• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    GGD is kud:X [ik kreeg vorig jaar wel een condoom van die vrouw-vlak-], maar die deed echt zo overdreven eeraig en dan doen ze alsof ze je begrijpen enzo, vreselijk-.-'

    Aan een vriendin van mij vroeg ze of ze wel vrienden had en of ze het nog wel zag zitten:S
    echt stom
    OMG krijg je dan ook gelijk seksuele voorlichting? 0.o

    (...)wees blij dat je het niet weet. Ik moet er volgend jaar 2x heen x|



    ze het maar!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)OMG krijg je dan ook gelijk seksuele voorlichting? 0.o


    Nee die vrouw had er nog over, die had ze aan een andere groep moeten uitdelen en toen vroeg ze of ik er ook 1 wilde x'] [ik zie oversext uit afzo(lol)]

    Maar het was wel DUREX 8D x)


    If you want me to listen, whisper...

    (...)


    ze het maar!
    hoe leg je dat uit? 0.o

    De GGD verzorgt inentingen en heeft schoolartsen in dienst, maar doet bijvoorbeeld ook onderzoek en geeft voorlichting.

    ff gekopieert xD

    WIJ KREGEN ENE COMDOOM XD


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Nee die vrouw had er nog over, die had ze aan een andere groep moeten uitdelen en toen vroeg ze of ik er ook 1 wilde x'] [ik zie oversext uit afzo(lol)]

    Maar het was wel DUREX 8D x)
    Niet eens die coele van de Hema met nopjes? 0.o

    Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen (6) KOMT DIE IN DE 2e?! Damned...


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen (6) KOMT DIE IN DE 2e?! Damned...
    khad dat in groep 7. Idd, dat mens vroeg zo: Heb je een hemdje aan? Wilde ze mijn houding checken o.O

    fuck de GGD!(puh) ik schaam me daar altijd dood man x_x en vooral als ze je gaan wegen *tedik*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons is die in groep 8 geweest. T_T Kun je in je onderfleur en BH/topje/hempje gaan staan. Gaan dat mens aan je voelen (6) KOMT DIE IN DE 2e?! Damned...

    dat is een schooldokter ofso tog -.-?


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    dat is een schooldokter ofso tog -.-?
    nee, heel veel moeten daar ook gaan op hun 11e voor prik en volgend jaar voor baarmoederprik x|

    OMFG ik hoefde me niet uitte kleden :O of whatever x'D


    don't Worry...Be gay.

    fuck de GGD!(puh) ik schaam me daar altijd dood man x_x en vooral als ze je gaan wegen *tedik*
    idd, ik wil niet weten hoeveel ik weeg. Ik wordt daar zo gek van. Mijn ouders moesten me voor het laatst smeken om er op te staan x|

    (...)nee, heel veel moeten daar ook gaan op hun 11e voor prik en volgend jaar voor baarmoederprik x|


    oeh oke O_o


    don't Worry...Be gay.

    IK WIL GEEN BAARMOEDERPRIK O_O;[soortvannaaldenfobie]


    If you want me to listen, whisper...