• Hoi, hoi.
    Vrienden van mij zijn een bandje aan het starten en ze hebben net wat muziek online gezet. Ik zou het heel fijn vinden, moesten jullie eens een kijkje gaan nemen en zeggen wat jullie er van vinden.

    InSky:
    THE MOMENT YOU'VE ALL BEEN WAITING FOR! (wel niet perfect en hier en daar wat vals enzo maar dat is door de opname met pc)
    Anyway, enjoy en let us know what you think!
    *le click*

    Thybo|InSky:
    Wow thanks nana! :D Tis leuk te horen dat in de smaak valt!:) Bedankt voor de geweldige support! echt kmeent:)
    Als je wil mag je ze laten weten dat ze heel erg bedankt zijn en dat we ook blij zijn met kritiek zodat we er uit kunnen leren:)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lovelyxxx schreef:
    Lol, ik was aan het wachten op de zang :')
    Toch knap hoor!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het wel vet.
    En waarom moet er de laatste tijd overal ruzie komen, jee, doe toch normaal, iedereen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    God bro, goede apparatuur heb je voor 50 euri. (:


    alsof iedereen zomaar 50 euro heeft, hm? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (Nu zou ik je toch voor 50euro willen zien iets tevoorschijn toveren waarmee je in een klein repetitiekot kan deftig twee gitaren, een bass en een akoestische drum opnemen...)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Ik vind het wel knap gedaan ! Ik luister graag naar dit soort muziek en ik moet zeggen W0W ! :) Natuurlijk kan er nog wat aan gewerkt worden , maar zoals je zei het is nog niet perfect dus ik hoop voor hen dat ze het nog ver schoppen ! :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 15:22 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Niet zo mijn ding, maar knap gemaakt op zich.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nice ^^


    Inspiration can hit you any time

    MissDwarf schreef:
    Ik vind het wel knap gedaan ! Ik luister graag naar dit soort muziek en ik moet zeggen W0W ! :) Natuurlijk kan er nog wat aan gewerkt worden , maar zoals je zei het is nog niet perfect dus ik hoop voor hen dat ze het nog ver schoppen ! :)
    Haha ik hoop het ook. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Panthera schreef:
    Ik vind het wel cuwl (;


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Even een berichtje quoten van de gitarist:

    Thybo|InSky:
    Wow thanks nana! :D Tis leuk te horen dat in de smaak valt!:) Bedankt voor de geweldige support! echt kmeent:)
    Als je wil mag je ze laten weten dat ze heel erg bedankt zijn en dat we ook blij zijn met kritiek zodat we er uit kunnen leren:)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?