• Serieus. Ik zie sommige topics van meiden. Dan zetten ze erin dat ze gestalkt worden door hun ex. Of dat ze het uit willen maken maar zoveel om diegene geven. Sommigen zetten ook neer dat ze zichzelf te dik vinden or whatever.
    En ik geloof dat ze bijna allemaal 13 á 14 jaar zijn? Sorry hoor. Maar ikwas met hele andere dingen bezig toen.
    :Y) Kan ik soms niet zo tegen.


    To infinity and beyond •

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik heb ook 2 jongens die verliefd op me zijn.
    Nja, de eerste is me beste vriend ;P
    & die andere een eikel, en die vraagt heletijd, & wat vind je me nu dan?
    alsof ik POEF opeens verliefd op hem werd na een week XD

    Hahaha. Op mij is er zo'n jongen verliefd. Begrijp je genoeg als ik dit zeg? Als ik hem zou vertellen dat ik zijn Biebercut stom vind, dan zou hij die meteen wegdoen.
    Als ik hem zou zeggen dat die allemaal blote vrouwen op zijn lijf moet tatoeëren dan zal die dat ook doen. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben bijna 15, & ik geef je gelijk. er zijn zelfs kinderen uit mijn straat, ze zijn 10 of 11 jaar & ze praten echt over niks anders als seks. dan wil ik ze gewoon slaan, soms. :3


    Save me from myself.

    En dan? dat is toch hun leven toch niet die van jou?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha. Op mij is er zo'n jongen verliefd. Begrijp je genoeg als ik dit zeg? Als ik hem zou vertellen dat ik zijn Biebercut stom vind, dan zou hij die meteen wegdoen.
    Als ik hem zou zeggen dat die allemaal blote vrouwen op zijn lijf moet tatoeëren dan zal die dat ook doen. :')


    Whaha arme jongen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoltan schreef:
    En dan? dat is toch hun leven toch niet die van jou?


    Het hoort niet, een kind van 11 hoort gewoon niet bezig te zijn met sex.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je bent niet de enigste. Ik snap niet waarom iedereen zo snel volwassen wil zijn,geen kind meer zijn is kut.
    Ik heb 2 jonge nichtjes(8 en 4 ofzo) en ik pas op bij een jongetje van 2. En noem me gek maar ik vind het hartstikke leuk om met hun Sesamstraat of my litle pony te kijken. Heerlijk,weer ff kind zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, ik voel me een beetje aangesproken. Ik ging voor het eerst echt uit toen ik 13 was met carnaval :')
    Maar ik had niet al die jongens-zooi enzo. Die heb ik nu (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Moscow schreef:
    Serieus. Ik zie sommige topics van meiden. Dan zetten ze erin dat ze gestalkt worden door hun ex. Of dat ze het uit willen maken maar zoveel om diegene geven. Sommigen zetten ook neer dat ze zichzelf te dik vinden or whatever.
    En ik geloof dat ze bijna allemaal 13 á 14 jaar zijn? Sorry hoor. Maar ikwas met hele andere dingen bezig toen.
    :Y) Kan ik soms niet zo tegen.


    Ik heb ook altijd van;
    Wtf? Ik denk echt nog aan alles behalve vriendjes en shizzle :S
    Ze doen allemaal zo dramatisch alsof ze gaan scheiden, wtf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb ook altijd van;
    Wtf? Ik denk echt nog aan alles behalve vriendjes en shizzle :S
    Ze doen allemaal zo dramatisch alsof ze gaan scheiden, wtf.


    Hahahaa ja! ;D


    To infinity and beyond •

    echt wel erg, als ik 13 was dacht ik nog niet echt aan jongens.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H