• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    echt een pedodebilen -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)OMG en toen vroegen ze bij mij in groep 7 of ik ongesteld was. Ik was toen 11 ofzo x|
    Ja heh, dat vroeg ie ook aan mij. Zoiets blijft onder je moeder en jezelf lijkt me zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    ik moest dat omdat ze gingen kijken voor je ruggenwervel. en dan moet je in je onderborek voor haar gebukt staan xD ik toen echt zo tegen dat wijf. ben je wel helemaal lekker in je hoofd? doe dat maar bij je vriend man whatever xD
    Ja joh! Geloof je het zelf dat ze daarop letten? Ze schrijven stiekem op: Heeft te grote tieten voor der leeftijd

    omfg x'D


    don't Worry...Be gay.

    Bij ons was gelukkig een vrouw.
    als wij een man krijgen ga ik al helemaal niet xO

    xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Wie zegt eigenlijk dat hun van de GGD zijn? Het zijn gewoon verkleedde mannen die op tienermeiden geilen. Ze willen ons gewoon in onze beha zien x|


    Inderdaad. En dan gaan ze ons verleiden zodat we ons helemaal uitkleden. Dan sla ik hem waar ik m raken kan. Serieus.


    -

    (...) Ja heh, dat vroeg ie ook aan mij. Zoiets blijft onder je moeder en jezelf lijkt me zo.


    Hebben ze ook aan mij gevraagd. Ik moest nog 'ja' zeggen ook. Ik was al ongesteld op mn 10e. x|


    -

    omfg x'D
    wat nou? xD

    als et een man is he...
    echt x'D ik ga me dan NIET uikleden,wat hij ook zegt
    ik doe het gwn niet :S
    ik mag me niet uitkleden bij vremden mensen (A)
    DUS OO KNIET BIJ DIE DEBIEL


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Hebben ze ook aan mij gevraagd. Ik moest nog 'ja' zeggen ook. Ik was al ongesteld op mn 10e. x|
    Ik wist niet eens wat het was ^^

    (...)idd en anders is het schenden van je privacy xD


    Ha-ha. Dan mag ik ze slaan. 8D


    -

    (...)Ik wist niet eens wat het was ^^


    Ik int begin eigenlijk wel. Maar ik hield me er niet echt mee bezig. Opeens wil ik uitgaan met familie ben ik ongesteld. Echt erg. En we waren op vakantie. Dus dat kut maandverband daar. Ik neem liever hier.


    -

    heb je al schaamhaar?
    DAT VRAAG JE TOG NIET XD
    die mensen hebben gene prive leven ofso ¬¬


    don't Worry...Be gay.

    als et een man is he...
    echt x'D ik ga me dan NIET uikleden,wat hij ook zegt
    ik doe het gwn niet :S
    ik mag me niet uitkleden bij vremden mensen (A)
    DUS OO KNIET BIJ DIE DEBIEL


    al is het Bill Kaulitz, doe ik het nog niet.
    Mensen hebben privacy nodig.


    -