• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, vandaag weer stemmen.
    Ik denk dat Login & Crusoe geen Dooddoeners zijn. Ze hebben immers Voldie eruit gekickt (en ja oké, er zijn ook badsiders die op elkaar stemmen om te voorkomen dat er verbanden worden gelegd, maar het is wel moeilijk dom om je medebadsider er werkelijk uit te stemmen.)
    En aangezien de Dooddoeners steeds vergeten te stemmen, denk ik dat we vooral moeten kijken naar de mensen die niet in dit topic reageren en ook niet stemmen.

    Hebben we de stemmingen van de eerste ronde trouwens al?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Oké, vandaag weer stemmen.
    Ik denk dat Login & Crusoe geen Dooddoeners zijn. Ze hebben immers Voldie eruit gekickt (en ja oké, er zijn ook badsiders die op elkaar stemmen om te voorkomen dat er verbanden worden gelegd, maar het is wel moeilijk dom om je medebadsider er werkelijk uit te stemmen.)
    En aangezien de Dooddoeners steeds vergeten te stemmen, denk ik dat we vooral moeten kijken naar de mensen die niet in dit topic reageren en ook niet stemmen.

    Hebben we de stemmingen van de eerste ronde trouwens al?

    De badsiders mogen toch ook stemmen in de gewone rondes? Dus daar hebben we niet erg veel aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    De badsiders mogen toch ook stemmen in de gewone rondes? Dus daar hebben we niet erg veel aan.
    Badsiders mogen ook stemmen in de gewone rondes. Maar ik snap niet helemaal op welk deel van mijn berichtje de "Dus daar hebben we niet erg veel aan." slaat *dom*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Laat maaar ik weet al wie er moet stemmen :')
    Sorry ik ben blond
    Zo heel stiekem niet, maar shht

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 14:21 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eurydice schreef:
    (...)Badsiders mogen ook stemmen in de gewone rondes. Maar ik snap niet helemaal op welk deel van mijn berichtje de "Dus daar hebben we niet erg veel aan." slaat *dom*

    De stemmingen van de eerste ronde bedoelde ik :$ dat die niet erg nuttig voor ons zijn. Verder heb ik niet echt theorieën, ik dacht iets te weten maar ik kan dat berichtje niet terugvinden ):

    Moeten de badsiders dan misschien niet eens een herinneringsmail krijgen als ze nooit reageren?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    De stemmingen van de eerste ronde bedoelde ik :$ dat die niet erg nuttig voor ons zijn. Verder heb ik niet echt theorieën, ik dacht iets te weten maar ik kan dat berichtje niet terugvinden ):

    Moeten de badsiders dan misschien niet eens een herinneringsmail krijgen als ze nooit reageren?


    Heb ik gisteren gedaan. maar ze reageren niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LetMeBe schreef:
    (...)
    De stemmingen van de eerste ronde bedoelde ik :$ dat die niet erg nuttig voor ons zijn. Verder heb ik niet echt theorieën, ik dacht iets te weten maar ik kan dat berichtje niet terugvinden ):
    De stemmingen zijn juist het belangrijkste! Daar worden de meeste theorieën op gebaseerd.
    Aan het stemgedrag kan je soms verbanden en zo ontdekken.
    Hoe wil je het anders doen?(:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    @ Sarita: Krijgen we nog de stemmingen van de eerste ronde?(:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik heb net gestemd :Y)
    Dat mocht toch?
    Volgens mij zijn Eurydice, LetMeBe, Atiras en ik de enige die nog een beetje hier reageren haha :9~

    Ik heb btw geen theorieën, ben ik slecht in (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    Ik heb net gestemd :Y)
    Dat mocht toch?
    Volgens mij zijn Eurydice, LetMeBe, Atiras en ik de enige die nog een beetje hier reageren haha :9~

    Ik heb btw geen theorieën, ben ik slecht in (nerd)


    Eeyy :O ik reageer ook:O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jep, dat mocht. Ik weet nog niet op wie ik moet stemmen.. Ik ga nog even kijken of ik iets zie. Maar ik heb stiekem wel de stemmingen nodig x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Eeyy :O ik reageer ook:O



    Oeps sorry :$

    Ja Fellatio reageert ook hoor jongens :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    (...)


    Oeps sorry :$

    Ja Fellatio reageert ook hoor jongens :Y)

    Ik ook :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eurydice schreef:
    Jep, dat mocht. Ik weet nog niet op wie ik moet stemmen.. Ik ga nog even kijken of ik iets zie. Maar ik heb stiekem wel de stemmingen nodig x)


    Haha ik heb mijn theorie al voor de deur liggen :Y)
    En ik heb dit hele topic bekeken naar tips & clues.
    Echte detective ben ik (nerd)


    OffTheRecord is ook een actieve topic-reageerder :Y) sorry skaddies (flower)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 18:25 ]


    Not all those who wander are lost.

    De eerste stemming heb ik gemist geloof ik.. alleen bij gelijk stand heb ik gedaan.. mijn stemmen zijn meerendeels gokken, aangezien ik niet echt geweldig zien wie wat is, aangezien de meeste bijna niks zeggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you