• Iemand die veel TMF kijkt zal 't zeker al gezien hebben :
    die reclames van Road to Fame waar VJ Sofie en VJ Astrid zo'n liedje spelen en danze elkaar dan beginnen uit te schelden enal ..
    Bij 1 van die reclames hangt er een kweet-nie-hoe grote poster van Bill aan de muur met BILL = GAY erop geschreven in héééle grote letters ...
    Wanneer gaanze ermee stoppen ???? -.-'

    Dwazemensenbijtmf.


    /

    ik had da hier ook al is gezegd

    -.- ze zijn zelf gay! :@


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    De nederlands tmf heeft is een meeting gehouden voor de TH haters ¬¬


    Ja inderdaad. Een vriendin van mij is geweest, met haar Tokio hotel shirt aan. :]
    En het was best dom, zei ze.


    -

    ik had da hier ook al is gezegd

    -.- ze zijn zelf gay! :@


    Zeg dan nog Lesbisch. =,='


    -

    eigenlijk... zou het minder erg zijn als het een poster van Pietjanlut was en er op stond Pietjanlut = gay
    x|

    volgens mij willen die ons gewoon echt opstoken e -.-


    We'll never be as young as we are tonight

    Weetje ik trek mij da nu is ttaal nii aan! Da ze doen wa ze wille! Ik weet tg beter! x')


    If music be the food of love, play on!

    Ik vind het zeer kinderachtig dat die mensen zich als zender/medewerker van een media openlijk een specefieke artiest belachelijk gaan maken. Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak, maar waarom gaan zejuist bij TH zo raar doen? Als ze dat bij elke andere band gedaan zouden hebben zou er schande van zijn gesproken. Is Tokio Hotel uitschelden dan zo standaard geworden? Eigenlijk roepen ze op tegen TH te zijne n TH te haten en uit te schelden. Hoe bedoel je: 'vrije media...?!'


    BAM!

    Nog nie gezien!

    xxx

    woow , tis gelijk nogal erg hoor ! ik weet niet of je er op hebt gelet maar op andere posters was er ook gekrabbeld en ik zou er gewoon eens goed mee lachen !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ten 1e dit is oud nieuws!
    Ten 2e als je het er moeilijk mee hebt trek je er niks van aan. Geef eerlijk toe als je niet fan bent vind je Bill gewoon gay en hij lijkt erook op!
    Ten 3e; Ik word ziek van jullie over dat gezeik over TH die gehaat word! Laat TMF lekker hun mening uiten ik word spuug ziek van jullie met dat gezeik over TMF altijd! Straks geen jullie TMF nog boycotten omdat ze TH niet goed vinden! Omg stop er gewoon mee!

    AMEN!

    Nee, niks amen. Want ik vind dat een muziekzender gewoon onpartijdig moet zijn ¬¬'


    ok

    De nederlands tmf heeft is een meeting gehouden voor de TH haters ¬¬
    Dat is helemaal niet waar! sjezus wat kan iedereen dat toch weer uit zijn verband trekken!

    Ze hebben het vermeld op hun site.. that's it.. Zij hadden hier verder niets mee te doen.. Naja dat ze het leuk vinden om te vermelden moeten ze zelf weten.. en organiseren trouwens ook hoor! Maar dat hebben ze in dit geval niet gedaan dus lul niet zo.. want hier klopt dus weer helemaal niks van.

    Zo komen er dus roddels in de wereld -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    ik had da hier ook al is gezegd

    -.- ze zijn zelf gay! :@


    PardoN? :S Naja ik zeg toch ook niet jij bent Zelf hetero.. Slaat toch ook nergens op.. of wel dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    NEE HELEMAAL NIKS!
    HET IS NIET RECHTVAARDIG!
    EEN TV ZENDER HOOORT! HOORT! HOOOOOOOOOOOORT!ONPARTIJDIG TE ZIJN!
    stelletje eikels.
    Ik haaáaaat TMF afentoe echt zo erg. :@ !


    It's not the same without you.

    (...)Dat is helemaal niet waar! sjezus wat kan iedereen dat toch weer uit zijn verband trekken!

    Ze hebben het vermeld op hun site.. that's it.. Zij hadden hier verder niets mee te doen.. Naja dat ze het leuk vinden om te vermelden moeten ze zelf weten.. en organiseren trouwens ook hoor! Maar dat hebben ze in dit geval niet gedaan dus lul niet zo.. want hier klopt dus weer helemaal niks van.

    Zo komen er dus roddels in de wereld -.-


    Ze hebben het gesuppord.(hoeschrijfjedat?:8 )
    & nee dat mogen ze niet.
    Ze horen onpartijdig te zijn,
    want zij weten ook dat er extreme Th-haters tussen zitten
    & er hoeft maar 1 fan toevallig langs te lopen.
    & dan weetje zelf wel wat er gebeurd toch? :o

    zelfs al hadden ze een "Cinema Bizarre-haatmeeting" georganiseerd, dan vond ik het nog steeds hartstikke fout.

    :)


    It's not the same without you.