• help ik ben verliefd op hem maar hij bedriegt me wat nu!

    tuurlijk moet je het uitmaken
    je zal wel over je liefdesverdriet heenkomen en moet ik anders zijn GB volkladden?


    Fanta rules

    wa heeft ie gedaan?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    oke

    euuuuuuuuuuum hij is met iemand anders

    i kill him
    mag ik volkladden?


    Fanta rules

    Met wie heeft die ? Hij heeft niet met mij hoa als je dat denkt !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wachteventjes.



    Als jij op hem bent.
    Maar hij niet op jou
    En jullie hebben niks.
    En hij neemt met iemand anders.
    Is er niks bedreigachtig aan toch?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Áls jij nog 1 privébericht naar Raquel stuurt dat haar bedreigt, stalkt of eender wat, gaan wij het hier wel eens gedaan maken. Jij STOPT met Raquel te bekogelen van privéberichten en ze daarbij te stalken. Ook STOP jij om haar te schuld te geven dat het met jouw en jouw vriendje misschien bijna uit is want daar kan zij NIETS aan doen. Of jij stópt met haar te stalken en die shit en met hier topics over te maken. Jij weet zielsgoed dat zij jouw vriendje NIET heeft afgepakt!

    Áls jij nog 1 privébericht naar Raquel stuurt dat haar bedreigt, stalkt of eender wat, gaan wij het hier wel eens gedaan maken. Jij STOPT met Raquel te bekogelen van privéberichten en ze daarbij te stalken. Ook STOP jij om haar te schuld te geven dat het met jouw en jouw vriendje misschien bijna uit is want daar kan zij NIETS aan doen. Of jij stópt met haar te stalken en die shit en met hier topics over te maken. Jij weet zielsgoed dat zij jouw vriendje NIET heeft afgepakt!

    chill liefie
    dat moet tog ook niet leuk zijn voor haar als een meisje het keigoed kan doen met haar vriendje
    is gwn jaloezie, negeren die handel
    nu gaan we over naar de kalmword therapie, adem in via de neus en uit via de mond en dat doen ze totdat ze kalm zijn

    Het is niet eens je vriendje -.-'

    (...)
    chill liefie
    dat moet tog ook niet leuk zijn voor haar als een meisje het keigoed kan doen met haar vriendje
    is gwn jaloezie, negeren die handel
    nu gaan we over naar de kalmword therapie, adem in via de neus en uit via de mond en dat doen ze totdat ze kalm zijn


    Listen.
    Ik vind het NIET leuk voor xbubblegumx dat Dylan haar niet meer wil, ofzo maar ik vind het niet kunnen dat xbubbelgumx xNIJNTJE de schuld ervan geeft en dat

    @WANNEx3
    Is Dylan haar vriendje niet? Ö

    @WANNEx3
    Is Dylan haar vriendje niet? Ö
    Van Bubblegum? Ik ben bijna zeker van niet want het zou niet de eerste keer zijn dat ze liegt over zo'n dingen >< En ze zegt zelf dat ze er verliefd op is maar dat betekent niet dat hij op haar is hè =')

    (...)

    Listen.
    Ik vind het NIET leuk voor xbubblegumx dat Dylan haar niet meer wil, ofzo maar ik vind het niet kunnen dat xbubbelgumx xNIJNTJE de schuld ervan geeft en dat
    had ik al begrepen hoor, liefie
    ben ni achterlijk, fzo

    Ehhm.. Lang leve de logica??
    Ik denk neit dat iemand van 15 iets met iemand van 11 wilt, mjah, dat is mijn mening x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42