• Graphics schreef:
    Sorry als hier al een topic van was..

    anyway, als jullie een tattoo zouden willen hebben welke zouden jullie dan nemen en waar?



    Ik zou deze wel willen hebben<3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:53 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Eerst wou ik het zo graag, nu twijfel ik. Misschien dat ik het ooit overweeg.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik wil Be Strong op mijn linkerpols, omdat ik nooit zou zijn geweest wie ik op dit moment ben, als ik niet sterk was geweest. Mijn jeugd is niet makkelijk geweest, dus ik heb altijd al sterk moeten zijn en ik wil mezelf eraan herinneren dat ik ook sterk moet blijven.
    Verder wil ik onder mijn sleutelbeen, bij je schouder, de datum dat mijn vader geboren is en (als het dan al zover is) de datum dat hij gestorven is eronder. Dit omdat mijn vader me toch alleen heeft opgevoed en ik dat best knap vind, vanwege zijn problematiek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil een octopus die zich vasthoudt aan mijn schouder en aan één tentakel een bordje met het woord HOPE erop vast heeft.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Een tijger op mijn arm of schouderblad, een grote.


    I live for the applause, you will die for it.

    De tekst:

    Not fitting in gave me a reason to stand out, in mijn nek of op mijn pols...


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Ik wil er 1 in m'n lies!


    Life is only life if you live it *

    Ik zou deze wel willen.


    Behind the laughter it actually means something.

    ! van een anker op mijn bovenarm. 1 van de Deathly Hallows teken op mijn pols. En op mijn andere pols een inspiereerende woord...

    Ik heb een tattoo.
    Ik heb hem helemaal zelf ontworpen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik wil een muzieknootje of een vlindertje op mijn onderbuik, en iets op mijn pols.

    ShinySwan schreef:
    Ik wil er 1 in m'n lies!



    Dat heet je heup, niet je lies.


    Your make-up is terrible



    Zoiets en dan op mijn rechterzij/heup


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind een zakhorloge echt heel mooi, zoals:



    of


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I'm going to ink my body. Sowieso neem ik het logo van the Misfits op mijn duim. Ghehe. Als begin.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil later een tattoo van een vuurtorentje op mijn linkerpols. En ik denk een roos op mijn heup, maar dan laat ik ze wel zetten door Colibre hoor!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!