• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    We zijn echt goed op weg man, de badside kan nu niet meer scannen, niet meer een kogel afvuren en degene die het lastigst te killen is, is er uit. :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    We zijn echt goed op weg man, de badside kan nu niet meer scannen, niet meer een kogel afvuren en degene die het lastigst te killen is, is er uit. :Y)


    Haha, wist ik veel wat ik deed. Ik denk van, ik moet stemmen dus dan maar op die

    Yeah we rule :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Nou mag de badside toch ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Nou mag de badside toch ?


    Ja. MOeten ze wel gaan stemmen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Ja. MOeten ze wel gaan stemmen

    Van mij moet dat niet hoor :')
    Dan heeft de goodside meer kans om te winnen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Van mij moet dat niet hoor :')
    Dan heeft de goodside meer kans om te winnen :'D


    Idd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik snap hier niets meer van. Ik wist niet eens dat ik dood was.
    En ik lees hier dan soms berichten dat je nog kan stemmen, maar dat is erg moeilijk als je dan al slaapt.

    Ik vind dit slecht georganiseerd. :x


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Ik snap hier niets meer van. Ik wist niet eens dat ik dood was.
    En ik lees hier dan soms berichten dat je nog kan stemmen, maar dat is erg moeilijk als je dan al slaapt.

    Ik vind dit slecht georganiseerd. :x


    Ik zei aan het begin van het spel: De badside en de goodside moet om de dag stemmen. De ene keer de goodside de andere keer de badside. Dus helemaal niet slecht georganiseerd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sodom schreef:
    Ik snap hier niets meer van. Ik wist niet eens dat ik dood was.
    En ik lees hier dan soms berichten dat je nog kan stemmen, maar dat is erg moeilijk als je dan al slaapt.

    Ik vind dit slecht georganiseerd. :x

    Dan moet je hier wat vaker komen kijken, het staat duidelijk genoeg aangegeven en anders had je het kunnen vragen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben degene die hier mee gestart is en heb dit spel in storyvorm gespeeld.
    Alle spelers hadden een abo en kregen zo een herinnering dat ze moesten stemmen bij elk nieuw hoofdstuk.
    De badsiders stuurde ik persoonlijk elke dag een mail, zodat ze er ook aan herinnerd werden.

    Je ziet nu dat de drie badsiders gewoon niet gestemd hebben en weinig van de goodsiders hebben ook gestemd. Iedereen vergeet het gewoon en dat maakt het jammer, want het zou een leuk spel als iedereen wat actiever was. :x
    Hiermee ben ik ook in de fout, dat geef ik toe.

    Dit is niet persoonlijk, want ik heb al aan meerdere Weerwolven van Wakkerdam meegedaan, ook allemaal in topic-vorm en die draaiden elke keer op een ramp uit. :$

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:44 ]


    Let the Night embrace you

    Het is wel de eerste keer dat we het in een topic spelen, dat moet even wennen. Maar het is wel je eigen verantwoordelijkheid om actief mee te doen als je dat wil en dan moet je niet komen zeiken als je dat zelf vergeet. Vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, maar daarom zeg ik wel dat het beter in story-vorm kan. Ik heb daar speciaal voor gepleit bij mijn medemods, dus dat mag gewoon.
    Dan is iedere deelnemer door de abo's veel actiever.


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Ik ben degene die hier mee gestart is en heb dit spel in storyvorm gespeeld.
    Alle spelers hadden een abo en kregen zo een herinnering dat ze moesten stemmen bij elk nieuw hoofdstuk.
    De badsiders stuurde ik persoonlijk elke dag een mail, zodat ze er ook aan herinnerd werden.

    Je ziet nu dat de drie badsiders gewoon niet gestemd hebben en weinig van de goodsiders hebben ook gestemd. Iedereen vergeet het gewoon en dat maakt het jammer, want het zou een leuk spel als iedereen wat actiever was. :x
    Hiermee ben ik ook in de fout, dat geef ik toe.

    Dit is niet persoonlijk, want ik heb al aan meerdere Weerwolven van Wakkerdam meegedaan, ook allemaal in topic-vorm en die draaiden elke keer op een ramp uit. :$[/quote

    Dan vind ik quizlet zwaar tegen vallen want fanfic kan die wel zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    Sodom schreef:
    Ik ben degene die hier mee gestart is en heb dit spel in storyvorm gespeeld.
    Alle spelers hadden een abo en kregen zo een herinnering dat ze moesten stemmen bij elk nieuw hoofdstuk.
    De badsiders stuurde ik persoonlijk elke dag een mail, zodat ze er ook aan herinnerd werden.

    Je ziet nu dat de drie badsiders gewoon niet gestemd hebben en weinig van de goodsiders hebben ook gestemd. Iedereen vergeet het gewoon en dat maakt het jammer, want het zou een leuk spel als iedereen wat actiever was. :x
    Hiermee ben ik ook in de fout, dat geef ik toe.

    Dit is niet persoonlijk, want ik heb al aan meerdere Weerwolven van Wakkerdam meegedaan, ook allemaal in topic-vorm en die draaiden elke keer op een ramp uit. :$


    Dan vind ik quizlet zwaar tegen vallen want fanfic kan die wel zo

    Het kan ook wel. Ik bedoel, toen we meededen wisten we dat het in topicvorm zou zijn, dus dan check je dat toch gewoon?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan ook een abo nemen op een topic (:
    Maar guys, eerlijkgezegd lijkt het me nogal nutteloos om hier over te gaan discussiëren. Het is je eigen verantwoordelijkheid, punt. Misschien werkt het voor sommigen fijner in een story, maar dat is nu gewoon niet het geval.
    En met stories is het vervelend om theorieën te posten.
    Dus, laten we ons weer op het spel richten? (A)


    Carry me away, I hope that you don't break.