• Stukje van een artikel uit een betrouwbaar Duits blad (dus geen EXPRESS of BILD)

    Het eerste Engelstalige album van Tokio Hotel lag vanaf eind lente in Amerika in de schappen en wist plekje nummer 39 binnen de billboard charts te halen. Daarna was het stil, geeft Briegmann toe: "Je moet meer moeite doen en meer tijd nemen als je in Amerika wilt doorbreken, dat wisten we al vanaf het begin."

    De stijgende online sales sinds de MTV Awards zijn Briegmann niet ongemerkt gebleven en ze hoopt dat het album voor de tweede keer de charts inschiet. Tot nu toe heeft Tokio Hotel in Amerika 105.000 cd's verkocht en Briegmann hoopt dat het er uiteindelijk 500.000 zullen worden. Om de Jungs het gesprek van de dag te laten blijven, is Universal van plan om Tokio Hotel aan het eind van november weer naar de States te sturen voor een extra tournee. Briegmann zegt dat andere continenten als Azië vanwege Amerika moeten wachten.

    .......
    I don't think so !

    (...)
    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.
    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.


    Helemaal mee eens.
    Tokio Hotel is over een paar jaar echt verleden tijd. Jammer.

    Ze zijn gewoon té snel beroemd geworden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb zo'n medelijden met de jongens :(
    het is nu echt "Tokio Hotel"
    ipv. "de band van Bill Tom Georg en Gustav"
    Snapje?

    die lui denken alleen aan de band,
    en niet aan de jongens. =S


    It's not the same without you.

    Ik heb zo'n medelijden met de jongens :(
    het is nu echt "Tokio Hotel"
    ipv. "de band van Bill Tom Georg en Gustav"
    Snapje?

    die lui denken alleen aan de band,
    en niet aan de jongens. =S


    Dat gebeurd vaker met zulke bands als ze echt succes beginnen te krijgen. Dat is niet alleen bij TH zo.

    [/wauw ik reageer opeens vet veel hier ;p]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh gezellig -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    pff, volgens mij moeten ze die jongens eens een beetje vrijaf geven in de plaats!

    Ik vind ook wel dat ze te veel optredens geven en te veel werk doen. Ik gun ze het succes van alle kanten, maar om jezelf nou zo uit te putten voor succes (of het zijn hun baasjes), vind ik ook een beetje te ver gaan.

    En over dat spectaculair doen in andere landen:
    Who cares? Het is een concert, dat kan je ook leuk vinden zonder dat ze overmatig spectaculair doen. Ik was in nijmegen, en ookal was zowat het enige special effect die snipperpapiertjs (waarvan 1 in Bill's haar terecht kwam xD), ik vond het fantastisch ^^

    En zeur niet zo dat ze je vergeten. Niet al je favo artiesten komen elke maand terug na een concert.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    Ik weet niet of het wel zo'n slimme zet is. Hun populariteit in Europa daalt met de minuut.

    Ach, over een jaar of twee is dat hele bandje toch uit elkaar gevallen of zijn ze in de vergetelheid verdwenen.


    Dat valt echt wel mee hoor! En het is juist goed voor ze dat ze door beginnen te breken in Amerika.. want wie het in Amerika goed doet, doet het zo'n beetje overal goed! (ik overdrijf niet ofzoo hoor:))

    (A) xRianne


    -

    ik vind het helemaal niet eerlijk (huil)
    Tokio Hotel moet terug naar Europa komen (huil)
    ik heb niets tegen Amerika,, ik wil echt wel dat Tokio Hotel daar plezier heeft en zo hun droom kunnen waarmaken! maar ze mogen ons niet vergeten!



    HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHA
    ZE HEBBEN 400.000 MINDER VERKOCHT DAN ZE DACHTEN, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Arme jongens..
    die 500.000 hebben ze hier allang gehaald
    waarom moet dat daar ook dan?


    Life is hard and then we die

    Yeah ^^ misschien gaat het echt nog leuker in Amerika =D

    en iedereen moet begrijpen dat th nu niet in Europa Kan blijven, anders gaan de Amerikanen TH zo weer vergeten

    kan wel..

    Ik vind het ook niet leuk dat ze daar zijn , ze mogen ook wel eens hier heen komen. maar het si hun droom en dat steun ik ookal vind ik het nog al niet leuk xD

    Echt de jongens werken te veel geef ze is wat vrij , en november alweer naar amerika en wij dan :(?

    Oemg. You must be kidding me. ch komopt, de groentjes zijn allang doorgebroken in Amerika moet ze daarom daar nog tot eind november blijven o,O En ons dan? en Azië dan? Wij moeten maar aan de kant voor het oh zo grote Amerika. Pfff... ToHo begint streken te krijgen en dat staat me hélémaal niet aan >,<



    ik ben het met je eens, helemaal.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb zo'n medelijden met de jongens :(
    het is nu echt "Tokio Hotel"
    ipv. "de band van Bill Tom Georg en Gustav"
    Snapje?

    die lui denken alleen aan de band,
    en niet aan de jongens. =S


    idd.


    Protège moi de mes désirs.