• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    IK WIL GEEN BAARMOEDERPRIK O_O;[soortvannaaldenfobie]
    Ik ook. Maar beter dan dat ze in je gaan wroeten x|

    een baarmoeder prik :O:O:O:O:O?
    die doen ze tog niet IN je baarmoeder echt he xD?
    ja sorry hoor :W zo klinkt het wel...
    baarmoederprik O_o


    don't Worry...Be gay.

    een baarmoeder prik :O:O:O:O:O?
    die doen ze tog niet IN je baarmoeder echt he xD?
    ja sorry hoor :W zo klinkt het wel...
    baarmoederprik O_o
    Nee, in je arm gewoon xD

    Ik haat prikken. Die sinas En Cola waren wel melig xD 2 Vele oudere kinderen kwamen uit die kamer, HUILEND. En hoe kwamen ik en mijn vriendin eruit? (We waren toen best wel jong, jonger dan die oudere inderen) Wij kwamen er lachend uit xD Ik kon toen alleen maar als een pinguin lopen... xD
    Maar spuiten zijn kut, ookal stelt het niks voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gare GGD. Ze willen wel helpen enzo en voor sommige mensen helpt het miss maa rik vind het bullshit. Ik zat daar een beetje verveeld... ik had gewoon de meest standaard antwoorden... mijn problemen hou ik lekker voor mezelf en áls ik ze al vertel doe ik het niet aan zo'n zeikwijf ¬¬


    BAM!

    OMFG
    2 JAAR TRUG
    KREEG IK
    DE
    sterioprik ofso O_o aan facking 2 kanten tegelijk :O:O ik ging toen huilen x'D nog VOOR dat de prik er in zat :'DDD


    don't Worry...Be gay.

    (...)idd, ik wil niet weten hoeveel ik weeg. Ik wordt daar zo gek van. Mijn ouders moesten me voor het laatst smeken om er op te staan x|
    geweldig, ik heb alleen ong. een idee van hoeveel te veel ik weeg ><' mijn ouders zeuren er nooit over maar mn moeder zit soms wel; we gaan met zn drieën op dieët[zijmnzusenik] komt gelukkig niks van >< moet je alleen maar konijnenvoer eten xD en als ik soms tegen mensen zeg dat ik mezelf te dik vind ist alleen amar van; je bent helemaal niet dik:O mss een beetje stevig maar dat is het. om gek van te worden ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMFG
    2 JAAR TRUG
    KREEG IK
    DE
    sterioprik ofso O_o aan facking 2 kanten tegelijk :O:O ik ging toen huilen x'D nog VOOR dat de prik er in zat :'DDD
    OMG ik ook.

    OMFG
    2 JAAR TRUG
    KREEG IK
    DE
    sterioprik ofso O_o aan facking 2 kanten tegelijk :O:O ik ging toen huilen x'D nog VOOR dat de prik er in zat :'DDD
    ik begon te huilen toen we terug naar de auto liepen XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mag ik weten wat het in gôdsnaam is?


    -

    PRIKKEN?!

    NEE.


    -

    ik moest in de 2de ook naar de GGD :|

    Gare GGD. Ze willen wel helpen enzo en voor sommige mensen helpt het miss maa rik vind het bullshit. Ik zat daar een beetje verveeld... ik had gewoon de meest standaard antwoorden... mijn problemen hou ik lekker voor mezelf en áls ik ze al vertel doe ik het niet aan zo'n zeikwijf ¬¬
    Ik ga gewoon asociaal op een kauwgompie kauwen en dan heel stom antwoorden en net doen dat ik weer terug naar de les wil.

    OO, DAT! Ja dat heb ik gelezen!
    Waarom zijn vrouwen altijd het dupe?


    -

    maare
    ik ga wel ff lijnen voordat ik nog ene keer die GGD dinges krijg hoor x'D
    op de basischool zat ik BIJNA op overgewicht :'D


    don't Worry...Be gay.