• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    (...)omg xD en toen zei je zeker ja xD


    Ik weet het niet. Ik zei volgens mij niks. Ik keek mn moeder zo aan, en ze zei: 'Nee, ze is nog maagd."' dus ik dacht: WHATTHEFUCK.


    -

    (...)

    Nee, ik was zelfs 10. Ik dacht in eerste instantie dat hij sterrenbeeld bedoelde. :'$

    hahah dat denk iemand uit de 4de ook, als we aan haar vragen van ben je nog maagd zegt ze NEE ben geen maagd ik ben en dan haar sterrebeeld. en dan schieten we in de lach joh xD

    (...)over je ondergoed heen? x'D


    Ik doe gewoon geen bikini, geen badpak of wat dan ook aan. Ik hou mn kleren aan. Punt uit.


    -

    (...)
    hahah dat denk iemand uit de 4de ook, als we aan haar vragen van ben je nog maagd zegt ze NEE ben geen maagd ik ben en dan haar sterrebeeld. en dan schieten we in de lach joh xD


    uit de 4e van de middelbare? XO


    -

    Maar ik vind dat ze je niet kunnen dwingen.


    -

    (...)over je ondergoed heen? x'D

    ja (A)


    don't Worry...Be gay.

    Maar ik vind niet dat ze je kunnen dwingen.


    -

    (...)
    ja (A)
    kdachtg al

    Die laatste klopt wel. :]


    -

    (...)

    Ik doe gewoon geen bikini, geen badpak of wat dan ook aan. Ik hou mn kleren aan. Punt uit.

    ja precies :o
    kan okk x'D die freaken daar gaan mij NOOI in lingerie zien :W


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    uit de 4e van de middelbare? XO

    hahah van de middelbaar ja xD. erg he..maarja zei spoort ook niet gaat ze middan in de aula tikkertje met haar vriendin doen die nog erger getikt is.

    Maar ik vind niet dat ze je kunnen dwingen.
    kdoe het niet. Al houden ze een mes bij mijn keel. Ik doe het NIET

    ja ik hoor iemand van 10 het al zegge nhoor : Nee ik heb al sex gehad hooooooor! -.-
    idd 0.o' die mensen schrikken zich dan de apenlazerus man dat wil ik zien XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    als zegt hij
    oke kleed je maar uit
    zeg ik : nee O_o
    en dna zegt hij :waaro mniet, doe nou maar
    dan zeg ik : nee O_o


    don't Worry...Be gay.

    (...)idd 0.o' die mensen schrikken zich dan de apenlazerus man dat wil ik zien XD
    moesten ze dan maar nie vragen