• Let us die young or let us live forever - One Direction

    Enig idee waarom een vampier één van de meest onschuldige meisjes op aarde van de dood redt en haar daarna nog eens beschermt met zijn eeuwige leven?
          Ik eerlijk gezegd ook niet. De meest voor de hand liggende verklaring is natuurlijk dat hij verliefd op haar is, maar laat ik je erop wijzen dat dit niet Bella en de Emotionele, Glitterende Feeën is. Eigenlijk is dit vrij serieus en zou ik niet zo’n opmerkingen moeten maken, maar hij zit over mijn schouder mee te kijken en hij denkt nog steeds dat ik dit niet serieus neem. Zelfs niet na alles wat er gebeurd is.
          Sorry als alles nogal vaag klinkt… Waarom zet je jezelf niet rustig neer terwijl ik alles op mijn gemak aan je vertel? Pas wel op dat er niemand over jouw schouder mee aan het lezen is…

    Naomi van Helsing – ja, dat is haar echte naam – is eigenlijk niet zo speciaal en dus zeker niet zo spectaculair als de populaire vampierjager met dezelfde achternaam. Ze is een normaal meisje in een normale omgeving met andere, net zo normale mensen.
          Maar wanneer er niet zo’n normale mensen op het eindbal van haar school verschijnen, blijkt Naomi net zo abnormaal te zijn als de ongewenste gasten.



    Inderdaad, ik heb mijn verhaal gebaseerd op 1D’s versie van ‘Total eclipse of the heart’. Mijn hart maakte meteen een sprongetje toen ik die vampierenmake-up zag en het idee van de jongens als bloedzuigers, kon ik niet loslaten. Dus hier heb je een One Direction fanfiction waarin de jongens voorkomen als vampiers.


    Rollen:

          1. Vampiers in dezelfde clan als die van 1D: SofieSaade, Kayirangwa, Veritas (2x), Joszie, Styles, Aria, Dumbledore

          2. Vampiers in de vijandige clan: Styles, Aria (2x), Dumbledore


    Invullen:

          Rol:
          Volledige naam:
          Leeftijd: Leeftijd wanneer je vampier werd invullen & geboortedatum vermelden
          Uiterlijk: Liefst een bekend persoon (Dianna Agron, Logan Lerman & Darren Criss zijn al bezet), de naam erbij vermelden, beschrijving is niet nodig & knappe mensen mogen zeker, want vampiers zijn nu eenmaal knap
          Karakter:
          Geschiedenis:
          Hobby's/passies:
          Extra: Alles wat jij nog belangrijk vindt
          Favoriete 1D-lid: Als je er geen hebt, moet je ook geen invullen, natuurlijk xd!


    Begin wel niet '... & toekomstige vriendin van ...', want ik kies met wie de personages gekoppeld worden ^^. Er bestaan by the way ook mannelijke vampieren & ze zijn ook niet allemaal 16-17 jaar oud. Wees origineel, zou ik zeggen!
          Er zijn zeker meerdere rollen per persoon toegestaan.
          De vijandige clan zal ook een grote rol spelen, dus daar heb ik ook heel wat rollen voor nodig ^^ .


    Mensen, wanneer ik zeg vampieren, bedoel ik de bloeddorstige soort zoals meneertje Dracula & niet die van Twilight. Ik wilde dit toch eventjes zeggen om verdere misverstanden te vermijden xd.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:12 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    (...)

    Haha, oei xd. Eigenlijk vind ik het niet zo erg als je dezelfde titel gebruikt of zo, maar ik snap wel dat het wat verwarring zal veroorzaken. Als ik je kan helpen met het bedenken van een andere titel, moet je het zeker melden (: .

    Haha, is helemaal niet erg hoor. Neem die titel gerust. Ik had enkel die titel in gedachten en had een hoofdstuk. Maar ik heb daar alweer een eeuwigheid niet meer aan verder gewerkt. Ik maak zo'n dingen nooit af dus. De kans wordt klein dat ik die titel echt zal gebruiken. (krul)

