• Heey,

    lezen jullie ouders Harry Potter?
    Mijn moeder kijkt het niet en heeft er een hekel aan, maar had een vage bui en ging mijn boek voorlezen. Ze bleef maar volhouden dat het "Sevieruus Sniep" was, ik heb nog nooit zo hard gelachen x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn tante uit Amerika leest het, maar zij leest ook Twilight..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nou zeg, nu word ik jaloers. =P Ik ben de enige die ik ken en die een echte fan is. Anderen hebben de boeken en de films wel, maar zij zijn niet echt fan, als je begrijpt wat ik bedoel. Heel frustrerend. :p


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Toen ik klein was las mijn moeder het altijd voor, maar mijn ouders hebben ze ook allemaal zelf gelezen.
    En we kijken ook samen de films enzo (:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Mijn oma leest ze onder lichte dwang. Ze vindt het een heel goed boek (de geheime kamer)


    Define "good".

    Neuh, ik ben de enige HP-lover hier in huis.


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    Neuh, ik ben de enige HP-lover hier in huis.

    Ik ook -boks-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn moeder die heeft alle boeken gelezen en ze noemt Sneep constant Schniep HAHA


    -

    Nope. Mijn ouders vinden het dom en mijn zusje leest misschien eens in een halfjaar één deel of zo en kijkt af en toe een film, maar ja. Helaas ben ik de enige fan en dat is irritant :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn moeder heeft alle boeken gelezen en vindt het leuk. Mijn zusje vindt het nu al leuk, al kan ze nog niets eens echt lezen. x)


    Felix

    Mijn moeder leest ze wel haha. Minder dan mij ofcourse.

    Mijn ouders lezen het allebei. En mijn vader is echt diehard Potterfan :'D
    En mijn broertje vindt het wel leuk, maar houdt niet van lezen. Dus mijn hele familie is Potteeeeer <3

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 17:31 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    als mijn ouders 100 pagina's boeken of strips lezen op 1 jaar, is dat veel. het enige dat ze lezen is de krant en tijdschriften, dus niks met een verhaal in.

    En dan zijn ze kwaad op mij als ik een boek koop , dat ik mijn geld durf verspillen aan 'waardeloos spul dat na 1 dag in de kast blijf liggen'


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    M'n ouders lezen het niet, maar wel Twilight ;p

    Ik wou dat ze het lazen, begrepen ze mijn obsessie misschien. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn ene moeder leest niet zo graag (ze heeft dyslexie), en kijkt dus alleen de films. Mijn andere moeder (ja, ik heb er 2, jeuj! ^^) heeft wel trouw alle boeken gelezen (zo snel als ze verkrijgbaar waren kocht ze de Engelse versie, omdat die eerder uit is, natuurlijk).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.