• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    Jullie fokken elkaar op-.-'

    je moet daar gewoon in je ondergoed staan zodat zekunnen kijken of je wervelkolom recht is.
    ik weet zeker dat het een vrouw is, dus geen enge mannen die dingen van je willen.
    Als je wilt kan je moeder mee.

    En tampons moet je gewoon met inbrenghuls gebruiken (krul) dan gaan ze vanzelf goedzitten[:

    die tampons met inbrenghulzen zijn helemaal niet goed!! vind ik xD ik ben de OB het best!! xD.

    (...)met mn ma hoef ik al helemaal niet XD


    Ik wel hoor. Die kan tenminste helpen als die pedo me wilt verkrachten ofzo. x|


    -

    (...)

    Ja, dat wel. Dus hopen dat k het niet in de vakantie word. :D

    haha xD.

    maare ik moet slapen :s.

    weltrustee iedereeeeeeeeen:)(doeg)

    (...)

    Niet elke school is hetzelfde. Niet alles gaat hetzelfde. x|


    je mag overal je moeder meenemen als je dat fijner vindt en voor zoiets is het altijd een vrouw, heb nog nooit gehoord dat daar een man vroeg om je uit te kleden, dat mag alleen een dokter, en niemand mag zich voor doen als dokter, dat is strafbaar

    en ben blij dat jullie geen jongens zijn! bij jongens gaan ze dus wel onder voelen of alles al goed uitgezakt is...[heb ik gehoordx)]


    If you want me to listen, whisper...

    (...)

    Ik wel hoor. Die kan tenminste helpen als die pedo me wilt verkrachten ofzo. x|
    ja dat wel ;p maar dan schaam ik me nog meer *hoebedoeljediespoortniet* en zelf kan ik ook behoorlijk slaan als ze iets willen flikken, *heeftdrmoederlaatsteenpaardagenlastvandrduimbezorgtmeteenklapterverdediging*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga huiswerk maken.
    Bye <3


    -

    weltrustee iedereeeeeeeeen:)(doeg)
    SLAAPLEKKER!!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    je mag overal je moeder meenemen als je dat fijner vindt en voor zoiets is het altijd een vrouw, heb nog nooit gehoord dat daar een man vroeg om je uit te kleden, dat mag alleen een dokter, en niemand mag zich voor doen als dokter, dat is strafbaar

    en ben blij dat jullie geen jongens zijn! bij jongens gaan ze dus wel onder voelen of alles al goed uitgezakt is...[heb ik gehoordx)]

    haha ja heb ik ook gehoord. maar nu moet ik echt gaan doeiiiiii xD(doeg)(doeg)

    (...)SLAAPLEKKER!!

    dankee:)

    Ik ga huiswerk maken.
    Bye <3
    succes ermee(nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    GGD is echt kuttig...
    die vrouw bij ons zei ook maar wat
    wij hadden 2 zo'n meisjes in de klas die waren bijna even groot maar volgens de GGD was de ene 10 centimeter groter dan de andere O_o


    Dead but delicious

    (...)
    en ben blij dat jullie geen jongens zijn! bij jongens gaan ze dus wel onder voelen of alles al goed uitgezakt is...[heb ik gehoordx)]
    OF HUN ONDERSTE IS UITGEZAKT? 0.o

    (...)OF HUN ONDERSTE IS UITGEZAKT? 0.o


    Omfg.


    -