• Op twitter zijn er soms van die tweets met #kenjedat, en dan zetten ze er een zinnetje bij. Bijvoorbeeld:

    #kenjedat , je merkt niet dat het liedje wat je aan had allang al gestopt was.

    Nu wil ik een paar van jullie horen. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Hihi, dat ken ik inderdaad.
    Ken je dat, dat je zo'n diep gesprek hebt dat écht ergens over gaat?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zit niet op twitter... so idk.

    Celestial schreef:
    Ik zit niet op twitter... so idk.

    Je hoeft niet op twitter te zitten, maar gewoon een zinnetje wat je hebt en dan #kenjedat


    We accept the love we think we deserve.

    Master schreef:
    (...)
    Je hoeft niet op twitter te zitten, maar gewoon een zinnetje wat je hebt en dan #kenjedat

    Ah.. oke. Maar ik heb er ook nog nooit van gehoord, so.. ;D

    Ken je dat.. je droomt dat je valt en als je beneden bent dan word je wakker.


    We accept the love we think we deserve.

    ken je dat gevoel wanneer je denkt dat iedereen je aanstaart


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ken je dat.. je blijft de hele nacht wakker om een toets te leren, je bent overtuigd dat je een 10 gaat halen. Dan krijg je de toets voor je en het enige wat je kan denken is: 'WTF'.


    It's time to be happy again.

    Dat je soms eigenlijk niks aan't denken bent? Maar dan juist gaat denken dat het niet gaat. #kenjedat

    Dat je diep in gedachte zit en dat iemand je stoort en dat je dan opeens niet meer weet waarover ja aan het denken was?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    #kenjedat? je ouders zeggen "ga slapen, je bent moe" en je denkt.. "huh, ik ben helemaal niet moe hoe komen ze erbij?"


    "Don't look back, you're not going that way."

    #kenjedat muziek die je gevoelens perfect omschrijft


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    #kenjedat? de energiekick die je soms krijgt als je wakker wordt en je realiseert dat het weekend is en je kan doen wat je wil?


    wth.

    #kenjedat? je krijgt de neiging om je klasgenoten te slaan die je leraar er aan herinneren dat je een toets hebt vandaag


    We accept the love we think we deserve.

    kenjedat? Uhm sorry. Mag ik er even... ja uhm kunt u misschien... LOOP SNELLER OF GA GEWOON AAN DE KANT JEZUS!


    We accept the love we think we deserve.

    #Kenjedat? Je ligt lekker te slapen & je droom over iets, en in de ochtend gaat je wekker, & je schrikt wakker.


    "Don't look back, you're not going that way."