• Op twitter zijn er soms van die tweets met #kenjedat, en dan zetten ze er een zinnetje bij. Bijvoorbeeld:

    #kenjedat , je merkt niet dat het liedje wat je aan had allang al gestopt was.

    Nu wil ik een paar van jullie horen. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Je typt "lol" maar je gezicht beweegt nog minder dan een muur #kenjedat?


    We accept the love we think we deserve.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ah.. oke. Maar ik heb er ook nog nooit van gehoord, so.. ;D

    #Kenjedat mensen die moeilijk doen omdat ze ergens nog nooit van gehoord hebben en niet de moeite nemen om gewoon normaal te doen.


    -

    #kenjedat je moet nodig naar de wc maar je wilt niet gaan. je hebt geen zin.


    We accept the love we think we deserve.

    Woop schreef:
    Dat je soms eigenlijk niks aan't denken bent? Maar dan juist gaat denken dat het niet gaat. #kenjedat
    die is zooo waar!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Champagne schreef:
    Ken je dat.. je blijft de hele nacht wakker om een toets te leren, je bent overtuigd dat je een 10 gaat halen. Dan krijg je de toets voor je en het enige wat je kan denken is: 'WTF'.

    ): ): ): Dat is zó kut.


    We accept the love we think we deserve.

    ken je dat, je wordt wakker en je kan je nog herinneren wat je gedroomt heb, maar enkele seconden later weet je het niet meer. :3


    Save me from myself.

    #kenjedat je iets moet onthouden, maar eerst iets afmaakt en het dan vergeten bent?


    Food.

    Ken je dat; je droomt over eten, wordt wakker met honger, maar merkt dat er niets eetbaars in de buurt is. (:

    Ken je dat, je bent met iemand aan het praten en bedenkt wat je wil zeggen, dan komt er even iets tussendoor en dan ben je het vergeten en kun je er maar niet opkomen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 19:14 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Master schreef:
    Ken je dat.. je droomt dat je valt en als je beneden bent dan word je wakker.


    Dat ken ik ja xD Dat is dat je hart een halve seconde tot een seconde stilstaat en dan schrik je wakker. Heb ik redelijk vaak

    Ken je dat... Dat je iets zegt tegen iemand en een seconde later alweer kwijt bent wat je net zei?


    Signature:

    Ken je dat je dat kent(nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Comar schreef:

    Ken je dat... Dat je iets zegt tegen iemand en een seconde later alweer kwijt bent wat je net zei?


    Dat klinkt me bekend in de oren:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    #kenjedat? je denkt even wat nieuws proberen.. maar krijgt gelijk spijt.

    #kenjedat? je moet eten maar hebt geen honger, je hebt honger maar het eten is nog niet klaar.

    Van @kenjedattweets

    Comar schreef:
    (...)

    Dat ken ik ja xD Dat is dat je hart een halve seconde tot een seconde stilstaat en dan schrik je wakker. Heb ik redelijk vaak
    Ken je dat... Dat je iets zegt tegen iemand en een seconde later alweer kwijt bent wat je net zei?

    WHAT THE FUCK? Mijn hart stond stil? Ohmg.


    We accept the love we think we deserve.

    Master schreef:
    Ken je dat.. je droomt dat je valt en als je beneden bent dan word je wakker.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.