• De stelling van vandaag luidt:
    Belgisch onderwijs is beter dan Nederlands onderwijs.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mij hebben ze verteld dat in België meer hoger geschoolde mensen zijn dan in Nederland en ergens kan ik me dat wel voorstellen.
    Dat is niet slecht bedoeld, maar ik vind het Nederlandse systeem heel relax.
    De meesten zeuren als ze één dag van half 9 tot vier uur op school moeten zitten, terwijl dat bij ons dagelijks is.
    Nederlanders hebben echt veel tussenuren, naar wat ik hoor.

    Wij hebben elke dag van half 9 tot vier uur non-stop les + huiswerk.

    Ik kan fout zijn hoor! :3


    Let the Night embrace you

    Een nederlandse vriend van mij beweert het tegengestelde, maar ik geloof hem niet (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    (: ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    eens...grapje hoor,ik weet gene verschil


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ken het Belgisch onderwijs niet, dus daar zou ik niet over kunnen oordelen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Was net nog op het nieuws dat wij na Litouwen het beste onderwijs hebben in Europa ... Maar ik geloof het niet zo. Al geloof ik ook niet dat het Belgische systeem nou echt zoveel beter is.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    heb je bewijs? (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    They fell in love, didn't they?

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    i dont know, im not belgies:9~


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Laten we het hopen voor de Belgen, ik ben nou niet onder de indruk van mijn school en ik zit op een van de beste scholen van Nederland.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Cthulhu schreef:
    Was net nog op het nieuws dat wij na Litouwen het beste onderwijs hebben in Europa ... Maar ik geloof het niet zo. Al geloof ik ook niet dat het Belgische systeem nou echt zoveel beter is.
    Nederlands onderwijs is juist niet goed, als ik me niet vergis zijn we zojuist de top tien uitgekickt.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Loveless schreef:
    Ik heb alleen Nederlands onderwijs gehad, dus ik zou niet kunnen oordelen of de Belgische onderwijs beter of slechter is.


    your eyes are like stars in the night.

    weet ik veel ;'D


    Shoganai i ne~