• help ik ben verliefd op hem maar hij bedriegt me wat nu!

    (...)

    Aah oké dat maakt het al wat duidelijker

    Kee x3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, mee eens!
    :Y)

    Ik zeg het toch al van het begin dat ze liegt en het haar vriendje niet is x'D Mensen lezen mijn reacties niet volgens mij ='] *doet zielig*

    Ik zeg het toch al van het begin dat ze liegt en het haar vriendje niet is x'D Mensen lezen mijn reacties niet volgens mij ='] *doet zielig*

    Fred<3
    Ik las het wel hoor. Maar ik moest mijn mening droppen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hee rustig aan
    Ik hoor hier dat hij jouw vriendje niet is.
    Zowel, ok dan kan ik het begrijpen.
    Ben je niet wat kinderachtig bezig??
    Ik ben ook verliefd geweest op een jongen van Q
    Maar hij heeft ook een liefje. Dus chill eens uit.
    Zo belangrijk is het toch niet???


    Ehhm.. Lang leve de logica??

    Ik denk neit dat iemand van 15 iets met iemand van 11 wilt, mjah, dat is mijn mening x'D


    Ben jij maar 11?!
    Als je nog maar 11 bent... Dan vind ik niet dat je je nog druk moet maken over vriendjes!!!
    Sjeezes! Je komt net de luier uit! Als je 14, 15 bent ok kan ik geloven.
    Maar alsjeblieft! Doe niet zo kinderachtig x')


    death to the one at the end of the serenade.

    Ooh ik wel ^^ Maar dan wil ik ook van haar weten waarom zij dan wel tegen mij heeft gezegt dat ik uit zn buurt moet blijven omdat het haar vriendje zou zijn


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Go Stephen<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sjeezes! Je komt net de luier uit! Als je 14, 15 bent ok kan ik geloven.
    Whaha! Stephen i love you x'D whaha!

    Look.
    xbubbelgumx wil opvallen en ik zei hier iets op en zij stuurd vanalles naar me terug waaronder dit;

    xbubblegumx schreef op 10 sep 2008 - 18:06:

    RE: (geen titel)

    laat mij gewoon gerust trut!!!!!!!!!!!!!!!!


    Edit; Annelies is NIET onder de indruk van kleine meisjestaal geloof me ;)
    Maar ze moet stoppen met liegen en stoppen met xNIJNTJE berichten te sturen want anders krijgt ze wel eens met mij te maken ^^

    Look.
    xbubbelgumx wil opvallen en ik zei hier iets op en zij stuurd vanalles naar me terug waaronder dit;

    xbubblegumx schreef op 10 sep 2008 - 18:06:

    RE: (geen titel)

    laat mij gewoon gerust trut!!!!!!!!!!!!!!!!


    Edit; Annelies is NIET onder de indruk van kleine meisjestaal geloof me ;)
    Maar ze moet stoppen met liegen en stoppen met xNIJNTJE berichten te sturen want anders krijgt ze wel eens met mij te maken ^^

    *kucht*
    Mij heeft zo ook iets gestuurd, maar ik kan niets terug sturen, stomme Q. Maar iki ben toch al sowiezo neit bang voor haar^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @LOLLIPOPx; Dat is normaal voor haar om zulke reacties de zetten x'D Als ze het niet meer aan kan begint ze te schelden, wat best wel heel zielig is =')

    Ja en nu is ze off, omdat ze ons niet aan kan ofzo. Man,dat mens berzorgde me wel problemen zeg. Maar nu ik hoo dat ze lulde vind ik haar wel zielig hoa. Ik had ookal zo'n vermoeden,omdat zij ja maar 11 is en hij 15 ! En das maybe maar 4 jaar, maar geestelijk en zo is Dylan ook veel verder


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oemg, als ik zag dat ze mij een trut noemde was ik echt van de kaart! Ik bedoel EEN TRUT!



    NOT
    Okay, weeral eens agreed met JuliaSTORY, ach Julia, je hebt zoveel keer gelijk xD Uhmm and i'm not affraid of her hoowr ^^

    @LOLLIPOPx
    Schatz, ik heb altijd gelijk(cool)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @LOLLIPOPx
    Schatz, ik heb altijd gelijk(cool)

    Het stinkt hier weer verdacht naar Hein's ego x'D <33