• Hoi, hoi.
    Vrienden van mij zijn een bandje aan het starten en ze hebben net wat muziek online gezet. Ik zou het heel fijn vinden, moesten jullie eens een kijkje gaan nemen en zeggen wat jullie er van vinden.

    InSky:
    THE MOMENT YOU'VE ALL BEEN WAITING FOR! (wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc)
    Anyway, enjoy en let us know what you think!
    *le click*

    Thybo|InSky:
    Wow thanks nana! :D Tis leuk te horen dat in de smaak valt!:) Bedankt voor de geweldige support! echt kmeent:)
    Als je wil mag je ze laten weten dat ze heel erg bedankt zijn en dat we ook blij zijn met kritiek zodat we er uit kunnen leren:)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Sorry hoor, maar nou hoef je niet gemeen uit de hoek komen tegen haar. Okey ik vroeg je mening en dat gaf je ook, maar begin aub niet over audio te zagen als ze zelf zeggen dat het nog wat ruw is. Ga je ook klagen als iemand een ruwe opname post op YouTube, vast niet. Ik respecteer je mening, maar gelieve ook naar de mensen te luisteren als zei je wat zeggen.

    Zeker wel. Ook al zouden het The Doors zijn, die een ruwe opname met low-quality-geluid op youtube zouden gooien, dan zou er ook een comment komen eh. Niks tegen beginnende bandjes, ik vind ze alleen maar awesome, en door kritiek komen ze juist verder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cellophane schreef:
    (...)

    Deze moet gewoon in mijn gif mapje. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Zeker wel. Ook al zouden het The Doors zijn, die een ruwe opname met low-quality-geluid op youtube zouden gooien, dan zou er ook een comment komen eh. Niks tegen beginnende bandjes, ik vind ze alleen maar awesome, en door kritiek komen ze juist verder.
    Ja dat weet ik en daarom appricieer ik ook je mening. En nu gaan we niet meer zeveren over die audio.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vet :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Grizzly schreef:
    het is nice, maar de drum is echt basic van basic voor metal (en niet echt zo opwindend...) maar wel leuk deuntje :) /mijn mening


    Als ik het goed voorheb, dan is dat drum geschreven door de lead-guitarist, en moet de drum geschreven door de drummer er nog opkomen. Dus het zou nog moeten verbeteren.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 10:34 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Nice!


    Alleen maar tranen van geluk

    Steampunk schreef:
    Wow. Ik vind het echt awesome (krul)


    I like boys who drive cars too slow.

    Tyrael schreef:
    (...)

    Als ik het goed voorheb, dan is dat drum geschreven door de lead-guitarist, en moet de drum geschreven door de drummer er nog opkomen. Dus het zou nog moeten verbeteren.
    Ja het was zo. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het echt cool :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    Ik vind het echt cool :Y)
    Ik vind het ook en wetend dat het nog wat ruw is en het dus alleen maar beter kan worden. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Woow, moet er nu in elke topic ruzie worden gemaakt? En de punten die ze opnoemt zijn het echt wel waard om naar om te kijken. Ze beginnen net en als ze geen kritiek kunnen verdragen dan moeten die maar afhaken, hè.
    Ze zegt niet dat het kéislecht is en dat het op niets trekt, ze zegt alleen dat het met betere apparatuur beter zou klinken. Dat is niet strafbaar.

    En ik vind het niet zo speciaal, het blijft steeds eenzelfde melodie, en dat wordt op den duur saai.
    En zodat ik niet aangevallen word: ik vind het knap voor beginners, ze hebben genoeg potentieel om beter te worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 12:59 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Niet mijn ding precies maar wel netjes van hen. :')
    Ik vind dat die ouwe wel niet zo moeten zagen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 13:01 ]

    Lol, ik was aan het wachten op de zang :')
    Toch knap hoor!


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Lol, ik was aan het wachten op de zang :')
    Toch knap hoor!

    Ik ook haha, want er stond ergens dat het een beetje 'vals' was, maar dat ging dus over de instrumenten. /en vals heb ik niet echt gehoord... :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ook haha, want er stond ergens dat het een beetje 'vals' was, maar dat ging dus over de instrumenten. /en vals heb ik niet echt gehoord... :')

    er wordt wel eens een heel klein foutje gespeeld, toch blijft het knap


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.