• Serieus. Ik zie sommige topics van meiden. Dan zetten ze erin dat ze gestalkt worden door hun ex. Of dat ze het uit willen maken maar zoveel om diegene geven. Sommigen zetten ook neer dat ze zichzelf te dik vinden or whatever.
    En ik geloof dat ze bijna allemaal 13 á 14 jaar zijn? Sorry hoor. Maar ikwas met hele andere dingen bezig toen.
    :Y) Kan ik soms niet zo tegen.


    To infinity and beyond •

    Tegenwoordig zijn ze er nou eenmaal vroeg bij.


    -

    Jaah, dat viel mij ook op. Zo'n beetje de irritantste fase van de puberteit waarop ze ook het onzekerst en omslagtigst zijn.. Daar groeien ze wel weer overheen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Achja, leven en laten leven, ook al is het doodirritant. Ik denk dat veel van die verhalen buiten proporties worden geblazen of zo. Afijn, ik weet het eigenlijk niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    13 is het nieuwe 16. D:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:29 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    De jeugd van tegenwoorden :'(
    Ze groeien zo snel op :'(


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    De jeugd van tegenwoorden :'(
    Ze groeien zo snel op :'(


    Jij ook T.T!

    Toen ik 13 was zat ik nog met autootjes te spelen in het zand. (krul)

    haha, in ieder geval, die kindjes van 13/14 worden steeds sneller 'volwassen'.

    Ja, het gaan inderdaad sneller. Binnenkort zijn ze hier tien en al zwanger.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik was nog verstoppetje aan het spelen als 13e jarige, en genieten van het 2e jaar van de middelbare waar ik nog niets hoefde te doen, maar ik was daarmee niet bezig


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik erger me vooral aan die topics van meisjes die zichzelf 'te dik' vinden. Ze willen gewoon horen dat ze dun zijn --'


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat geldt niet alleen voor ons hoor. Al die kleine prutskes zijn ook al computerverslaafd e.d. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lol. Ik was op mijn 13e echt niet bezig met jongens. Eerder met lezen en schrijven, haha.
    En nu eigenlijk nog steeds niet, alhoewel ik een knappe jongen altijd kan waarderen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Tegenwoordig zijn ze er nou eenmaal vroeg bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Relapse schreef:
    (...)

    Jij ook T.T!


    Ik ook ? =O NIET =O ik hoor niet meer bij de jeugd.. !! ik ben 17 en maagd :O niet 13 en overbesekst :O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    whahaha, 13 en overbesekst :P


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'