• Graphics schreef:
    Sorry als hier al een topic van was..

    anyway, als jullie een tattoo zouden willen hebben welke zouden jullie dan nemen en waar?



    Ik zou deze wel willen hebben<3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:53 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Een hanen hoofd op mijn scouderblad


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb er eentje (: en mijn tweede komt ook binnenkort, als ik nog tijd heb om verder te ontwerpen.


    To infinity and beyond •

    Heb er twee en wil er zeker meer. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Deze, als tattoo op mijn schouderblad.


    Firm believer of all that is magic

    Ik wil graag Hope op mijn pols, omdat het album Hope van The Blackout me door moeilijke tijden heeft geholpen, en gewoon omdat Hope een prachtig iets is (:
    Maar mijn moeder is antiantiantiANTI-tattoo. :/


    Destroy what destroys you.

    Ik wil een streepjescode in mijn nek. Loyalitas (trouw/loyaal in het Indonesisch) in mijn zij en misschien Forever Young onder mijn rechter borst (:


    Alleen maar tranen van geluk

    ' Mama ' op de binnenkant van mijn pols , die komt er als ik 18 ben & het peaceteken vanachter in mijn nek (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Inspirerende tekst en/of een vogeltje


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik en Sifra gaan Peace love music teken op onze pols laten zetten. <33 ik wil ook een klein hartje op de zijkant van m'n pink :P


    - One Direction Infection -

    050 schreef:
    Ik wil een streepjescode in mijn nek. Loyalitas (trouw/loyaal in het Indonesisch) in mijn zij en misschien Forever Young onder mijn rechter borst (:


    wrm de streepjes code?


    - One Direction Infection -

    Op m'n pols zou leuk lijken. Op je vinger vind ik ook heel mooi, maar ikz ou het zelf nooit doen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik zou deze ontzettend graag willen hebben. het is de naam van The Doctor. en waarom.. omdat de doctor (en de serie) mij enorm goed geholpen hebben in een moeilijk tijd.^^


    ik zou hem dan graag op mijn rechter of linker schouderblad willen hebben


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Zialled schreef:



    Deze, als tattoo op mijn schouderblad.


    ^^ juiste link.


    ENneh, ik wil wel een tatoeage, weet nog niet wat.


    Ex astris, sciencia

    tgo ikzelf heb er al 4 k heb mijn favorite band op mijn been staan samen met de gitarist, omdat die voor mij sinds de dag ik geboren was al een grote rol speelde in mijn leven. voor de rest heb ik een spinneweb op mijn elleboog, satanskruis op mijn pols en Satan op mijn bovenarm. 10 maart laat ik 2 bommen achter bijde oren tattooeren, en 17 maart gaan ze mij arm volledig afwerken in 1 sleeve

    Genius schreef:
    Ik wil er 1 op mijn linker pols, altijd al gewild op die plek. En ik weet ook al wat :9~

    Intussen heb ik daar dus een tattoo (cat)


    -