• Gisteren ben ik naar een concert geweest en ik heb gecrowdsurfed, maar een paar meiden gingen aan de kanten en ik ben zo recht op mijn rug terecht gekomen en ik heb nu al heel de dag onmenselijk veel pijn in mijn rug. Van vanboven tot vanonder. Mijn tweede kersenpittenkussentje lig nu over mijn rug en ik zal wss straks nog eentje meenemen naar mn bed. Ik denk dat ik voorlopig niet meer crowdsurf als er niet voldoende jongens aanwezig zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ai,pijnlijk.
    Blijf bewegen,het zijn waarschijnlijk je spieren,zo gaat de pijn sneller over.
    Of ga in bad/douche dat is ook goed voor je spieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ai,pijnlijk.
    Blijf bewegen,het zijn waarschijnlijk je spieren,zo gaat de pijn sneller over.
    Of ga in bad/douche dat is ook goed voor je spieren.


    Beterschap!!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    StJimmy schreef:
    Ai,pijnlijk.
    Blijf bewegen,het zijn waarschijnlijk je spieren,zo gaat de pijn sneller over.
    Of ga in bad/douche dat is ook goed voor je spieren.
    Ik heb geen bad, maar dat douchetje deed idd wel deugd deze ochtend. :)
    Bewegen zit er ook niet echt in, want ik moet leren voor mijn examens. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Au! Da's rot ;S
    Ik hoop dat het snel beter gaat (;


    Caution first, always.

    Misschien toch maar een naar de dokter gaan... En tjah, zo'n spray opspuiten helpt ook wel, en bewegen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrBackwards schreef:
    Misschien toch maar een naar de dokter gaan... En tjah, zo'n spray opspuiten helpt ook wel, en bewegen.
    Die spray kan ik mss wel eens proberen. Ik zal morgen vragen of dat hier liggen hebben. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?