    Rol: Vampiers in dezelfde clan als die van 1D
    Volledige naam: Christina Mercor Roder.
    Leeftijd: Werd vampier op: 11-07-1739
    Jarig op: 21 Augustus, lijkt voor altijd zeventien jaar.
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright.
    Karakter: Christina is een heel rustig meisje en leeft vaak in een droomwereld. Ze heeft een rijke fantasie en dat uit ze ook, hierdoor is ze erg creatief. Doordat ze rustig is vinden mensen het fijn om bij haar te zijn. Christina voelt feilloos aan waar andere mensen meezitten, hier speelt ze ook vaak op in. Hierdoor zou ze mensen makkelijk kunnen manipuleren, maar gelukkig voor andere maakt ze hier bijna nooit gebruik van.
    Geschiedenis: Christina is op 11 Juli 1724 geboren, ze is dus opgegroeid in de 18e eeuw. Veel mensen in die tijd hadden het slecht, gelukkig hoorde Elizabeth niet bij die groep mensen, maar bij de rijke klasse. Nooit kwam ze iets te kort en had een luizeleventje. Door haar uiterlijk had Elizabeth vele aanbidders, maar door haar dromerige karakter gaf ze hier nooit aandacht aan. Hierdoor heeft ze vele mannen harten gebroken, een daar van was het hart van de vampier Olivier Saragoza. Hij was hier zo boos over dat hij, toen Christina 's avonds een wandeling in het bos maakte, haar beet en haar zo wilde doden. Terwijl hij haar beet kwam hij tot de conclusie dat hij haar helemaal niet dood wilde, hij wilde haar gewoon als mens, dus is hij gevlucht. Maar het was al te laat en Elizabeth ging de transformatie naar vampier. Hierna heeft ze vele jaren rond gezworven, totdat ze zich aansloot bij de clan.
    Hobby's/passies: Schilderen, schrijven, lezen en boswandelingen maken.
    Extra: Misschien verzin ik nog wat..
    Favoriete 1D-lid: Niall Horan.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 23:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zie al dat je de naam van mijn persoon al gebruikt, ik zal hem even vernaderen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oke, ingevuld., ik zal ook nog wel even wat jongens voor je maken.,;3
    sorry, verveling., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    oke, ingevuld., ik zal ook nog wel even wat jongens voor je maken.,;3
    sorry, verveling., ;x


    Je mag zeker een jongen voor me maken ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Vampiers in dezelfde clan als die van 1D
    Volledige naam: Alexandre Mercurius Savan.
    Leeftijd: Vampier geworden op: 05-05-1543.
    Jarig op: 11 Sptember, twintig jaar.
    Uiterlijk:


    -Dougie Poynter.
    Karakter: Alexandre is een drukke en energieke jongen. Nooit zit hij stil en is altijd wel met iets bezig. Dat kan tot irritaties zorgen bij de andere leden van de clan, maar dat maakt hem niks uit, hij vindt het zelfs grappig. Ook houdt hij ervan om iedereen aan het lachen te maken, dat maakt hem zelf ook gelukkig.
    Geschiedenis: Alexandre is een van de eerste vampieren. Hij is gebeten als proefkonijn. De vampier die hem heeft gebeten wilde weten fo hij zelf ook vampieren zou kunnen creeeren en heeft daarom Alexandre gebeten. Daarna heeft Alexandre veel rond gezworven en in verscillende clans gezeten, maar nergens vond hij zijn plek en is dus steeds weg gegaan. Maar nu heeft hij eindelijk z'n plek gevonden.
    Hobby's/passies: Gitaar spelen.
    Extra: Sinds de gitaar is uitgevonden speelt Alexandre al gitaar. Hij is door de jaren heen de beste gitarist van de werled geworden en speelt zowel akoustisch als elektrisch als Bassgitaar. Maar hij laat niemand ooit iets van zijn spel horen, want dat zou verrraden dat hij zo goed was en dat zou complicaties opleveren.
    Favoriete 1D-lid: Niall Horan, maar dat lijkt me niet van toepassing voor deze rol n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vampier uit de vijandige clan
    Volledige naam:Dexter Addley
    Leeftijd:Dexter is geboren op 5 Juni 1920. in 1940 werd hij gebeten. waardoor hij is blijven hangen op een leeftijd van 20 jaar.
    Uiterlijk:


