• Nou goed, een lange tijd geleden toen ik het forum ontdekte enzo, was ik vaak bij het subforum Nieuws te vinden. Ik hield dan het aantal topics bij, wat dus rechts staat. Als er 76 stond, en als het de volgende keer 77 stond, wist ik dat er iets nieuws was. Nou, die aantal topics die veranderen telkens?:S De ene keer zijn het er 91, de andere keer 77. En er is niks nieuws bij gekomen, of iets af gegaan =.=''Hoe komt dit ? Of is dit ook een fout van quizlet ofzo .

    xx


    ok

    Sommige topics verwijderen we inderdaad, als ze overbodig zijn, of al bestaan ;) [of iets in de richting van ''th gaat naar amerika'' want dat weet iedereen toch al xD]

    Nee, maar ik bedoel dat het bij de topic van 'Nieuws' gebeurt. En dan ook alleen daar. Dat vind ik vreemd. En ookal komt het voor dat die topic verwijderd worden, hoe kan het dan dat er opeens 20 topics meer zijn ¬¬'


    ok

    Sommige topics verwijderen we inderdaad, als ze overbodig zijn, of al bestaan ;) [of iets in de richting van ''th gaat naar amerika'' want dat weet iedereen toch al xD]


    Dat hoort tog niet bij nieuws?
    Maar ik dnek dat dat gwn een foutje in de site is.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    schuingedrukte titel en hoofdletters zijn verboden, heb het even aangepast


    BAM!

    Sommige topics verwijderen we inderdaad, als ze overbodig zijn, of al bestaan ;) [of iets in de richting van ''th gaat naar amerika'' want dat weet iedereen toch al xD]
    maar ze bedoelt die Nieuws subforum waar alleen Rutger topics kan openen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat is raar.
    heb ik ook.

    volgens mij zijn er geeneens 400 nog wat.


    hoeveel karakters mogen hier in?hoeveel karakters mogen