• De stelling van vandaag luidt:
    Belgisch onderwijs is beter dan Nederlands onderwijs.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    OffTheRecord schreef:
    Ik denk dat het Belgische onderwijs meer vakantie heeft dan het Nederlandse.
    Zo hebben wij deze vakantie, 2 maanden vakantie inplaats van 1.

    Ik heb meer dan negen weken vakantie o.O

    OT: Ik zou het echt niet weten.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Geen idee.. Ik ben vn België, dus k heb geeen idee hoe het in Nederland is (: Ik weet alleen dat Nederlanders veel opener en liever zijn dan Belgen <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Geen mening. Ik weet niet hoe het onderwijs in België is.

    PUKKELxDING schreef:
    Van wat ik gehoord heb... wel ja.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het is ander soort onderwijs, maar ik heb geen idee. Van wat ik hoor wel.


    SLOAN.

    Lol, ik weet niet eens hoe Belgisch onderwijs is. Maar als je daar pas later een richting hoeft te kiezen, ben ik het eens met de stelling.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het ligt aan de school. Je hebt van die scholen in Nederland die gewoon aso slecht zijn, Maar ook scholen die gewoon héél goed zijn.


    Baby I want you to die for my love

    Dat is niet te beoordelen.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Hmm geen idee, maar Belgische scholen zijn niet zo duur, waardoor er meer kansen in België om onderwijs te volgenz ijn. ^^
    Wat ik ook goed vindt is dat je in België geen selectieproeven (in de meeste richtingen toch) moet doen om die richting te mogen volgen =).
    En wat ook goed is, is dat het toch 'vrij algemeen' is en je geen vakken kunt laten wegvallen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay