• Ik heb weeral een probleem...
    Ik heb dus een aquarium gekocht, maar die stond dus niet bij mijn voorwerpen. Maar als ik naar mijn profiel op de sims-site ga, zie ik dit, waar dus gewoon staat dat ik het heb:



    Maar als ik naar het startkader van de sims ga en kijk bij mijn downloads zie ik dit, waar er dus een rode cirkel naast mijn aquarium staat:



    En nu komt dit kader er steeds op (er is een fout opgetreden bij het downloaden):




    Weet iemand wat ik moet doen zodat ik mijn aquarium toch kan gebruiken? (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:23 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Nee, ik heb geen flauw idee en dit is dus de reden waarom ik nooit iets koop van de sims.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Nee, ik heb geen flauw idee en dit is dus de reden waarom ik nooit iets koop van de sims.

    Als je het spel koopt, krijg je gratis 1000 SimPoints, dus dan kan je ze evengoed opgebruiken :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb dat niet. Maar een vriend van mij is een hacker en die is dat illegaal aan het maken voor mij. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ik heb dat niet. Maar een vriend van mij is een hacker en die is dat illegaal aan het maken voor mij. :'D

    Zet dat lekker op Quizlet? Straks wordt ie opgepakt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Zet dat lekker op Quizlet? Straks wordt ie opgepakt.

    Ja, zijn naam is Dikbuik en hij woont onder mijn bed. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb dat nooit meegemaakt =O wel dat me poppetje vast slaat [alleen poppetje] als ze foto's maaak met camera


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you