• help ik ben verliefd op hem maar hij bedriegt me wat nu!

    @JuliaSTORY
    That's what i think ^^ Maarjah, als zij hierover wil liegen is dat haar probleem. Okay, het kán want mijn zus is 14 en is met iemand van 18 maar tóch is het anders, iemand van 11 met iemand van 15... Ich weiss es nicht.

    Nou en nu kom ik ook nog ff met mijn verhaal. Ik praat toch alleen met hem,en we kunnen het samen gewoon goed vinden, That's it. En wat maybe bubblegums probleem is dat ze Dylan verkeerd begrepen heeft. Hij kwam een x bij me met het probleem dat hij 4 meiden het idee gegeven had dat ze wat met hem hadden. Maybe is zij er ook 1 van. Ja of het je nou je vriendje is of niet, ik heb nix met hem gedaan ofzo.Gewoon lol gemaakt niet meer


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bubblegum talks shit geloof me gewoon =')

    @ LOLLIPOPx
    Yeah, iemand die mij begrijpt^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @xNIJNTJE
    look dat heb ik ook. Ik heb een jongen en wij doens alsof wij broer en zus zijn en hebben veel lol samen. Maar die jongen heeft een vriendin en die vriendin is niet echt jaloers op ons hoowr doordat wij zoveel lol mken. Maar nu was er iemand die is gaan rondspreiden over héél de school dat ik had gezegt tegen die iemand dat ik op die jongen was. Was dat meisje super kwaad op mij, kan je écht niet geloven! Gelukkig is alles weer okay ^^

    al die zeik wijven hou uwe kop want ik heb nix gedaan tegen xnijtje en nee ik ken dylan niet in het echt ik ken hem van quizlet en laaaaat mij gerust die vriendinnen van wannex en xnijtje

    @ LOLLIPOPx Vorig jaar ging het ook het hele schooljaar door dat ik iets met een jongen zou hebben. Sommige denken het nu zelfs ook nog ! Ik kan daar zo boos om worden. Dat mensen niet gewoon kunnen begrijpen dat jongen en meisje ook gewoon vrienden kunnen zijn. Kijk naar Charissa en Alex, daar werd ookal van gedacht dat ze samen zijn =.=


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    al die zeik wijven hou uwe kop want ik heb nix gedaan tegen xnijtje en nee ik ken dylan niet in het echt ik ken hem van quizlet en laaaaat mij gerust die vriendinnen van wannex en xnijtje

    als je hem niet in het echt ken waarom maak je er an zo een probleem over enzo..

    al die zeik wijven hou uwe kop want ik heb nix gedaan tegen xnijtje en nee ik ken dylan niet in het echt ik ken hem van quizlet en laaaaat mij gerust die vriendinnen van wannex en xnijtje
    Ow, je kent me nog >< Naja jammer dat ik je al iets beter ken dan de rest hier hè en dat je gewoon liegt over alles en nog wat! BTW; Je hebt niets met hem?! Hoe kan hij je dan in godsnaam bedriegen x'D

    (...)
    als je hem niet in het echt ken waarom maak je er an zo een probleem over enzo..

    Ja, mee eens!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dus je hebt nix met hem 0o
    Waarom jij dan al dit gedoe maken en mij helemaal boos een saggo maken omdat ik dan ga denken dat ik iemands vriendje afpak !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Huh ? Ik snap het niet eigenlijk.Is/Was het nu haar vriendje of dacht ze dat gewoon en maakt ze nu voor niets een drama of niet?


    The soul needs autumn.

    Huh ? Ik snap het niet eigenlijk.Is/Was het nu haar vriendje of dacht ze dat gewoon en maakt ze nu voor niets een drama of niet?

    Ze liegt gewoon. zoals ze wel vaker doet -_-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja daar probeer ik ook achter te komen 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ze liegt gewoon. zoals ze wel vaker doet -_-'


    Aah oké dat maakt het al wat duidelijker


    The soul needs autumn.