• Ik kan er echt niet meer tegen.
    Ik slaap de laatste maanden echt helemáál niet meer.
    Meestal slaap ik rond 4 uur en dan moet ik om 6 uur weer opstaan.
    En dan ga ik op school dood.

    Nou, ik heb dus heel veel te veel informatie van geesten enzo, gevonden via internet. Uit nieuwsgierigheid kon ik het niet laten om er heel veel over te lezen. En nu ben ik zo bang, dat ik niet meer kan slapen.

    Heeft iemand tips?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Er proberen niet aan de denken, zet je iPod/mp3 aan als je gaat slapen, drink warme melk,..


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja gewoon over je heen laten komen, het is allemaal nep en bedrog. Er niet aan denken anders ga je ze juist zien omdat je hersens heel goed zijn in dingen verbeelden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Muziek luisteren voor je gaat slapen helpt bij mij iig (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    gewoon denken ze zijn nep(A)


    Shoganai i ne~

    Nou ik slaap al sowieso niet meer.


    They fell in love, didn't they?

    Bloooooooooooooody Maryyyyyyyyyyyyyyy staaaat in de speigel!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Zo dat had ik ook, ik kon echt weken niet slapen, maar op een gegeven moment vergeet je het wel.


    -

    Kvd707 schreef:
    Bloooooooooooooody Maryyyyyyyyyyyyyyy staaaat in de speigel!

    Wtf?


    -

    Voordat je gaat slapen tv kijken, lezen, iets actiefs doen waardoor je moe wordt! Eet vlak voor je gaat slapen geen producten met veel kleur/smaakstoffen, drink geen frisdrank maar drink thee of warme melk. En als dit allemaal niet helpt, ga dan een langs de huisarts want 2 uur slaap is echt veel te weinig!!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Gewoon loslaten, geesten kunnen je niks doen!

    Ohohoh er zijn geesten in je kamer!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    GUSS schreef:
    (Bloooooooooooooody Maryyyyyyyyyyyyyyy staaaat in de speigel!)
    Wtf?


    Niet op letten, aandachttrekkerij


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Kvd707 schreef:
    Bloooooooooooooody Maryyyyyyyyyyyyyyy staaaat in de speigel!


    voordat ik iemand bang ging maken, zou ik eerst het woord spiegel leren spellen.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    @Hierboven; juist niet.

    Een uur voordat je gaat slapen niet meer computeren of iets anders druks, kaarsje rustig uit laten gaan.
    In bed even lezen als afleiding.

    En als je bang bent denk je gewoon; Zijn vast alleen goede geesten
    Of je denkt; "Ga weg, dit is mijn kamer blabla" (ooit gelezen dat dat hielp xd)

    Zat toen ik 11 was met 'tzelfde probleem, alleen ik sliep wel meer ;p

    En trouwens, geesten zijn dood, je kan ze niet aanraken of wat dan ook en zij jou niet.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    underwaterr schreef:
    (...)

    voordat ik iemand bang ging maken, zou ik eerst het woord spiegel leren spellen.

    Is een typfout? En er zijn geesten in je huis.!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD