• Heey,

    lezen jullie ouders Harry Potter?
    Mijn moeder kijkt het niet en heeft er een hekel aan, maar had een vage bui en ging mijn boek voorlezen. Ze bleef maar volhouden dat het "Sevieruus Sniep" was, ik heb nog nooit zo hard gelachen x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    JuliusCeasar schreef:
    Mijn oma is de Hongerspelen aan het lezen

    Echt? Haha, geweldig! Wat vindt ze er van? :'D

    on-topic: Mijn papa heeft Harry Potter gelezen, ja. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik en mijn vader hebben de boeken allemaal gelezen ja (:

    Mijn moeder houdt ervan en mijn vader haat het. Tenminste, dat zegt hij, maar ondertussen weet hij er wel verdacht veel van.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn moeder heeft ze gelezen, in het Nederlands en het Engels.
    Mijn vader kijkt alleen de films omdat wij hem daartoe dwingen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beiden hebben alle boeken gelezen, en mijn vader en ik gaan ook altijd naar de film om hem helemaal af te kraken omdat het nooit klopt, haha.


    You move me ......... Kurt

    Mijn ouders hebben het ook gelezen. :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn moeder kijkt alleen de films n_n


    Caution first, always.

    Mijn moeder heeft ze allemaal wel gelezen, lang geleden maar als je nu iets vraagt er over weet ze niks meer!
    Zo dacht ze dat Harry dood ging. ^^
    En mijn vader heeft ze nog nooit gelezen en dat gaat ook nooit gebeuren! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Mijn moeder leest de boeken ook.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mijn ouders kijken beiden de films. Mijn vader leest de boeken, en heeft ze ook allemaal. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    door o.a. mijn ouders ben ik het gaan lezen. Mijn oma is er ook in begonnen maar ze kwam er niet doorheen. De films vindt ze wel erg leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn ouders haten ze -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn moeder heeft de eerste 2 boeken en de laatste twee gelezen, omdat we die thuis hebben ^^


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Mijn vader heeft ze allemaal gelezen (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn moeder heeft allen delen gelezen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor