• ik heb ALWEER Rusie met myn pa..
    de laatse tyd heb ik steeds meer rusie met hem over school,vriendne enz. en ik was dus tege hem aant sgreeuwe dat het me niet kon boeie met wie ik omging en wat ik met school deed. en dat ik gelukkiger was bij mijn ECHTE Vrienden dan by die gore kutkakkers die alleen maar by my op school zitte. en toen begon hy dus terug te schreeuwe dak nix met myn leven wilde enz. en al dat soort shit en nu sitk hier depressief voor de comp met de oortjes van myn iPod in en iPod keihard aan zodat k hem nie hoor.

    en misschien weten sommigen vna jullie wel watk ga doen alsk egt so fcking depressief word en shit maar da hoefk nu ff nie te melden :X


    We can only learn to love by loving.

    Aah das echt balen man. éen van mijn beste vriendinen had het ook. Ze heeft met hem en haar moeder gepraat samen tegelijk. Dat ze het niet leuk vond enzo en dat ze ook plezier wou in d'r leven. De eerste keer lukten het maar later gebeurden het weer. Als het bij jou ook niet lukt neem dan iemand anders van je familie die je misschien alleen aan kan vertellen en misschien wil die je er meer helpen. Het is heel erg vervelend met jou situatie. Ik zou er met iemand van je familie mee praten die kan het met je ouders over leggen mijn vriendin mag nu tenminste haast alles, omdat haar ouders er gingen berijpen.

    Xx.