• Heey,

    lezen jullie ouders Harry Potter?
    Mijn moeder kijkt het niet en heeft er een hekel aan, maar had een vage bui en ging mijn boek voorlezen. Ze bleef maar volhouden dat het "Sevieruus Sniep" was, ik heb nog nooit zo hard gelachen x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    mijn ouders hebben beide tot nu toe alle films gezien op de laatste na.
    En ze hebben allebei een boek er van gelezen omdat wij die toevallig thuis hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn moeder houdt er totaal niet van. Mijn pa heeft wel alle boeken gelezen en vindt het ook leuk (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn vader houd niet van dat soort boeken en mijn moeder leest nooit, alhoewel ze de films wel mooi gemaakt vind en leuk vind om naar te kijken.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mijn papa heeft het laatste deel in het Engels gelezen omdat hij niet kon wachten voor hij uitkwam. Mijn mama heeft ook al de boeken gelezen, mijn broer ook en ik als laatste ook. Ik ben van plan om in de vakantie opnieuw te beginnen.^^


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Mijn ouders vinden het geweldig. Zelfs mijn opa en oma vinden het leuk.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Mijn vader speelde vroeger het videospelletje van de eerste film, denk ik, hij was er aan verslaafd. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn moeder leest ze gigantisch veel en is een grote fan. Ik heb haar er jaren geleden verslaafd aan gekregen. Mehehe. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nope, haha. Mijn moeder heeft nog nooit een boek gelezen :Y)

    Ze kan wel lezen hoor, haha. Ze is alleen geen boek-type


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn vader en mijn broer hebben de hele serie gelezen + de laatste vier ook in het Engels.
    Ik heb alleen de Nederlandse gelezen..


    Je moet worden wie je bent.

    Mijn moeder las het altijd voor en mijn vader kijkt alyijd samen mee naar de films (:


    Olive

    RosaCullen schreef:
    Heey,

    lezen jullie ouders Harry Potter?
    Mijn moeder kijkt het niet en heeft er een hekel aan, maar had een vage bui en ging mijn boek voorlezen. Ze bleef maar volhouden dat het "Sevieruus Sniep" was, ik heb nog nooit zo hard gelachen x)


    Haha. Om de een of andere reden vinden veel mensen het leuk op mij te vergelijken met Sirius Black... IK WEET NIET EENS WAAROM!!! :|


    Ik leef om te schrijven, maar ik schrijf niet om te leven.

    Lezen niet zo zeer...maar mijn moeder MOEST heel die collectie films hebben :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jaa, mijn ouders lezen ieder jaar alle boeken. En ze kijken bijna iedere week wel een film. Ze zijn bijna even extreem als mijn zus en mij. :'D Best leuk!

    Mijn moeder is degene die mij de boeken heeft aangeraden. Mijn vader is juist helemaal geen lezer.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn moeder heeft de films en de engelse boeken, boeken in het nederlands vind ze niet leuk. En mijn vader... tsja, hij kijkt liever een film dan dat hij een boek leest, maar of hij het echt leuk vind is een tweede...


    Quiet the mind, and the soul will speak.