• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    Neeeeeeee!!!

    Kom op denk je nou echt dat onze über cutie boys ons ooit in de steek niet laten!

    Van mij mogen ze best in Amerika doorbreken...

    Ik bedoel ze hebben mij al genoeg gegeven dus ik gun ze dit wel!!!

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    ze willen dat toch zelf ook niet ofzo?

    gelukkig blijve se:D

    ze willen dat toch zelf ook niet ofzo?


    Ach voorlopig weet ik er niet meer van.. moest ik meer weten, post ik het wel in topic (:


    -

    gelukkig blijve se:D

    Achja ^^


    -

    Yeaaahh(H)

    weet nikz te zegge maar verveel me vandaar dit onzin berichtje -.-

    weet nikz te zegge maar verveel me vandaar dit onzin berichtje -.-



    hha we vervelen ons samen pup.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    die USA fans willen th bij hen , en dan!!


    WIJ WILLEN ZE IN EUROPA!!!


    i'm eating gummybears

    Ow I LOVE THEM serieus (dance)(dance)(dance)(dance) ZO onwijs geweldig en cool zijn hun ze durven toe te geven dat Amerika best oke is maar Toch KIEZEN ze gewoon voor DUITSLAND omg I LOVE THEM serieus waar(dance)(dance)(yeah)(yeah)

    *sorry k flip hem bijna hier xD*


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    HOLLÉÉ


    Got up on the wrong side of life today

    die Amerika fans moeten niet zeuren.
    net alsof wij ze hier niet willen ^^
    ik spreek denk ik voor iedereen als ik zeg:
    LAAT ZE HET LEKKER ZELF UITZOEKEN, het is hun leven.
    die mensjes daaro moeten niet zeiken. ^^

    YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    het werd tijd!!


    What would Emma do?

    het werd tijd!!


    What would Emma do?