• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ikbeneendetective:X


    Not all those who wander are lost.

    Vertel je theorie, zou ik zeggen (:
    Ik weet namelijk nog niet zo veel. Ik kan dus wel mensen afstrepen, maar ik weet van niemand iets zeker.
    IceWolf, DrReid, Progeny en AngelWolf heb ik helemaal niet meer zien reageren, dus in mijn ogen zijn zij iets verdachter. Maar ik wil dus weten of ze de eerste ronde hebben gestemd of niet (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nou ik dacht, en no offense
    PrincesSnape reageert een paar pagina's eerder wel erg heftig over het stemgebeuren van de badside (cat)
    Meer kan ik niet zeggen (zip)

    Haha :Y)


    Not all those who wander are lost.

    @Crusoe: I think I understand (als je ergens dit topic een hint heb laten vallen^^ anders ben ik gewoon paranoïde of zo).(:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 18:38 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Crusoe schreef:
    Nou ik dacht, en no offense
    PrincesSnape reageert een paar pagina's eerder wel erg heftig over het stemgebeuren van de badside (cat)
    Meer kan ik niet zeggen (zip)

    Haha :Y)

    Kan ook een dekmantel zijn, weetje.
    Zodat je denkt dat ze een badsider is, en dan gaat doordenken, en dan denk je het toch weer niet, enzo, en uiteindelijk stem je haar toch niet. Zou ik een slimme theorie vinden ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    @Eurydice


    Not all those who wander are lost.

    Ik weet niet eens wie er allemaal hints heeft laten vallen O.o
    Straks ga ik echt nog denken dat ik echt gek ben


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het zijn maar theorieën he mensjes :)


    En nou ga ik simsen (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Kan ook een dekmantel zijn, weetje.
    Zodat je denkt dat ze een badsider is, en dan gaat doordenken, en dan denk je het toch weer niet, enzo, en uiteindelijk stem je haar toch niet. Zou ik een slimme theorie vinden ^^
    O_O
    Nu voel ik me echt dom, want ik snap er zo bijna niets van o.o
    Je bedoelt dat PrincesSnape zo reageert opdat iedereen gaat denken dat ze een Dooddoener is.
    Maar dat iedereen dan als ze beter gaan nadenken realiseren dat dat niet waar is (maar waarop moet men dat dan baseren?)
    En dat ze dan toch niet op haar stemmen?
    Bedoel je dat?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    'Ik heb Serius Zwarts vermoord,' gilde Belltrix van Detta vrolijk terwijl ze door de gangen huppelde. Opeens hoorde ze iemand een spreuk op haar afvuren. Geschrokken keek ze om en zag dat Harry Potter voor haar stond.
    'Potter,' grinnikte Bellatrix vals. 'Wat een verrassing.' Ze keek vals naar hem.
    'Ik kom Serius wreken,' zei Harry dapper. Bellatrix lachte trok haar toverstaf om een spreuk af te vuren toen ze opeens nog een stel voetstappen achter haar hoorde. Ze zag Rebeus Hagrid staan.
    'Niemand dood Potter,' zei hij. Hij trok zijn stafparaplu en vuurde een spreuk af. Bellatrix wist nog maar net weg te duiken en voor dat ze het wist lag Harry dood op de grond.


    Vandaag is Harry Potter gedood, de normale tovenaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NEEEEH. nou, jullie falen met de theorieën!:'D
    Zorg ervoor dat Harry nie voor niets gestorven is! Make me proud!


    everything, in time

    Uh ohh.....

    Hoe ironisch.. Niemand vermoord Potter en POEF...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Uh ohh.....

    Hoe ironisch.. Niemand vermoord Potter en POEF...

    Sorry het is laat, de hele dag heb ik Geschiedenis in mijn hoofd gestampt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)
    Sorry het is laat, de hele dag heb ik Geschiedenis in mijn hoofd gestampt.


    Vind het juist leuk ;D

    Nja, niet leuk dat hij dood is :'(
    Wel leuk hoe het verteld is

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg néé ;o
    arme Harry, ach, nu kan hij tenminste gelukkig bij zijn ouders zijn ;o
    Komop goodside
    We must make him proud :Y)
    één voor allen, allen voor één oeps, dat is van iets anders
    Heeft de goodside hem gedood?
    Of de badside? ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.