    Christofer Drew
    Karakter: Je kan Duidelijk merken dat Dexter nog een jonge vampier is. Hij is verwildert en gaat alleen nog maar op zijn instinkt af.
    Zijn verwarrig maakt hem afstandelijk en gefrustreed. En dat terwijl Dexter van zichzelf altijd een helle rustige jongen is geweest. Dat is hij nog wel, alleen op zichzelf. En tog zie je dat hij de rust steeds meer aan het terug vinden is. Ja, zodra hij blood ruik is hij de eerste die er bij is, maar het is niet meer zo, dat hij zich er 24/7 mee bezig houd.
    Geschiedenis: Dexter is opgegroeit bij zijn oom. Zijn vader heeft hij nooit gekend en zijn moeder heeft de zorg overgedrachen, omdat ze het in haar eentje niet aankon. Dexter werd enrom veel getreiterd op school en hij stond er werkelijk alleen voor. Voor hem was dat de conclusie een eind aan zijn leven te maken. Iets wat hem niet is gelukt, want door zijn mislukte zelfmoord actie en een vreemde vampier die hem gered heeft, zit hij nu voor eeuwig aan het leven vast.
    Hobby's/passies:Dexter vind zijn rust terug in zijn gitaarspel. hij is nog net niet geobsedeert door zijn gitaar, maar het liefst speelt hij er de helle dag op.
    Extra: Toen Dexter nog maar in het vijfde leefensjaar van zijn vampiervorm leefde, heeft hij zonder enig vermoeden een klein jongetje van 7 getransvoormeerd, met de bedoeling hem eigenlijk leeg te drinken. [jongetje vul ik ook nog in ;] ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Vampier uit de andere clan
    Volledige naam: Kilian Noway
    Leeftijd:Kilian is geboren op 7 april 1938. hij is in 1945 gebeten. waardoor hij is blijven steken op een leeftijd van 7 jaar.
    Uiterlijk:


    idk, wie het is, maar ik vond hem te schatig., ;x
    Karakter:Kilian heeft het zelfde karakter als elk ander 7 jaarig kind. Hij wilt het liefst alleen maar spelen en is net over de grens heen, van een eigen mening ontwikkelen.
    Tuurlijk, hij is een stuk slimmer, door zijn werkelijke leeftijd, maar dat neemt zijn onschuldigheid niet weg. Want het blijft immers een kind van 7 en die vergeef je alles. Kilian is strond verwent, hij hoeft maar met izjn ogen te knipperen of er word al voor hem gerent. Tuurlijk, wie zwicht nu niet, bij twee van die groote onschuldige ogen. Dat is iets waar Kilian dan ook zekker gerbruik van maakt., want achter die ontschuldige ogen, zit een veel minder onschuldig jongetje. Nee, Kilian is werkelijk alles behalve lief. Maar wat hij ook doet, niemand ide het naar hem wijst.
    Geschiedenis:Kilian is opgegroeit in een normaal gezin. met een vader, moeder en een groote broer.
    Op een dag, zou hij samen met zijn broer naar huis lopen, maar nadat deze hem niet kwam ophalen, is Kilian zelf op huis aan gestapt. Helaas voor hem, lach er een hongerige vampier op de loer en heeft hij zijn huis nooit gehaald.
    Hobby's/passies: Kilian heeft niet echt een passie. zolang hij maar de boel op zijn kop kan zetten en herrie kan trappen vind hij alles best.
    Extra:Dexter is als een groote broer voor Kilian. eentje die voor hem zorgt, en zijn vieze trukjes als de beste kent.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 23:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    als je er meer wilt geef je maar een gil., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Woehoee I'm on your list!
    Ik stel mij trouwens ook beschikbaar om een cover voor je te maken, als je dat leuk vindt en je die nodig hebt (:
    Als je wil weten hoe die er zoal uitzien, zie mijn Fotoboek ^.^
    .xx


    JDN.

    Rol: Vampier uit dezelfde clan als 1D
    Volledige naam: Katarina Elena Petrova, haar roepnaam is Elena
    Leeftijd: Elena is gebeten toen ze maarliefst zestien jaar oud was. In het jaar 2011 zal ze op 16 november in feite 111 jaar oud zijn geworden. Elena is getransformeerd op 13 december 1916, om precies te zijn half drie ’s ochtends.
    Uiterlijk:


    Elena is een mooi meisje om te zien. Ze heeft een erg slank postuur en is rond de 1.67 lang, wat haar een normale lengte geeft. In haar ovale gezicht vallen prachtige groene kijkers, die worden omringd door heel wat donkere wimpers. Ook vallen er in haar gezicht een spitse neus en redelijk volle roze getinte lippen. Rondom haar hoofd vallen blonde gekrulde haren, die stoppen tot iets boven haar borst. Als Elena lacht word er een rij spierwitte tanden zichtbaar en zal je haar volle, roze gekleurde wangen zien. Hierdoor ziet ze er vaak erg vrolijk uit. Elena haar kledingstijl is redelijk normaal en zeker niet apart. Ze gaat gewoon met de tijd mee en draagt het liefst donkere of juist lichte kleuren, ze is niet het type dat graag opvalt met glitters of hele opvallende kleuren. Het liefst draagt Elena rokjes of jurkjes, maar met skinnyjeans kan ze ook goed leven. Elena is dol op lieve printjes zoals een bloemenprint of stipjes. Ook vind ze accessoires op zijn tijd leuk. Het enige waar Elena een redelijke hekel aan heeft zijn hakken, omdat ze er simpelweg nooit op heeft kunnen lopen, gaat ze liever voor ballerina’s, gympen, sandalen of slippers. Candice Accola
    Karakter: Elena was een verwend en arrogant meisje, wie altijd haar eigen zin wilde doordrammen. Maar sinds ze al een tijdje een vampier is, heeft ze deze eigenschappen meer naar de zijlijn geduwd. Hierdoor kan ze soms nog wel eens arrogant overkomen, maar vaak komt dit niet voor. Elena is iemand die mensen erg snel dankbaar is, ze is ontzettend behulpzaam en vind het ondanks alles nog heerlijk om in de belangstelling te staan. Ze is dol op humor en kan er zelf ook wat van. Je kan wel zeggen dat Elena alles behalve verlegen is, in dit onderwerp is ze eerder hartstikke spontaan, maar soms heeft ze ook wel eens van die momenten waarop ze liever alleen wilt worden gelaten, zoals op de dag waarop alles gebeurde. Elena is erg gevoelig en emotioneel, je kan haar snel met dingen raken en als iemand haar vrienden ook maar wat aandoet, kan je haar hiermee behoorlijk kwaad maken. Ook heeft Elena een redelijk kort lontje, ze is snel kwaad te krijgen, maar biedt na haar uitbarsting toch meestal wel haar excuses aan. Redelijk slim kan je Elena ook wel noemen, ze las vroeger graag boeken van haar vader, waardoor ze veel dingen over de geschiedenis, de aarde, maar ook over dieren weet. In tegenstelling tot deze dingen is ze slecht in wiskunde, ze kan wel tellen en rekenen, maar verder dan de tafel van tien hoef je niet te komen. Dit komt omdat ze nooit les heeft gehad, alleen haar broer kreeg dit en soms spiekte ze wel eens mee. Ook is Elena redelijk creatief en komt ze altijd met goede en originele ideeën. Wel kan ze redelijk koppig zijn, omdat ze haar zin weer eens niet krijgt, maar al snel word ze hieraan herinnerd. Als laatste is Elena voor een vampier zijnde, ook behoorlijk klunzig.
    Geschiedenis: Katarina Elena Petrova werd geboren op 16 november 1900 en komt van een zeer edele familie vol rijkdom en geluk. Samen met haar ouders woonde ze in een enorm pand in het midden van Bulgarije. Ze had alles wat haar hart begeerde en was enorm verwend. Ook had ze een broer van twee jaar ouder genaamd Nickolai, afgekort tot Nick. Elena en Nick hadden vaak ruzie en konden het nooit goed met elkaar vinden, maar dit is slechts een bijzaak. In 1914 brak de eerste wereldoorlog uit, wat voor veel oproer zorgde in heel Bulgarije. Elena haar vader werd ingezet om mee te vechten. Elena was er kapot van maar liet zich niet kennen. Toch leefde ze ondanks de oorlog die er gaande was nog redelijk vrij, in tegenstelling tot andere. In de nacht van 12 december, 1916 was er een sneeuwstorm gaande. Het was koud en nergens was eten te bekennen. Heel de familie was thuis. Zelfs Nickolai en Konstatin, de vader van het gezin. Tevreden gingen ze na een heerlijk avondmaal naar bed, om de dag daarna volledig uitgerust wakker te worden. Maar jammer genoeg ging niet alles zoals gepland. Rond een uur of half twaalf ’s avonds werd het huis aangevallen door een stel hongerige Engelse soldaten, de deur werd opengesmeten en met alle macht probeerde ze de voedselvoorraden uit de kasten leeg te plunderen. Heel het huis werd er wakker van, Elena werd meegesleurd door de soldaten, sinds ze haar wel zagen als leuk speelobject en Konstatin werd op slag doodgeschoten. Zo blijven Dana, zijn vrouw en Nickolai achter.
    Elena werd die nacht gemarteld, verkracht en alleen en gebroken achter gelaten in een ontzettend koud bos. Nickolai, wie de groep soldaten was achtervolgd vond haar op de grond, denkend dat ze dood was. De soldaten wie nog niet weg waren, zagen hem en schoten hem neer, verlieten hierna de openplek. Elena heeft deze nacht gesmeekt om hulp en die kreeg ze zeker. Nog nooit van haar leven had ze zo’n ontzettende jonge, knappe man gezien. In eerste instantie dacht ze dat het een verdwaalde arts was en smeekte ze om hulp. De jongen knikte en boog zich neer over Nickolai, wie hij als eerste transformeerde. In Elena zag hij nog kans tot overleving en wou hij eerst naar huis brengen, maar toen hij merkte dat ze heftig onderkoeld was, heeft hij haar smeekgebeden geaccepteerd en ook haar getransformeerd. Elena is hem voor eeuwig dankbaar, wetend dat ze het anders niet had overleefd. In tegenstelling tot Nick, wie liever dood had gewild. Vlak nadat hij alles weer op een rijtje had is hij weggegaan, om nooit meer terug te komen. Nick geeft Elena hier de schuld van, omdat zij de vampier smeekte om hulp, hij ziend om wraak. Elena en Nick zijn gebeten door Niall Horan.
    Hobby's/passies: Elena haar passie is het bespelen van de piano. Ze deed dit vroeger altijd al en heeft het zichzelf aangeleerd, soms schrijft ze ook wel liedjes, maar ze is een tikkeltje onzeker waardoor ze deze meestal niet netjes afwerkt. Ook heeft Elena na haar transformatie leren voetballen door de jongens, wat ze een erg leuke sport vind. Ze is niet snel vies van iets en vind het heerlijk om uitdagingen uit te gaan, wat voor veel weddenschappen zorgt, een echte bezigheid van Elena. Ook vind ze het geweldig om mensen uit te dagen, maar een echte hobby of passie kan je dit niet noemen. Vroeger vond Elena het ook leuk om te koken, maar veel doet ze dit niet meer. In de winter vind Elena het ook leuk om te gaan schaatsen, ze kan het door al die jaren training dan ook wel goed en heeft hier echt een grote hobby van gemaakt. Ondanks dat ze nogal klunzig is, is ze wel redelijk lenig, waardoor het haar gemakkelijk afgaat.
    Extra: Elena was na haar transformatie een losgeslagen gek wie elke avond opjacht ging naar bloed. Ze wou met rust worden gelaten en had tijd nodig om na te denken. Na een jaar of zes is ze weer teruggekeerd naar haar clan, waar ze nu een stuk rustiger is en bekend staat als de “peace-maker”. Elena heeft leren inzien dat het doden van mensen voor bloed slecht is en gaat liever naar ziekenhuizen toe, om daar bloed te stelen. Anders zal ze liever junkie’s, criminelen of dergelijk vermoorden dan onschuldige mensen. Ze wijst iedereen op de groep hier vaak op. Hierdoor kan je zeggen dat Elena een redelijk moederlijk type is. Doordat Elena heel haar leven in Bulgarije heeft gewoond kan ze Bulgaars, later heeft ze er Engels bijgeleerd, net zoals Frans.
    Favoriete 1D-lid: Mijn favoriete leden van One Direction zijn Harry Styles en Niall Horan.

    Haar broer komt eraan!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Vampier in de vijandige clan
    Volledige naam: Nickolai Stefan Petrova, zijn roepnaam is Nick.
    Leeftijd: Nick is getransformeerd op een leeftijd van achttien jaar oud, hij is jarig op 14 juli en geboren in het jaartal 1898. De datum waarop Nick is getransformeerd is 13 december 1916, om precies te zijn om tien voor half 3 ’s ochtends. In het jaartal 2011 zal Nick dus eigenlijk zijn 113e verjaardag vieren.
    Uiterlijk:


    Paul Wesley
    Karakter: Nick is een eigenwijze, koppige jongen met een erg goed geheugen. Als er iemand is die een doorzetter is, dan is dat Nick wel. Hij is erg moedig en gaat voor alles tot het bittere einde. Vriendelijk kan Nick zijn, maar het duurt echt wel even voordat hij mensen vertrouwd, waardoor hij vaak alleen is. Nick is niet de persoon die mensen snel tweede kansen zal geven, dit duurt echt een hele tijd voordat hij dingen accepteert. Net zoals zijn jongere zusje heeft Nick een redelijk kort lontje en heeft hij soms wel eens last van woedeaanvallen. Hij kan erg arrogant overkomen en denkt op sommige momenten alleen maar aan zichzelf. Toch kan Nick erg bezorgd zijn om zijn vrienden en als er ook maar iets met hen gebeurd, ben je nog lang niet jarig. Je kan dus zeker wel zeggen dat Nick een erg beschermend karakter heeft, ook heeft hij een redelijk leidinggevende rol in een groep en houdt hij er niet van om te worden gecommandeerd. Slim kan je Nick zeker noemen, hij was vroeger altijd al erg leergierig en kwam nooit te laat en miste geen enkele privé-les die hij thuis kreeg. Nick vond het heerlijk dat zijn jongere zusje Elena zo jaloers op hem was en daagde haar vaak uit. Als je zou moeten kiezen tussen spontaan en verlegen, dan is Nick eerder spontaan. Hij houdt op zijn tijd wel van een praatje en is een echte grappenmaker. Vroeger was Nick een echte optimist en was hij een echte levensgenieter, na zijn transformatie was dit compleet verdwenen, maar langzamerhand keert dit weer terug. Ook is Nick erg flirterig, is hij redelijk sportief en is hij dol op uitdagingen.
    Geschiedenis: Nickolai Stefan Petrova is geboren op 14 juli, een warme zomerdag in het jaar 1898. Hij komt van een adel gezin en is geboren en opgegroeid in Bulgarije, waardoor hij dus Bulgaars is. Nick groeide op en had een goed leven, kreeg privé-les en was van plan piloot te worden, totdat de oorlog uitbrak en hij na de dag dat hij achttien werd (15 juli 1916) het leger in moest om te vechten voor zijn land. In december kreeg hij een week vrij, vanwege het goede werk dat de familie Petrova had geleverd. Beter hadden Nick en zijn vader Konstatin gebleven, sinds dit voor beide een vreselijk einde was. De familie werd aangevallen door een aantal hongerige Engelse soldaten wie opzoek waren naar eten. Ze namen Elena, Nick zijn jongere zusje mee en schoten Konstatin dood. Dana, Nick zijn moeder was gebroken en beval Nick om achter ze aan te gaan. In de hoop Elena levend te vinden en terug te brengen naar huis. Nick was woest om deze uitspraken, hij vond dat het hierdoor leek dat hij minderwaardig was, maar besloot toch te gaan. Uiteindelijk vond hij Elena, maar werd hij gezien door de Engelse soldaten en geschoten in zijn linkerkuit. Hij verging van de pijn en zakte ineen. Voor hem heeft dit uren geduurd en voelde hij uiteindelijk een nog hevigere pijn in zijn nek, dat opging in een branderig gevoel. Hij werd wakker in een grote groep, samen met Elena en werd hem verteld wat hij was geworden. Nick vond het vreselijk en verafschuwde zichzelf, hij wou niks met hen te maken hebben en heeft Elena voor alles en nog wat uitgemaakt. Hij gaf haar de schuld hiervan, dat hij zo was geworden en zij dat hij liever dood wou. Elena heeft hierdoor een vreselijk schuldgevoel en vind het vreselijk om hiermee te leven. Hierna heeft hij de clan verlaten en heeft hij jaren op zichzelf geleefd, totdat hij de clan van […] vond en zich daarbij aansloot. In de jaren dat hij op zichzelf was heeft hij vooral de wereld rondgetrokken en is hij een tijd in Frankrijk gebleven, waar hij zijn zus weer tegenkwam. Het liep bijna uit tot een gevecht, maar al snel was Elena verdwenen en bleef Nick alleen achter. Hier heeft Nick zijn liefde gevonden Amelié.
    Hobby's/passies: Vroeger op jonge leeftijd ging Nick altijd al jagen met zijn vader op konijnen, vogels en beren. Hij vond het heerlijk in het bos en was dol op boswandeling. Hij en zijn vader hadden echt een ontzettend goede band. Ook leerde hij hierdoor schieten, wat nog steeds een grote hobby van Nick is. In zijn vrije tijd vond Nick het ook fijn om te lezen in boeken en schreef hij soms gedichten. Af en toe vind Nick een potje voetbal ook leuk, net zoals boksen.
    Favoriete 1D-lid: Niall Horan en Harry Styles.


    Rol: Vampier uit vijandige clan
    Volledige naam: Amelié Aude Le Roi
    Leeftijd: Amelié is getransformeerd toen ze negentien jaar oud was, ze is jarig op vier januari en geboren in het jaartal 1907. De datum waarop Amelié is getransformeerd is op vier januari 1926, om twaalf uur ’s nachts precies. Als Amelié nu nog zou leven zou ze 104 jaar zijn geworden dit jaar.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Karakter: Amelié is een zachtaardig en behulpzaam meisje wie een tikkeltje verlegen over kan komen. Ze staat bekend om haar grote staal geduld en haar zorgzame en moederlijke gedrag. Op zijn tijd kan Amelié erg chagrijnig en gemeen overkomen en is ze erg beschermend tegenover haar vrienden. Als er een gevecht uit zal breken, zal Amelié ook degene zijn die vooraan de groep staat om iedereen te beschermen en te vechten, ze is een echte doorzetter. Ook is ze goed in het kalmeren van mensen en doet ze dit redelijk vaak in de groep, zij is degene die de ruzie’s oplost. Toch is ze niet iemand die snel tweede kansen geeft en als je het eenmaal bij haar verpest hebt, komt het nooit meer goed. Dan zal je de arrogante en gemene Amelié zien, wie dol is op het treiteren van mensen. Amelié kan dus zeker erg onschuldig overkomen, terwijl ze dit niet is. Erg moedig is ze ondanks dit alles niet, je kan best wel zeggen dat Amelié ergens een redelijke softie is, maar ze is wel het type die haar angsten graag wilt overwinnen.
    Geschiedenis: Amelié werd geboren in een arm gezin, middenin de grote stad Parijs. Haar vader Eugène was bakker en haar moeder Fleur was huisvrouw. Het gezin was groot en Amelié was de middelste van het gezin. Familie le Roi kent zes kinderen. Op volgorde: Alexis, Céline, Christophe, Amelié, Dimitri en de jongste Elodie. Amelié had het niet naar haar zin thuis, ze moest veel helpen in het huishouden en het gezin had net genoeg geld om rond te komen. Soms hadden alleen de jongste van het gezin avondeten, waar Amelié onderviel. Ze vond dit vreselijk hoe de andere moesten toekijken. Zo ging het leven door en werd Amelié op een gegeven moment achttien jaar oud. In dit jaar ontmoette ze de mysterieuze en knappe Nick Petrova, een Bulgaarse jongen. Amelié was gefascineerd door zijn schoonheid en slimme opmerkingen. Van hem leerde ze lezen en rekenen. In de loop der maanden werd ze verliefd op hem en hij op haar. Nick vertelde zijn geheim aan Amelié, wat ze na het horen van schrok en wegliep. Toch heeft Nick haar weer gevonden en leerde Amelié het accepteren. Ze besloot dat ze niet zonder hem kon leven en dat hij de ware voor haar was. Amelié heeft hem gebeden om haar te veranderen in zijn soort. Nick ging ermee akkoord en veranderde haar op haar verjaardag, als cadeau. Hierna heeft Amelié afscheid van haar familie genomen, door te zeggen dat ze naar een feest ging en de zaal waar het feest gaande ging in brand gestoken. De familie le Roi dacht al die jaren dat Amelié was omgekomen in de brand.
    Hobby's/passies: Amelié haar grootste passie is tekenen, maar ook vind ze het geweldig om mensen dingen aan te leren en te lezen. Ze is Nick eeuwig dankbaar dat hij haar deze kans heeft gegeven. Ook vind ze het maken van kleding leuk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ohmylordy geniaal verhaal! Ik ga zo invullen. Vampier uit de clan van 1D en vijandig clan > Meisje en jongen. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had alles ingevuld, klik ergens op, paf alles weg. ><
    Opnieuw dan!

