• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    (...)ik ben wel gwn op tijd ofso XD sinds ik in gr. 7 het voor het eerst werd:P


    Ik ook in groep 7.


    -

    (...)
    je moet eerst mini proberen he en als dat niet gaat vasaline er op smeren.. gewoon een paar keer oefenen xD


    Vasaline? ..

    Op een tampon?


    -

    (...)

    Maar ik ben 11. Eerst aan de maandverband.
    Zijn jullie het (redelijk) op tijd? Ik niet. ben nu alweer 2/3 maanden geleden geworden. x|

    ik ben het ook nog niet regelmatig..

    ik ga niet naakt :O
    me ouders gaan dat tog ook nooit goed vinden hoor x]


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Vasaline? ..

    Op een tampon?

    ja dna gaat hij er makelijker in, heb ik gehoord xD. whaha XD ik weet niet of het echt werkt maar ja whaha ik heb het wel gehoord ja

    (...)
    ja dna gaat hij er makelijker in, heb ik gehoord xD. whaha XD ik weet niet of het echt werkt maar ja whaha ik heb het wel gehoord ja



    Oke. Ik zal het later wel eens proberen.


    -

    (...)

    Ik gebruik tampons (nog) niet. Lijkt me zo pijnlijk. x|

    je moet eerst kleintjes gebruiken en het doet juist helemaal geen pijn, bij mij dan, en het zit wel beter als je snap wat ik bedoel, en het si makkelijker

    Jullie fokken elkaar op-.-'

    je moet daar gewoon in je ondergoed staan zodat zekunnen kijken of je wervelkolom recht is.
    ik weet zeker dat het een vrouw is, dus geen enge mannen die dingen van je willen.
    Als je wilt kan je moeder mee.

    En tampons moet je gewoon met inbrenghuls gebruiken (krul) dan gaan ze vanzelf goedzitten[:


    If you want me to listen, whisper...

    (...)

    Maar ik ben 11. Eerst aan de maandverband.
    Zijn jullie het (redelijk) op tijd? Ik niet. ben nu alweer 2/3 maanden geleden geworden. x|
    ik ben altijd (volgens mij) gwn op tijd XD khou eht alleen niet echt bij ofzeu :') maar ben niet bepaald ooit onregelmatig geweest sinds ik het voor het eerst werd in gr. 7 XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ga niet naakt :O
    me ouders gaan dat tog ook nooit goed vinden hoor x]


    Mijn vader had waarschijnlijk echt boooos geworden. Mn moeder zou t waarschijnlijk tegen ze zeggen.


    -

    (...)


    Oke. Ik zal het later wel eens proberen.

    whaha xD

    Omfg, je hoeft echt niet je BH uit te doen. Toch? o.o TOCH?!


    I live for the applause, you will die for it.

    Jullie fokken elkaar op-.-'

    je moet daar gewoon in je ondergoed staan zodat zekunnen kijken of je wervelkolom recht is.
    ik weet zeker dat het een vrouw is, dus geen enge mannen die dingen van je willen.
    Als je wilt kan je moeder mee.

    En tampons moet je gewoon met inbrenghuls gebruiken (krul) dan gaan ze vanzelf goedzitten[:


    Niet elke school is hetzelfde. Niet alles gaat hetzelfde. x|


    -

    Jullie fokken elkaar op-.-'

    je moet daar gewoon in je ondergoed staan zodat zekunnen kijken of je wervelkolom recht is.
    ik weet zeker dat het een vrouw is, dus geen enge mannen die dingen van je willen.
    Als je wilt kan je moeder mee.

    En tampons moet je gewoon met inbrenghuls gebruiken (krul) dan gaan ze vanzelf goedzitten[:
    met mn ma hoef ik al helemaal niet XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    je moet eerst kleintjes gebruiken en het doet juist helemaal geen pijn, bij mij dan, en het zit wel beter als je snap wat ik bedoel, en het si makkelijker


    Ja, dat wel. Dus hopen dat k het niet in de vakantie word. :D


    -