• Goh...

    Oke, ik zat dus in een school.. al 3 jaar. De eerste week van deze maand zat ik daar en volgde voor een tweede jaar publiciteit (tekene en al die brol)
    ma die kutrichting ging in het eerste jaar opt einde slecht, ik had er geen zin meer in en werd het beu. Ik kreeg een a attest me een waarschuwing: als ik erdoor was voor een paar praktijkvakke.
    ik wou een andere richting doen enja..
    op et einde van de vakantie koos ik voor deeltijds, en zou ik me mijn nicht in de klas zitte, maar de laatste dage mocht ik plots niemeer
    er was geen andere richting die ik wou, nuja, dan was ik na veel zage van mijn ma enzo toch maar weer naar mijn school gegaan waar ik al 3 jaar zat, terug publiciteit, wa ik ni wou en ni kon.
    na de eerste week, ben ik naar een andere school gegaan, en zijn we mij maandag (gistere) gaan inschrijve in een andere school voor voeding en verzorging, en mij uitgeschreve uit de andere school, ik dacht: da ga wel iets goe zijn
    ja tarara, ik kwam vandaag al aan me een slecht gevoel.
    1) wa is da vo een fietsestalling, in een kelder, u fiets naar beneden brenge en mn remme werkte amper en zat vast achter de deur.
    2) 'k kom aan op de plaats waar ge verzameld me de hele klas, kutklas, we ginge in et lokaal en ik kreeg al voor mijn eerste dag een zure pruim/strenge tang op mijn dak -.-
    we moeste koke (was ik altijd al goe in <-- SARCASTISCH --> ni dus! -.- )
    ik ging me een ander meisje in de keuke, da was al zo'n stom kutwijf, die altij zegt van: is da nu zo moeilijk -.-
    ik wou haar kapotkloppe, ik ben ni zelfstandig e in koke
    en dan ware we groente aant snijde en zegt die kakmadam ineens tege mij: ge moet wel snijde e (op een bekakte toon duh) ik was aant snijde -.-
    3) de pauze, geen enkel kind begon tege mij te prate dus begon ik maar, ze zeide een paar woordjes en negeerde me daarna direct (waarom ook ni -.- )
    na de pauze terug verder koke, deed ik bena alles verkeerd volgens iedereen, ik deed niks (volgens die kakmadam en de rest)
    dan moeste we opete wa we klaarmaakte, ik loog da ik niks luste..
    eigelijk luste ik da wel ma kreeg ik da ni binne zonder iets dus at ik alleen die vieze patate op,
    en die vieze soep, en die fruitsla heb ik gelukkig ni gegete, omdak moest afwasse vo da kuttekoppekind, zonder spons -.- later toen ik bena gedaan had kreeg ik en spons
    EN NA NOG MILJOENE PROBLEME OP DIE PAAR UUR TIJD WERD HET MIJ TEVEEL EN BEN IK OM 12 UUR NAART SECRETARIAAT GEGAAN EN DAAR EEN ANDERHALF UUR GEWACHT EN BEN IK OM HALF 2 NAAR HUIS GEMOGE
    ik ga morge echt ZO HARD NI TERUG naar die kutschool me kutmense!
    ik wil terug naar mn ouwe school waar ik al 3 jaar zat en al mijn vriendinne zitte
    dus ga ik morge naar de directeur en ga ik daarmee ne hele uitleg doen en wil ik haartooi gaan volge en bij mijn vriendinne in de klas zitte
    mij weer uitschrijve in die kutschool en nu moet ik maar zien da ik alles geregeld krijg
    heb ik van 12 tot 17 uur ligge blijte -.-
    ja 16 en nog blijte, lach mij maar uit ma ik ben zo'n kind da rap blijt -.-
    ik wil dood! alles is mij TEVEEL! ik ben gevoelig! te gevoelig volgens vele mense
    nu moet ik maar zien da IK alles opgelost krijg -.-

    danku als ge dees gezeik wou leze..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Damn, sounds pretty fucked up. Kwou datk je ergens mee kon helpen, maar dat kan ik niet. Sterkte<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oooooh ocharme meid
    ik wil u zo hard helpe
    dus ge wil haartooi doen nu
    dan komde mss bij mij in de klas als ge naar coloma terug komt

    oooh meid ik miss u fucking hard op school

    echt waar


    love you
    xxx je beste vriendin for ever elliexxxx

    woont gy toevallig in schoten ofzo, en zit gy nu toevallig in cordula ?!

    btw ; fijne dag was dat zeg [sarcasm]


    And all the girls in the front row scream your name.

    nee mechele in coloma ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KAREN (N)
    Gij moogt ni dood, en zeg da ni.. da is ni leuk :(
    En de rest zet ik in een PB ^^


    Stop wishing, Start doing..

    ik heb het gezeik gelezen
    had ik op het lager ook
    zag ik ook niet meer zitten
    das nie leuk om zo ne eerste dag te hebben
    dan ziet ge hebt idd nie echt nie meer zitten
    en ik heb der helemaal niks tegen da ge hebt zitte bleiten
    doe ik ook nog vaak eig :$
    nu zitk op een goeie school in methode
    goeie klas, goeie leerkrachten,...
    en tis wel leuk
    khoop dat bij u ook nog leuk word ofzow...
    succes é

    Damn .
    En ik dacht dat myn dag erg was.. -__-


    Never run out of reasons to smile...

    Das zo een beetje gepest!
    nene, ocharme!
    Die mensen kennen u ni en moet ge daar u mond is open trekken ^^
    veel geluk!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Oharme
    je moet meer je verhalen hier neerplaatsen
    dat lucht op
    alvast sterkte éh (K)


    Keep on smiling

    danku allemaal >< (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Damn...
    Srry, k kan je nie helpuh..
    Sterkte alvast(flower)

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.