• Hoi, hoi.
    Vrienden van mij zijn een bandje aan het starten en ze hebben net wat muziek online gezet. Ik zou het heel fijn vinden, moesten jullie eens een kijkje gaan nemen en zeggen wat jullie er van vinden.

    InSky:
    THE MOMENT YOU'VE ALL BEEN WAITING FOR! (wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc)
    Anyway, enjoy en let us know what you think!
    *le click*

    Thybo|InSky:
    Wow thanks nana! :D Tis leuk te horen dat in de smaak valt!:) Bedankt voor de geweldige support! echt kmeent:)
    Als je wil mag je ze laten weten dat ze heel erg bedankt zijn en dat we ook blij zijn met kritiek zodat we er uit kunnen leren:)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen professionele apparatuur, maar c'mon, als je een demo op gaat nemen met crappy apparatuur, ja, dan krijg je de vakmensen die erop gaan bitchen. Ik vind het niet knap dat ze het doen of zo, heel eerlijk, want er zijn genoeg beginnende bandjes die wel moeite doen voordat ze een nummer opnemen ouwe.

    Doe even normaal, die jongens hebben hun best gedaan. Ze hebben gewoon eens iets opgenomen zodat de mensen zouden horen hoe ze klinken. Ze zullen wel gauw betere apparatuur gebruiken. En dit zijn geen vakmensen hier.

    het is nice, maar de drum is echt basic van basic voor metal (en niet echt zo opwindend...) maar wel leuk deuntje :) /mijn mening


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Doe even normaal, die jongens hebben hun best gedaan. Ze hebben gewoon eens iets opgenomen zodat de mensen zouden horen hoe ze klinken. Ze zullen wel gauw betere apparatuur gebruiken. En dit zijn geen vakmensen hier.
    Ze zijn van plan om es naar een studio te gaan als ze vocals enzo hebben. Jij kan hen vast wel iets aanwijzen door je jaarwerk. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cellophane schreef:
    (...)
    Doe even normaal, die jongens hebben hun best gedaan. Ze hebben gewoon eens iets opgenomen zodat de mensen zouden horen hoe ze klinken. Ze zullen wel gauw betere apparatuur gebruiken. En dit zijn geen vakmensen hier.

    Nee, maar ik mag toch wel opmerken wat mij opvalt, als vakpersoon, of niet ouwe? En ik doe heus wel normaal, ik geef alleen mijn mening wat IK er van vind, en er werd om mijn mening gevraagd, dus laat mij m'n mening geven, bro.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Nee, maar ik mag toch wel opmerken wat mij opvalt, als vakpersoon, of niet ouwe? En ik doe heus wel normaal, ik geef alleen mijn mening wat IK er van vind, en er werd om mijn mening gevraagd, dus laat mij m'n mening geven, bro.

    Ja ouwe, natuurlijk mag je je mening geven. Maar, ouwe, ik denk dat je ergens vergeten bent dat dit hun eerste opname is en nog niet echt nagedacht hebben over hoeveel ze willen uitgeven aan een studio enz. Denk je nu zelf niet dat als ze echt demo's gaan maken, ze zullen letten op de goede kwaliteit. Ze zeggen zelf dat het nog niet optimaal is omdat ze het met "crappy" apparatuur hebben opgenomen, ouwe.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Ja ouwe, natuurlijk mag je je mening geven. Maar, ouwe, ik denk dat je ergens vergeten bent dat dit hun eerste opname is en nog niet echt nagedacht hebben over hoeveel ze willen uitgeven aan een studio enz. Denk je nu zelf niet dat als ze echt demo's gaan maken, ze zullen letten op de goede kwaliteit. Ze zeggen zelf dat het nog niet optimaal is omdat ze het met "crappy" apparatuur hebben opgenomen, ouwe.

    God bro, goede apparatuur heb je voor 50 euri. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    God bro, goede apparatuur heb je voor 50 euri. (:

    Ja, weetje, jij hebt vast gelijk want jij weet er precies alles van.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Ja, weetje, jij hebt vast gelijk want jij weet er precies alles van.

    Ik zit ook nog maar in het derde jaar van een opleiding Audio-Visueel. Bingo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik zit ook nog maar in het derde jaar van een opleiding Audio-Visueel. Bingo.

    Cellophane schreef:
    (...)



    :')



    -Hmm. Klinkt niet verkeerd.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Cellophane schreef:
    (...)


    Don't be an ignorant fuck and try to end the bloody discussion by placing Obama here, because you have nothing else to say, bro. Thankyou. On the other hand:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Don't be an ignorant fuck and try to end the bloody discussion by placing Obama here, because you have nothing else to say, bro. Thankyou. On the other hand:


    Ok fijn. Ik vertrouw volledig op je want een vakmens zoals jij weet het vast wel. Goed dat je het duidelijk voor ons gemaakt hebt dat de kwaliteit nog niet goed is. Ik zal de jongens zeggen dat ze daar zeker aan moeten werken.
    Bedankt voor je mening, het wordt zeer zeker geapprecieerd.
    xoxo

    Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Don't be an ignorant fuck and try to end the bloody discussion by placing Obama here, because you have nothing else to say, bro. Thankyou. On the other hand: ...
    Sorry hoor, maar nou hoef je niet gemeen uit de hoek komen tegen haar. Okey ik vroeg je mening en dat gaf je ook, maar begin aub niet over audio te zagen als ze zelf zeggen dat het nog wat ruw is. Ga je ook klagen als iemand een ruwe opname post op YouTube, vast niet. Ik respecteer je mening, maar gelieve ook naar de mensen te luisteren als zei je wat zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen professionele apparatuur, maar c'mon, als je een demo op gaat nemen met crappy apparatuur, ja, dan krijg je de vakmensen die erop gaan bitchen. Ik vind het niet knap dat ze het doen of zo, heel eerlijk, want er zijn genoeg beginnende bandjes die wel moeite doen voordat ze een nummer opnemen ouwe.

    EN: Je vroeg om mijn mening, ik geef hem.

    Agree with this one :]
    Wil je het maken in de professionele wereld, zij het met film of muziek, whatever.. laat je van je beste staaltje vakmanschap zien want die lui maken je af als je het niet doet.

    Nevertheless klonk het wel goed naar mijn mening :] Ik heb ook geen oor voor deze zaken, so dan is het wel handig dat meerdere mensen hier reageren.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste