• Serieus. Ik zie sommige topics van meiden. Dan zetten ze erin dat ze gestalkt worden door hun ex. Of dat ze het uit willen maken maar zoveel om diegene geven. Sommigen zetten ook neer dat ze zichzelf te dik vinden or whatever.
    En ik geloof dat ze bijna allemaal 13 á 14 jaar zijn? Sorry hoor. Maar ikwas met hele andere dingen bezig toen.
    :Y) Kan ik soms niet zo tegen.


    To infinity and beyond •

    Ik ben nu veertien en ik heb één 'vriendje' gehad (kleuterklas :P). Maar verder ben ik er niet zo mee bezig ofzo...
    Enne, @Stray; ik speel ook nog verstoppertje hoor! Dat is geniaal!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:33 ]

    Hm.. tegenwoordig is dat heel normaal, denk ik. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Miracle08 schreef:
    whahaha, 13 en overbesekst :P



    Nou zo komt het er wel op neer.. De meeste jongens van die leeftijd zullen vast wel weten waar een 18 jarige mee bezig is o-O althans mijn broertje wel en die is 12 O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Miracle08 schreef:
    whahaha, 13 en overbesekst :P


    Tja, er was ooit een kind van 8/9 dat de verhalen van Nancy ging lezen. Dat is toch gewoon een algemene fout? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fellatio schreef:
    (...)


    Nou zo komt het er wel op neer.. De meeste jongens van die leeftijd zullen vast wel weten waar een 18 jarige mee bezig is o-O althans mijn broertje wel en die is 12 O_O


    Oh maar ik ben het helemaal met je eens, moest alleen lachen om de manier waarop je het zei ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is maar één topic? En nou en? Je kunt op die leeftijd al verliefd worden, kan ook zijn dat jij wat later was. Hoef je niet meteen een probleem van je maken. (puh)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Miracle08 schreef:
    (...)

    Oh maar ik ben het helemaal met je eens, moest alleen lachen om de manier waarop je het zei ;)


    Haha ok (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Asleep schreef:
    (...)

    Tja, er was ooit een kind van 8/9 dat de verhalen van Nancy ging lezen. Dat is toch gewoon een algemene fout? (cat)


    Oef, een kleintje maar.... Ik speelde als 9 jarige nog met barbies! ( waar blijft de tijd? )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    nerveus schreef:
    Het is maar één topic? En nou en? Je kunt op die leeftijd al verliefd worden, kan ook zijn dat jij wat later was. Hoef je niet meteen een probleem van je maken. (puh)


    Het gaat heus niet specifiek over dat ene topic van vandaag hoor. We hebben vaak genoeg zo'n topics waarvan je denkt: 'En jij bent zo oud? O.0'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad ja vroeger maar dann weet je niet beter een klein kind denkt er niet eens bij na :s


    Where words fail, music speaks

    soRADIANT schreef:
    Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad ja vroeger maar dann weet je niet beter een klein kind denkt er niet eens bij na :s


    idd.. me zusje van 4 heeft er 5 ;D

    Robbert, sven, en shit.. ben de rest vergeten :(


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    idd.. me zusje van 4 heeft er 5 ;D

    Robbert, sven, en shit.. ben de rest vergeten :(


    Haha. Ja. _O_
    Mijn neefje van 6 kwam een tijdje geleden thuis met de meldingen dat hij 2 nieuwe liefjes had. De ander had hij gedumpt. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ben ook 13... en ik vind jongens onvolwassen en stom. (: Geef mij maar een boek en Seth Clearwater waar ik mentaal mee kan daten. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Asleep schreef:
    (...)

    Haha. Ja. _O_
    Mijn neefje van 6 kwam een tijdje geleden thuis met de meldingen dat hij 2 nieuwe liefjes had. De ander had hij gedumpt. ;'D


    Whaha me neefje van 2 heeft ook telkens vriendinnetje

    Ik zo; Mirano wie is joun vriendinnetje nou dan ? :O
    Mirano; Faya ;D
    Me zus raar kijken
    Ik; Dus je hebt mama gedumpt? :O [michelle dus.. das zijn mama]
    Mirano; jaa


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    ik ben ook 13... en ik vind jongens onvolwassen en stom. (: Geef mij maar een boek en Seth Clearwater waar ik mentaal mee kan daten. (a')


    Seth is ook een jongen? is die dan ook niet ''onvolwassen en stom''?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!