• Serieus. Ik zie sommige topics van meiden. Dan zetten ze erin dat ze gestalkt worden door hun ex. Of dat ze het uit willen maken maar zoveel om diegene geven. Sommigen zetten ook neer dat ze zichzelf te dik vinden or whatever.
    En ik geloof dat ze bijna allemaal 13 á 14 jaar zijn? Sorry hoor. Maar ikwas met hele andere dingen bezig toen.
    :Y) Kan ik soms niet zo tegen.


    To infinity and beyond •

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    Seth is ook een jongen? is die dan ook niet ''onvolwassen en stom''?


    Ik denk dat ze het heeft over de jongens van haar leeftijd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze het heeft over de jongens van haar leeftijd


    dan hoeft ze niet elke jongen over de kam te scheren:8


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    dan hoeft ze niet elke jongen over de kam te scheren:8


    Das waar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMFG, ik word ziek van die kleine onvolgroeide onvolwassene kinderen die het leven van een volwassene willen leiden. Jeugd heeft precies geen enkele waarde meer.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben 14 en totaal nog niet bezig met jongens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    dan hoeft ze niet elke jongen over de kam te scheren:8


    daar bedoel ik de mensen van mijn leeftijd mee, en nee niet alle jongens zijn zo. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Desilio schreef:
    Ik ben 14 en totaal nog niet bezig met jongens:Y)


    houden zo ;)(Y)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    (...)

    houden zo ;)(Y)

    Inderdaad.
    Ik ben 17 en ik ben totaal niet bezig met jongens. Nooit geweest ook. Ik vond het allemaal veel te saai, ik vond mezelf te goed om mijn tijd daaraan te verspillen. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Ik ben 17 en ik ben totaal niet bezig met jongens. Nooit geweest ook. Ik vond het allemaal veel te saai, ik vond mezelf te goed om mijn tijd daaraan te verspillen. :')


    Haha ik ben nu ook totaal niet bezig met jongens XD
    & daarom haat ik het als ze vragen; wat vind je van mij?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Desilio schreef:
    Ik ben 14 en totaal nog niet bezig met jongens:Y)


    ook niet mentaal? (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jeetje, jullie kijken wel heel positief terug op jullie dertienjarige leven. Ik was ook niet bezig met ex'en of mijn gewicht en zo, maar ik weet wel nog dat ik in die tijd heel onzeker was en ook al vrij snel volwassen probeerde te zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha ik ben nu ook totaal niet bezig met jongens XD
    & daarom haat ik het als ze vragen; wat vind je van mij?

    Egh ja!
    Of als ze verliefd op je zijn. Ik ben echt totaal onverschillig dan, zelfs tegenover hun gevoelens. Vind ik een beetje egoïstisch van mezelf. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Tuala schreef:
    Jeetje, jullie kijken wel heel positief terug op jullie dertienjarige leven. Ik was ook niet bezig met ex'en of mijn gewicht en zo, maar ik weet wel nog dat ik in die tijd heel onzeker was en ook al vrij snel volwassen probeerde te zijn.


    Mijn 13e levensjaar was ook niet normaal ;P ik was al volwassener dan de meeste met me verstand, want mijn ouders waren toen gescheiden toen ik 11 was, & ik wou gwn alles snappen en dat maakte mij ook volwassener [ik kan alleen nog wel gek doen als een kind van 5 ;P mja wat wil je dan met een zusje van 6 & 4 en een broertje van 1;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was 15 toen ik mijn eerste " vriendje" kreeg, dit was dan ook van korte duur en stelde totaal niks voor.

    Ik was daarvoor ook nooit echt met jongens bezig, zat liever thuis op de bank een film te kijken of boek te lezen, bezig met school of shoppen met me mum of vriendinnen. Ik vind, en meerdere om mij heen, dat me dit veel vlugger volwassen heeft gemaakt.

    Op mijn 17de leerde ik mijn huidige vriend kennen, laten we zeggen dat toen alles ineens heel snel ging ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Captain schreef:
    (...)
    Egh ja!
    Of als ze verliefd op je zijn. Ik ben echt totaal onverschillig dan, zelfs tegenover hun gevoelens. Vind ik een beetje egoïstisch van mezelf. :'D


    Ik heb ook 2 jongens die verliefd op me zijn.
    Nja, de eerste is me beste vriend ;P
    & die andere een eikel, en die vraagt heletijd, & wat vind je me nu dan?
    alsof ik POEF opeens verliefd op hem werd na een week XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you