    Rol: Vampier uit de clan van 1D
    Volledige naam: Jules Jólé Montgomery
    Leeftijd: Jules is zeventien jaar oud, ze werd bijna achtien toen ze gebeten werd. Dit vond plaats op 21 mei 1955. Op 8 juni zou ze achtien jaar oud geworden zijn.
    Uiterlijk:


    Jules is een lang, slank meisje dat niet er erg speciaal uit ziet. Ze is rond de 1.75M lang en weegt slechts 55 kg. Dit komt omdat ze veel sport en vaak aan haar figuur werkt, wat haar een mooie platte buik heeft bezorgd en haar benen zijn ontzettend lang en slank - iets waar velen jaloers op zullen zijn. Ze heeft lange, blonde haren die vaak verschillen in hoe ze zitten. Vaak stijlt ze het of vallen ze met krultang krullen over haar schouders heen. In haar slanke gezicht vallen haar heldergroene ogen goed op. Ze zijn omringd door lichtblonde wimpers waar ze niet veel make-up opdraagt, meestal verlengt ze alleen erg. Haar kledingstijl is sexy te noemen, maar het is niet zoals een slet zich zal kleden. Ze draagt vaak skinnyjeans, een t-shirt en dan ballerina's of pumps als schoenen. Ze verfraait het meestal met leuke armbanden, kettinken en ringen.
    Karakter: Jules is een van de nog normalere vampiers uit de clan. Als ze er zin in heeft, gedraagt ze zich als een gewoon tienermeisje. Dit kost haar toch veel moeite, omdat ze nog altijd behoefte heeft aan het zijn van een gewoon tienermeisje. Ze vindt het namelijk vreselijk wat er met haar is gebeurd. Ze is redelijk slim en weet vaak listen te bedenken om een mens met haar mee te lokken, om deze leeg te zuigen tot het laatste druppeltje en vervolgens zo harteloos als ze is achter te laten. Jules is wel een ontzettende kattekop, weet ze wat ze wil en dramt door totdat ze dát heeft gekregen wat ze wilde. Het leuke aan haar is, dat ze ontzettend charmant is. Ze weet jongens gemakkelijk om haar vingers te winden en het mannelijke geslacht vindt het heus niet erg om met haar om te gaan.
    Geschiedenis: Jules is opgegroeid in Schotland, met haar ouders en haar vijf broertjes en zusjes. Jules woont in een heel druk gezin, die in het compleet bestaat uit acht leden. Flint Montgomery is de vader des huizes. Hij is tweeënveertig jaar oud en werkt als advocaat. Hij is getrouwd met Luciènne Jones. Ze is drieënveertig jaar oud en werkt als schooljuf op een basisschool. Hun oudste kind is Dwight. Hij is twintig jaar oud, heeft verkering met Santana Perèz en studeert rechten, net als zijn vader had gedaan. Dan komt Jules zelf. Na Jules komt de tweeling Hayden en Jasper - ze zijn zestien jaar oud. Hierna komt Lucy -vernoemd naar haar moeder[/url]. Zij is vijftien jaar oud. En als laatste is er de twaalf jarige Alina. Geen één van hen is veranderd in een vampier en Jules zag hen stuk voor stuk overlijden, een verschrikkelijk iets voor haar. Haar familie was haar alles.
    Hobby's/passies: Wat Jules ontzettend goed kan, is dansen. Dit kon ze al toen ze klein was en nu, in het jaar 2011, kan ze het nog steeds goed. Ze is ontzettend lenig en heeft een goede controle over haar lichaam.
    Favoriete 1D-lid: Niall en Louis.

    Ik ga nu een vijandelijke maken!


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Rol: Vijandelijke vampier
    Volledige naam: Mitchell Joéy Clift
    Leeftijd: Mitchell is achtien jaar oud. Hij was geboren in het jaar 1900 en hij is gebeten op 4 April 1918.
    Uiterlijk:


    Karakter: Mitchell is een charmante jongeman, zoals hij was voordat hij een vampier was. Veel intelligentie bezit hij en hij weet dat altijd op de goede momenten te gebruiken. Ook bezit hij veel humor en kan hij eigenlijk met iedereen wel lachen. Zijn probleem is dat hij dat hij harstikke arrogant is. Hij toont geen medelijden, het kan hem niks schelen als iemand lijdt en mensen vermoorden doet hij met veel plezier. Hij heeft ruzie met vrijwel de hele clan van 1D en dan met name met Harry Styles, Liam Payne en Jules Montgomery.
    Geschiedenis: Mitchell en zijn zus (Caroline) zitten samen in de clan. Zij is twee jaar jonger dan hij, maar ze hebben een ontzettend goede relatie met elkaar. Mitchell lijkt vrijwel de enige te zijn die zijn zus begrijpt, aangezien ze niet al te veel zegt. Ze groeiden samen op op het platteland van Engeland, samen met hun ouders.
    Hobby's/passies: Hihi ik weet even niks.



    Big girls cry when their hearts are breaking