• Dat valt mij de laatste tijd echt op. Vroeger zag je op quizlet, qua woordgebruik en schrijfwijze, heel erg het verschil tussen Nederlanders en Belgen. Tegenwoordig heb ik heel vaak 'huh, is dat een Belg?'
    Vroeger was het verschil gewoon heel groot. Of ligt dat aan mij?

    Tyrael schreef:
    (...)

    Mo how, da mindj nu toh wok niej éj! Adj al niemi ije niegen toale meug skrievn
    Grapje :P

    ..., dat meen je nu toch ook niet hé! Had je het al ......

    Dat is alles wat ik eruit haal :'D


    Oet goald'n korenoarn skeup God de Twentenoaren, en oet 't kaf en de rest'n, de leu oet 't west'n.

    Ik kan niet eens deftig West-Vlaams schrijven, dus houd ik het op een mengelmoes van AN, dialect en Engels :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Celestial schreef:
    (...)
    ..., dat meen je nu toch ook niet hé! Had je het al ......

    Dat is alles wat ik eruit haal :'D


    Oet goald'n korenoarn skeup God de Twentenoaren, en oet 't kaf en de rest'n, de leu oet 't west'n.


    Er staat: Komaan, dat meen je toch niet! Als je al niet meer in je eigen taal mag schrijven (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrBackwards schreef:
    Ik kan niet eens deftig West-Vlaams schrijven, dus houd ik het op een mengelmoes van AN, dialect en Engels :Y)


    join da club :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het zou kunnen dat ik af en toe een Vlaams woordje ertussen gooi


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben ook een Belg, maar ik typ bijna altijd AN op Quizlet. Enkel tegen mijn vrienden typ ik dialect.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Sa soe ik no wol in bytsje Frysk prate wolle, mar der fersteane jimme toch hielendal neat fan.

    Friezin, in hart en nieren. :Y)
    OT; Hier zijn ze idd geïntegreerd.
    Maar gisteren verstond ik helemaal niks van een Vlaams stel, die in het restaurant zaten te eten, lol. Nou ja, dat kon ook aan mijn dichte oor liggen. Hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik praat volgens mij al altijd AN hier. Ik typ overal AN, in berichten ook en vroeger op msn ook. Maar in mijn hoofd is dat allemaal in mijn dialect.

    idd,d ik ben zelf ook een belg, maar ik vind het gewoon leuk om de nederlandse taal in het algemeen nederlands te doen en niet in het dialect want dat leest niet zo gemakkelijk als je 'gy' gaat gebruiken of andere Belgische dingetjes ^^


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Defensive schreef:
    Ja, nu je het zegt... Was me niet eens opgevallen, maar nu wel :')


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Delirious schreef:
    Ik schrijf ook allemaal Nederlands woorden terwijl ik zelf redelijk plat praat.
    Komt door jaren op Nederlandse sites te zitten [:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, haha inderdaad.
    Maar ja, dat heb je natuurlijk ook met Twentse nederlanders, of Friese nederlanders.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zat een keer op zo'n site waar álles Belgisch was en ik snapte er niks van.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik schrijf ook AN op msn, ik kan gewoon niet anders, al praat ik wel dialect. Ik ben een West-Vlaming dus het dialect zou zwaar doorwegen als we allemaal zo gingen schrijven xd


    Olive

    Ik vind het vooral vervelend als, Belg of Nederlander, dialect typt. Je zit op Quizlet, waar verhalen worden geschreven. Why talk like you're analfabetic?Maar ik typ eigenlijk heel Nederlands, terwijl ik een pure Belg ben, met een zwaar accent (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California