• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    @xSmnth GEEN RUZIE, kan je niet lezen ofzo!


    -

    dat ze maar lekker in europa blijven :D

    ik vindt dat ze hier in Europa moeten blijven
    wij zijn wel de eerste fans en dan zouden ze die gewoon zo in de steek laten

    whieeeh ze komen terug en geven een party(H)(H)(H)


    One Day you'll remember me...

    Ze zijn sinds 10 September back, there in Germany.
    Wisten jullie dat nog niet?


    -

    Jeeeej. :')


    Tanya is de beste.

    Ze mogen egt niet in Amerika wonen want WIJ fans willen ze ook op grijp afstand hebben ^^
    Maar gelukkig blijven ze ^^
    En ze hebben net een nieuw huis in Hamburg dus waaro mzou ze nu weg gaan -,-"
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Weet iemand misschien al in welk europees land ze dat feestje gaan geven?


    Mink was here...<3

    Zo egt hea :|
    Faka daarmee want ze zijn morgen al weer terug in,,,
    Las Vegas :(
    waaneer is het uberhaubt ?
    Of is het na de EMA'S ??
    Dat kan ook nog x3
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    YEAAHH ;'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het btw slapgelul..
    :'Ze moeten in de USA zijn omdat de fans dat willen..' DE FANS IN AMERIKA JA! Alsof er alleen fans in Amerika zijn >_<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ach. Ik weet niet waaar ze dat feestje houden. En het is idd slapgelul. Achja, we zien wel hea (:
    <3.


    -

    Ik denk eerlijk gezegt niet dat ze naar de states zullen gaan, omdat, ik vind echt dat Duitsland hun thuisbasis is ^^ en dat ze daar, moeten blijven xD

    Maar natuurlijk als zij dat willen, maar dan gaat heel europa zeggen, omg! ze hebben ons gewoon laten vallen

    (...)

    ben helamaal eens met jou ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Jeuj (:

    Maar maakt dat dan uit waar die wonen? Allé die fans in europa gaan dan zagen als ze in Amerika wonen, maar denk nu eens na, die hebben ook fans in Amerika, dus als ze weer naar Europa gaan, gaan die misschien zagen ><
    Mjaa, ik ken ze wel niet echt xD