• De stelling van vandaag luidt:
    Belgisch onderwijs is beter dan Nederlands onderwijs.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Van wat ik gehoord heb... wel ja.


    Life is hard and then we die

    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik wil automatisch nee zeggen..
    Maar ligt er ook nog eens aan welke school.. De ene school geeft beter les dan de ander..

    Zoals bij mij vroeger op basisschool kregen we dingen met rekenen wat een ander school niet eens kreeg en die leerlingen daar mee werden gebombadeerd op de middelbare,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik kan niet oordelen, want ik weet het verschil niet precies.

    Ik denk dat het Belgische onderwijs meer vakantie heeft dan het Nederlandse.
    Zo hebben wij deze vakantie, 2 maanden vakantie inplaats van 1.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ken het Belgische onderwijs niet en ik denk ook niet dat ik dat zou snappen. Het Nederlands onderwijs is ook goed (er moet toch een reden zijn dat Nederlanders best slim zijn)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    Opgeven is geen optie.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eens, van wat ik gehoord heb wel. Maar eigenlijk kan ik niet oordelen omdat ik nog nooit Belgisch onderwijs heb gehad.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    OffTheRecord schreef:
    Ik denk dat het Belgische onderwijs meer vakantie heeft dan het Nederlandse.
    Zo hebben wij deze vakantie, 2 maanden vakantie inplaats van 1.


    wij hebben heus niet maar één maand vakantie. Op de lage school heb je 6 weken zomervakantie en op het voortgezet onderwijs 7.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of het Belgisch onderwijs beter of slechter is.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 6:55 ]


    Simple, but effective.

    ik heb geen idee vast wel:P


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Eens. Want ik ken Nederlanders die aan de grens wonen en daar vertrekken ze met hele bussen naar België om naar school te gaan.


    Underground.