• Stukje van een artikel uit een betrouwbaar Duits blad (dus geen EXPRESS of BILD)

    Het eerste Engelstalige album van Tokio Hotel lag vanaf eind lente in Amerika in de schappen en wist plekje nummer 39 binnen de billboard charts te halen. Daarna was het stil, geeft Briegmann toe: "Je moet meer moeite doen en meer tijd nemen als je in Amerika wilt doorbreken, dat wisten we al vanaf het begin."

    De stijgende online sales sinds de MTV Awards zijn Briegmann niet ongemerkt gebleven en ze hoopt dat het album voor de tweede keer de charts inschiet. Tot nu toe heeft Tokio Hotel in Amerika 105.000 cd's verkocht en Briegmann hoopt dat het er uiteindelijk 500.000 zullen worden. Om de Jungs het gesprek van de dag te laten blijven, is Universal van plan om Tokio Hotel aan het eind van november weer naar de States te sturen voor een extra tournee. Briegmann zegt dat andere continenten als Azië vanwege Amerika moeten wachten.

    .......
    I don't think so !

    @LOLLIPOPx: Dit is allemaal geregeld door Universal. TH heeft zelf gezegd dat ze het lieft gewoon weer naar DE gaan!
    Huh ze hadden toch een vrij contract en dan moeten ze toch iets verplicht doen?

    domdomdom

    Dat komt door de baas van de platenfirmdinges in DL, zoiets stond op het duitse forum...
    ik vind het echt oneerlijk, ik weet dat TH graag wil doorbreken daar, maar daar blijf je meestal toch niet lang aan de top, dus nu 'laten ze de europese fans in de steek' door de hele tijd in de VS te zitten en ons nog langer te laten wachten op het album, en over een jaar zijn ze in de VS alweer 'uit'. Ikzelf luister de laatste tijd ook steeds minder TH, ik heb de liedjes al zovaak gehoord, als het album nu nog langer duurt...


    Argee Honey

    aan de ene kant kunnen ze echt groot woorden in amirika allen der meot wel een gek zijn die wat bied kwa contract..
    maar dit is echt..te erg ik ken de nummers van vor en achter..maar goed ik gun het ze well allen ze hebben belooft om ook nog een beetje aan on te denken .maar in amirika kan ook zoo zijn 1 verkeert contract en alles is verloren..dus tjah.. ik zie het wel


    Some angels have no wings.

    Nou het is nogal Damn dat ze zo vaak in Amerika gaan en ons kikkerlandje vergeten..

    Tuurlijk is het wel leuk dat ze daar zijn, voor hun dan. Maar is het jullie al opgevallen dat Tokio Hotel in grote landen veel spectaculairder doet? Met vuurwerk en alles.

    Dat komt door de baas van de platenfirmdinges in DL, zoiets stond op het duitse forum...
    ik vind het echt oneerlijk, ik weet dat TH graag wil doorbreken daar, maar daar blijf je meestal toch niet lang aan de top, dus nu 'laten ze de europese fans in de steek' door de hele tijd in de VS te zitten en ons nog langer te laten wachten op het album, en over een jaar zijn ze in de VS alweer 'uit'. Ikzelf luister de laatste tijd ook steeds minder TH, ik heb de liedjes al zovaak gehoord, als het album nu nog langer duurt...


    Ja, je hetb wel gelijk


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    NEEEEEEE NI WEER NAAR AMERIKA Ö!

    Nee!!:O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    gossh, weeral amerika,
    hallo, de europese fans zyn er ook nog hoor;


    Some people make the world special just by being in it

    WTF 0_0


    <3

    @OBSESSED & LOLLIPOPx : I agree!

    Echt, ik ben super blij voor hen dat hun droom van Amerika uitkomt. En als ik zeg 'ze mogen nu toch nog eens naar Europa komen' dan zijn er die zeggen dat ik het succes van TH niet gun :O like..OMG da is zo ni waar. Maar zoals velen ken ik de liedjes ook al van voor tot achter, niet dat ze zoooo beginnen tegen te steken maar gewoon, eindelijk een nieuwe cd zou geen kwaad kunnen...
    En om bekend te blijven in Amerika, moeten ze idd zoveel mogelijk naar ginder gaan, maar dat is niet anders dan met Europa... Ze verliezen fans hier, omdat ze voor velen niet meer speciaal zijn en door altijd dat ge-Amerika..
    En ik heb ergens gelezen dat eind november-begin december hun nieuwe cd uitkomt... waar gaan ze eerst naar toe? --> Amerika!
    Hoelang gaan ze dat nog volhouden?
    Volgens mij zijn ze overal "te snel" door gebroken.
    Ze zijn amper een jaar geleden doorgebroken in België en ze reizen gans Amerika al af! Dat is volgens mij veel te snel waardoor ze dan fans in Europa veriezen (ik val in herhaling -_- mijn excuses) omdat deze hun nog niet lang genoeg kennen..

    Zo, dat moest ik effe kwijt :)

    xx.

    ohmy ...... Volgend mij krijg ik nog gelijk ook dat TH pas in NL komt volgend jaar DECEMBER! >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is leuk voor ze zker weten! Maar ze verliezen hier fans mee, zien ze dat niet in? Of is het enige dat hun nog doordrinkt "Amerika!?"


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)Huh ze hadden toch een vrij contract en dan moeten ze toch iets verplicht doen?

    domdomdom


    Hallo hoe weet jij hoe hun contract eruit ziet? ¬¬ Ik denk dat als alle platenbazen + magers + al die andere shit wil dat ze naar Amerika gaan ze niet zo heel veel in te brengen hebben. Ik denk dat ze een compromis gaan sluiten, dat TH 1/2 weken naar DL mag en dan weer hops naar Amerika... maar dit is nog niet helemaal zeker hé dus ik weet niet waarom iedereen zich er zo druk over maakt. Europa zal altijd nog wel een tour krijgen, of dit nou voor of na Amerika is...


    BAM!

    WEER een tour in amerika? :k


    We'll never be as young as we are tonight