• heb je ooit in een disney land geslapen?
    weekje gelogeerd bij paris hilton?
    wat was jou meest luxe moment?

    Ik heb 2 keer 3 dagen in Disney Land gelogeerd, in die hotels =D
    En ik ben naar Versailles geweest.. Lol, niet zo heel luxe, dat laatste, maar ja xD


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Ehmm toen met mijn opa op vakantie, we gingen echt in een heel duur hotel in Turkijken logeren voor twee weekjes, en het was echt prachtig.. Zooveel luxe enzow.. Maar ik ben ook wel blij met minder dure hotels, ik ben niet verwent ofzow.


    What is youre favo scary movie?

    Vorig jaar op Italiëreis met school hadden we voor een nacht echt een heel sjiek hotel. Echt een klassehotel voor sterren. :'D Dat was genieten.
    En ook vorig jaar toen we met het gezin naar Berlijn gingen enkele dagen hadden we ook echt een klassehotel. Mijn zus en ik hadden een kleine loft voor ons twee.
    En nog eens vorig jaar op een feestje van een vriendin van me dat ze hield bij familie van haar. Dat was echt zo'n typische poolparty: zwembad, jacuzzi, sauna, infrarood sauna, massages en drank. Dat was ook leuk.

    Uhm, in Washington waar we over nachtte voor we naar Mauï gingen. Ik was helemaal dood van de jetlag, en toen kreeg ik een Queen Size bed voor me alleen met heerlijke kussens en ik heb toen echt het lekkerst geslapen van mijn leven. _O_


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Toen ik op mijn manege ontvangen werd als een ere gast..
    Ik had de eerste plek gewonnen met een belangrijke wedstrijd. Dat was vét


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Uhm,qua geld? Dat is moeilijk,hij hebben nooit echt iets luxe. Veel luxer dan een geen sterren hotel in Parijs met school heb ik niet gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Euh. Nooit gehad :') als we op vakantie gaan kiezen we meestal oude, middeleeuwse huisjes (zonder televisie/afwasmachine/wasmachine). Ik ben nog nooit naar zo'n groot resort of zo geweest.


    Destroy what destroys you.

    Ponykamp.

    Nou niet luxe maar wel Lol.

    Luxe , niet echt gehad.


    Firm believer of all that is magic

    Euh, 2x één nachtje in een hotel in Reykjavik, het stelde eigenlijk niet zo veel voor, maar toch meer dan ik gewend ben.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    In een **** sterrenhotel in het centrum van Barcelona. Wauw, wat was dat mooi. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    No idea.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    20 dagen overnachting in parijs.

    wat een geweldige stad is dat.

    Lazy schreef:
    ehm.. Vakantie in florida, Hilton Hotel, disney world, Universal studio's, relaxen in Miami dat was echt heel vet.


    Me to, behalve relaxen in Miami:"D

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 15:59 ]


    I´m nothing special.

    Prachtig hotel in Parijs.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    5-sterrenhotel in Noorwegen waarin alles voor me werd gedaan:9~


    ars moriendi