• Hoe heet zo'n grafiek?
    een AEX grafiek?
    en hoe heet zo'n grafiek?




    nog een grafiek!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:53 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Als je het niet zeker weet, vraag het dan aan je wiskunde docent? Hij of zij moet je wel het antwoord kunnen geven. (Zo niet, is het geen goede docent).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Als je het niet zeker weet, vraag het dan aan je wiskunde docent? Hij of zij moet je wel het antwoord kunnen geven. (Zo niet, is het geen goede docent).

    Het is een groot onderzoek, en als je dat vraagt zegt ze 'Ik wil dat je hier nog even op gaat puzzelen'. En aangezien het vandaag pinksteren is en we geen lessen hebben en we het morgen in moeten leveren kan ik niet anders. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een stijgende toename grafiek?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Een stijgende toename grafiek?

    Volgens mij niet, hij neemt niet altijd toe.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    In excel kan je een heleboel verschillende grafieken tekenen. Probeer dat eens en kijk welke grafieken er allemaal beschikbaar zijn en als er een van deze er tussen staat dan kan je de naam ervan ook zien.


    Where there is a sea there are pirates...

    Snor schreef:
    (...)
    Het is een groot onderzoek, en als je dat vraagt zegt ze 'Ik wil dat je hier nog even op gaat puzzelen'. En aangezien het vandaag pinksteren is en we geen lessen hebben en we het morgen in moeten leveren kan ik niet anders. (krul)

    Dan zou ik al bijdehand doen en vragen van: Weet u het zelf wel mevrouw? (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.