Ze hoopt ooit nog eens wraak op Tholomew te nemen, die haar waarschijnlijk al lang vergeten is.
    Wapen: Toen Scarlett nog bij haar rijke ouders woonde kreeg ze al les in zwaardvechten, waar ze nu dus zeer bekwaam in is. Verder kan ze redelijk overweg met een pistool, al heeft een zwaard altijd haar voorkeur.
    Taak op het schip: Gewoon piraat, en verder helpt ze met de boekhouding.
    Extra's: Omdat ze vroeger nog in een rijke buurt heeft gewoond is ze vrij goed geschoold voor een piraat. Zo kan ze redelijk Frans spreken en heeft ze veel verstand van medicijnen. Qua schepen is haar kennis echter lager dan gemiddeld: Ze weet gelukkig wel wat bakboord en stuurboord is.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 19:06 ]

    -
    God, dubbelgepost.. Ik zit wel weer lekker te kloten vandaag :']

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 21:33 ]

    Was bijna 3 dubbel-post 8)


    Signature:

    Endure schreef:
    Jij bent de topcistarter, zeg eens wat jij er het liefst nog bij hebt.

    1) Vrouw in bemanning 8D
    2) Vrouw op vijandelijk schip.
    3) Een vrouw die stiekem mee vaart door zich in 't ruim te verstoppen ;x

    Ik weet zeker dat jij nummer drie wilt zijn? :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, ik vroeg wat jij wou [: Maar 3 leek me idd wel leuk, beetje opschudding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.