• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    -_-

    Bill & co moeten in duitseland wonen! ann dan het liefst icht bij Nederland!xD


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Okee
    Ik ben geen fan maar zelfs ik vind dat de fans in Amerika te ver gaan.
    Jullie dwingen ze toch ook net om in nederland of belgie te wonen of ben ik gek


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    (...)

    fuck joh laat esmae gerust!


    Dankjewel.


    -

    -_-


    Laat me niet lachen.
    Waar moet ik in godsnaam jaloers op zijn?


    -

    (...)

    Dankjewel.


    graag gedaan schat!^^


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    graag gedaan schat!^^


    <3


    -

    ze moeten er eens over na gaan denken om daar te gaan wonen

    ik vind het helemaal niet erg dat ze daar concerten geven en alles maar wie hebben er voor gezorgd dat ze daar zo'n succes zijn.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Het feit alleen al dat je op mij reageert zegt genoeg ;)!
    maar ik heb zwaar veel schijt aan jou ;)!

    Het feit alleen al dat je op mij reageert zegt genoeg ;)!
    maar ik heb zwaar veel schijt aan jou ;)!



    wat heeft zij nu verkeerd gedaan?
    als je toch alleen maar kunt zeiken,bol het dan af!


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom bemoei jij je er mee ?? zielige persoontjes hiero -_-

    @ xxSmnth

    DAMN, DIE TOPICS HIER ZIJN NIET BEDOELD OM RUZIE OFZO TE MAKEN HOOOR =.=' MET JE 'ZOGENAAMDE' STRAATTAAL :') EN JA, LAAT ESMAYE MET RUST , ANDERS HEB JE ÓÓK MET MIJ TE MAKEN.x]


    ok

    :)

    He^^^

    NU HEPPEN WIJ HUN OP GRIJPAFSTANT^^

    Die mensen daar STIK! Wij feest VIEREEN^^:D

    Goed, mij maakt het eigelijk niet zo veel uit, toch hep ik liever DUITSLAND<33

    Da die eerst cd maken!! Die zijn al fucking veel daar geweest!
    Ik vindt het vooral erg voor de fans in Duitland. Die hebben ma 1 concert gehad en België en Nederlands zelfs 2. Laat staan hoeveel Frankrijk er gehad heeft. :8

    Ze gaan fans verliezen hier als ze nog vaak terug gaan. IK ben Don't jump al kotsbeu gehoort. Ik wil ander lieke!!!!